ρωγμές

32 0 0
                                    

Αφου έφυγε η Ευη, μετα απο λιγη ωρα γύρισε ο Γιώργος.  Το σπιτι του ηταν απροσδόκιτα ήσυχο. Καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα.
Γ- Αν! Ευη! Είστε εδω;
Α- εδω ειμαι
Γ- Αν; Δεν σε ακούω.
Η Αν σήκωσε το χερι της. Βρισκόταν πισω απο τον καναπε καθισμένη σε εμβρυακή στάση.
-εισαι καλα; Συνεβει κατι;
Α- Γιωργοοοο, ειπε κλεγοντας. Ποτε θα με αγαπήσει καποιος; Κουραστικά να με εγκαταλιπουν ολοι. Νιώθω ότι ειμαι ενα βάρος,  και μαλλον είναι αλήθεια και φεύγουν.
Γ- γιατι το λες αυτο; εγω δεν σε εγκαταλείψω ποτέ. Και πλεον εχεις και την μαμα σου και τον μπαμπα.
Α- για ποσο ακομα; παλι κατι θα κανω λαθος χωρις να το καταλαβω και θα με αφήσετε ολοι.
Ο Γιώργος την αγκαλιασε σφικτά.
Γ- σου δινω τον λογο μου οτι  ποτε δεν θα σε αφήσω. Οτιδήποτε και αν συμβεί,  ο,τι και αν κανεις.
Α- κοιτα ποιος κάνει τον μεγαλος αδερφό τώρα. Σ' ευχαριστώ.

Η Αν πείρε απόφαση να επιστρέψει στις σπουδες της. Της ηταν πλεον ξεκαθαρο οτι δεν θελει να ξανα ασχοληθεί με αγαπες, την πολη αυτη, ιστοριες και οράματα. Πηγε απο το σπιτι των γονιων της, να τους πει τα σχεδια της. Πλεον με την υποστιριξη τους δεν χρειαζοταν να δουλεύει δυο δουλειες για να σπουδαζει. Θα μπορουσε να αφοσιωθεί περισσότερο στο παθος της, τον κινηματογράφο. Μετα απο καποιες μερες έφυγε, γυρισε στην πόλη της, στο σπιτι της. Στρωθικε κατευθείαν στην δουλεια, ηταν το μονο που μπορουσε να σκεφτεί.

Μέχρι το σήμερα Where stories live. Discover now