εξι μήνες

29 1 0
                                    

-Σου εγραψα κατι
-Ανυπομονω να το ακουσω
-Χρονια σε περίμενα εκλεκτή μου αγαπημενη. Εχανα καθε ουσία μεχρι να ερθεις. Και εσυ ηρθες την στιγμη που ειχα αρχισει να πεθανω. Περίμενα το αγγιγμα σου, την φωνη σου, το χαμόγελο σου. Αυτο που θα με εκανει να ξεχασω τις πικρες της μικρής ζωης και να κοιταξω μπροστα. Και τώρα είσαι εδώ.
Ειναι χαζο το ξερω.
- το λατρεύω. Κανε μου μια αφιέρωση οταν  το δημοσιεύσεις καπου. Γραψε: γιατι τα όνειρα μας φερνουν κοντα.
- θα μου κλέψεις την δουλειά;.
- μονο αν το θες εσυ

Η Ευη σκέφτηκε να βαλει το χαρτάκι παλι μεσα στο κουτι με καθε καλλιτεχνικό που ειχε κανει. Ωστόσο επελεξε να το βαλι στο κουτι με τις αναμνήσεις.  Πλεον ηταν σχεδον αδιο. Καθε τρία χρονια το αδειάζει,  και απο οτι φενετε δεν εκανε πολλα αυτα τα χρονια. Τις επομενες μερες θα γυριζε στο πατρικό της για τρεις μερες. Οι σχέσεις με την μαμα της αρχιζαν να γίνονται πιο ειλικρινείς. Δεν ηξερε αν ηθελε να θυμηθεί αυτα που εγιναν πριν εξη μήνες.

《Γεια σου αγαπη μου. Τι θελει το πιο αγαπημένο μου πλασματα στο κόσμο; χαδακια θελει. Πρεπει να φύγουμε γλυκια μου. Ελα μπες στο σπιτακι σου, και οταν φτασουμε θα σου δείξω το κηπο της γιαγιας》
Την ειχε αποκτήσει πριν τρεις μήνες και δεν ηθελε να την αφήσει σε καποιον φιλο ή γνωστο της, ετσι αποφάσισε να την παρει μαζι της. Δευτερη φορα θα εμπενε στο αμάξι. Πρωτη ηταν οταν την πειρε απο την ακρη του δρόμου απο ενα κουτι. Η γατα της Αν ηταν η καλύτερη συντροφιά και θεραπεία που μπορουσε να βρει, ειδικα μετά απο όσα πέρασε. Ολα πηγεναν καλα και συντομα θα επερνε τον πτυχιο της. Επιστρεφοντας στην πολη θα πηγενε να εργαστει λιγο στην παλια της δουλεια. Το είχε παράδοση να δουλεβει τα καρναβάλια.  Ομως η ανάμνησή της Ευης στο περσινό πάρτι, την δυσκόλευε.

Α- Μαμαααα Ηρθα !
Στ- Αγαπη μου! Ποσο μου έλειψες. Ελα εδω να σε αγκαλιάσω.  Εφτιαξα το αγαπημενο σου. Που ειναι το παιδι σου;
Α- να το
Στ- τη γλυκια γατουλα ειναι αυτη; Ετοιμασα το δωματιο σου και ενα χωρο για την μικρη μας φιλη
Α- ευχαριστώ μαμα. Τα αφήνω και έρχομαι να σε βοηθήσω.

Ε- Ηρθα.
Μ- καλως την. Χρήστο ελα να βοηθείσεις
Χ- ΤΩΡΑ
Μ- Πως εισαι γλυκια μου;
Ε- εχω υπάρξει και καλύτερα
Μ- Γιατι πουλι μου; Μήπωςδεν θελεις να καλέσω κοσμο την Δευτέρα;
Ε- οχι ένταξη ειναι. Κουραστικά απλα απο το ταξίδι
Μ- Ελα τωρα, πες μου τα νεα σου. Πως παει η σχολη...
Ε- Καλα μαλλον...

Μέχρι το σήμερα Where stories live. Discover now