τηλεφωνήματα και συναντήσεις

55 2 0
                                    


*χτυπημα σταθερου τηλεφωνου*
Α- αχ! Δεν μπορει κανεις να το σηκώσει; Ναι;
-Γιωργο σε θελω κατι... Αν;
Α- λαθος νουμερο!
-μη ΜΗ ΤΟ ΚΛΙΣΕΙΣ! Σε παρακαλω Αν εχω χρονια να σε δω. Μου έλειψες. Εμαθα πια. Άλλαξα. Δεν θα σε κατακρίνω ποτε ξανα. Ξερω οτι δεν μπορει να αλλαξει αυτο που εισαι. Κανε μου την χαρη. Θελω να συναντηθούμε μονο μια φορα. Εσυ αποφασίζεις που, ποτε ,πως και αν θες να με ξανα δεις μετα.
Α- καλα μαμα.
- ΑΛΗΘΕΙΑ! Σε ευχαριστώ πολυ αγαπη μου
Α- ενα βημα την φορα. Δεν θα έρθω μονη, θα ειναι δημόσιος χωρος και φεύγω με το που νιώσω περιεργα.
- οτι θες αγαπη μου
Α-αντιο
- μου ελειψες
Α- ναι...

Η Αν τοποθέτησε το τηλεφωνω ξανα στη θεση του. Εκεινη την στιγμή βγηκε η η Ευη απο το μπανιο. Ειχε ακουσει την συνομιλία αλλα δεν ηθελε να τις διακοψει.
Ε- ποιος ηταν;
Α- η μαμα μου
Ε- εισαι καλα;
Α- δεν ξερω
Ε- ελα εδω.
Την αγκαλιασε σφικτά
Α- θελω να ερθει και εσυ μαζι μου
Ε- οτι θες. Απο εδω και περα θα είμαι παντα κοντα σου.

Η μερα της συνάντησης πλησίαζε. Είχαν αρχίσει οι μερες να ζεστάνουν. Περίεργο, αν σκεφτείς οτι την προηγούμενη χρονιά τετοια εποχη εκανε τσουκτερο κρυο.
Ε- τι πρεπει να βαλω;
Α- οτι πιο έξαλλο εχεις
Ε- ε;
Α- πλακα κανω, οτι θες βαλε. Απλα μην νιώσεις οτι πρεπει να καταπιεσεις τον εαυτο σου.
Ε- ουτε εσυ πρεπει να πιεστείς να δείξεις κατι στο μέγιστο
Α- τι εννοείς;
Ε- ξερεις τι εννοώ. Τωρα βαλε αυτο και μην μου πεις οτι δεν το χρειάζεσαι! Θα κρυώσεις.
Α- πφφφ, καλα.

Η συνάντηση ηταν σε μια τοπικη καφετέρια.  Εκει τους περίμενε η μητερα της Αν.
- Αναστασιααα! Εδω. Εσυ πρέπει να είσαι η φιλη της. Σταυρούλα.
Ε- Παρασκευή,  αλλα με φοναζουν Ευη.
Στ- Ευη λοιπον. Ειστε απλα φίλες ή...
Α- ειναι η κοπελα μου . Μένει και μαζι μου απο την στιγμή που την έδιωξε η μανα της. Ειρωνεία ετσι.
Ε- Αν!
Στ- λυπάμαι πολυ Ευη. Ακομα περισσότερο αν σε εφερα και σε δυσκολη θέση
Ε- μην το σκέπτεστε.
Στ- εισαι η κοπελα απο πριν...
Α- οχι δεν ειναι. Βγαινουμε εναν μηνα. Και θα σε παρακαλω να μην το αναφέρεις.
Στ- εντάξει παιδι μου. Οτι θες εσυ. Ηθελα απλα να μαθω για εσενα. Πανε δυο χρονια που εχουμε να μιλήσουμε. Οτι μαθενα, το μαθενα απο τον Γιωργο.
Α- μετα απο το σκηνικό που έκανες τοτε λογικο.
Μετα απο αρκετή ωρα αμηχανίας η Σταυρούλα πιάνει το χερι ρης Αν.
Στ- σε παρακαλω Αν συγχώρεσε με. Σ'αγαπαω, και θελω να λεγομαι ακομα μανα σου. Ειμαι περιφανη για εσενα. Εκεινη την μερα ειχα τρομαξει. Φοβομουν μην παθεις κατι κακο. Ειναι κακος ο κόσμος.
Α- ναι αλλα αυτο που εκανες μονο που δεν με προστατεψε , με εκθεσε και με πλήγωσε.
Στ- ναι καταλαβενω. Ειναι λογικο να θυμώνεις και να νιωσεις προδομενει μου, εχουν πει. Βλεπω οτι εισαι καλα και μου αρκει. Ειμαι ετοιμη να σε αποδεχτω. Συμβουλευτικα ειδικούς,  αλλους γονεις, διαβασα. Συγχώρεσε τον φοβο μου, την αμαθια μου.
Α- Ναι καλα, εντάξει. Πιστεύω μπορούμε να τα ξανα βρουμε. Στο δικο μου χρονο. Φοβάμαι οτι θα με ξανα απογοητευσεις.
Στ- Δεν θα το κανω! Πέρασε η ωρα! Θα σας αφήσω τωρα, χάρηκα που σε γνωρισα Ευη, ελπίζω να τα ξανα πουμε και οι τρεις συντομα.Α, και μου αρέσει πως έκανες τα μαλια σου.
Α- Ευχαριστώ, τα λεμε μαμα,  ειπε και χαμογελασε γλυκα
Ε- ειμαι πολυ περήφανη για εσενα
Α- ευχαριστώ που είσαι εδω.

Μέχρι το σήμερα Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora