Μερες

148 4 0
                                    

Α- ηρθα
- τι έκπληξη ειναι αυτη; Πως και μας θυμηθήκατε βασίλισσα των τρελων, είπε το αγορι που καθοταν στον υπολογιστη. Εβγαλε τα ακουστικά και σηκώθηκε
Α- χαχα... ακομα να μαθεις απο χιουμορ;

- καποιος μου το εμαθε

Α- αρνουμε να παρω την ευθύνη
,πηγε να τακτοποιησει τα ψώνια στην κουζίνα και την ακολουθησε το αγορι

- Με ρώτησε η μαμα σου αν σε είδα

Α- και εσυ τι απάντησες;
- οχι φυσικα αλλα επέμεινε να σου πω να περασεις ή να παρεις ενα τηλεφωνω.
Α-μετα απο την σκηνη που εκανε; θα 'θελε
- γινεσαι λιγο άδικη, πανε χρόνια.
Α- εγω δεν θα αλλάξω. Αυτη πρεπει να αλλαξει τις "αποψεις" της.
- μπορει να άλλαξε, για αυτο και σε ψάχνει
Α- αμφιβάλω. Ασ'την τωρα. Πες μου εσυ τι κανεις;
- δεν βλέπεις, μαζεύω κόσμο
Α- αρε Γιωργο τι θα εκανα χωρίς εσενα.
Η μανα μου και ο πατερας μας δεν πιστεύω να ξερει για εσενα.
- ο μπαμπας ξερει τωρα για την μανα σου για να μου μιλάει ακομα φυσιολογικά δεν ξερω...
Α- μπράβο ρε μικρε είσαι καλος
-μπορεις και εσυ Αν. Ο μπαμπας ηταν εξαρχης ετοιμος να σε αποδέκτει εσυ τον έκοψες. Ναι η μαμα σου ήθελε χρονο. Δεν ξερεις ομως...
Α- φτάνει Γιωργο. Τελος με αυτο.
Γ- καλα, λυπάμαι αν σε εφεσα σε δύσκολη θέση.
Α- παω εξω
Γ- Ρε Αν
Α- μονο ενα

Η Αν κοιμόταν συχνά στο σπιτι του Γιωργου οποτε ερχόταν στην πολη που μεγάλωσε. Είχαν τις καλυτερες σχέσεις και απο βιολογικα αδέρφια, μιας που η μητερα του τον αφησε σε αυτους οταν έφυγε στο εξωτερικό.

Α- Δεν θελω ασε με, φτανει. Ειπα φτανει! Σε παρακαλω.
Γ- Αν ξυπνα

Σηκώθηκε τρομαγμενη
Γ- ονειρο ηταν, πέρασε. Εισαι ασφαλής τωρα.
Α- Δεν μπορώ να ηρεμήσω. Το χειρότερο ειναι να ξερεις οτι δεν άξιζε το χαμο που δημιούργησα για εκεινη! Χαλασα την οικογένεια μου και αυτη με εκμεταλευτηκε.
Γ- Τι σκέφτεσαι βραδιάτικα. Ολα θα φτιάξουν τωρα.Δεν φτες εσυ, έτυχε. Προσπάθησες να αγαπήσεις και να αγαπηθεις αλλα δεν τα κατάφερες. Κανεις σας δεν ηθελε να νιωσει μονος και για αυτο προσπαθουσατε, έστω και ρηχά. Δεν ηξερε να αγαπάει και ουτε εσυ να καταλαβενει οτι κατι παει λαθος.
Α- Πως εισαι τοσο καλος με τα λογια;
Γ- χαρισμα
-του χαμογελα, Σε ευχαριστώ.

Ο Γιώργος θυμοταν σαν χθες την ημερα που την ειδε στην πόρτα του χτυπιμενη αλλα κυρίως τρομαγμενη. Ηταν σαν φάντασμα οταν την ρωτουσε τι εγινε, και κολλούσε ακομα πιο πολυ οταν την ρωτουσε για την Σοφι.
Μετα απο αυτο το περιστατικό εφυγε απο την πολη. Και πήγε να δουλέψει οσο πιο μακριά γινόταν. Οταν ερχόταν γαι επίσκεψη στον αδερφό της η παλια της δουλειά την περίμενε.

Μέχρι το σήμερα Where stories live. Discover now