που να ...

69 2 0
                                    

Η Ευη πέρασε αρκετές μερες στο νοσοκομείο και άλλες τοσες για ανάρρωση. Η Αν και ο Γιώργος την επισκεπτοντουσαν συχνα, κυρίως ως έκφραση ευνομωσηνης προς αυτην.
Α- Γεια Ευη. Πως είσαι; Κοιμάσαι; Δεν θα κατσω πολύ. (Της χαϊδέψε το χερι) Χαίρομαι που με πίστεψες και σε ευχαριστώ που με βοήθησες. Αλλα αν ξανα τολμήσεις να κανεις κατι τέτοιο δεν θα στο συγχωρήσω . Υπαρχουν κι αλλες λύσεις
Η Ευη άρχισε να ξυπνάει, τοτε τις έσφιξε το χερι
Ε- παντα υπάρχει. Ακουσε το. Ειμαι εδω για εσενα ,τωρα πια.
Η Αν της χαμογέλασε. Μια ακομα μερα πέρασαν ομορφα χρονο μαζί.
Ε- αύριο βγαίνω. Θα μένω στο σπιτι της οικογένειας μου. Θελεις να έρχεσαι;
Α- φυσικά και θέλω.
Ε- πρεπει να ξερεις ομως οτι η μανα μου ειναι control freak.
Α- μην ανησυχείς το εχω

Οι μερες περνουσαν. Η Αν συνέχισε επισκέπτεται την Εύη και η σχέση μεταξυ τους καλυτερευε.
Α- Γεια σας
Μ- Γεια σου Αν. Ειναι η πρώτη φορα που σε βλέπω.
Α- Έτυχε. Χαίρομαι που σας βλεπω κ.Μαρια.
Θα μπορουσα να περάσω για να δω την Ευη; Σας έφερα και κατι μπισκότα. Μονη μου τα έφτιαξα.
Μ- φυσικά. Περνα. Θα σας τα φερω εγω τα μπισκότα πανω.
Το σπιτι της Ευης ηταν μια δυοροφη μονοκατοικία. Μολις έμπαινες στο σπιτι απο αριστερά σου έβλεπες μια μεγάλη σαλα ενω απο τα δεξια ενα χολ με πόρτες που οδηγούσαν στην κουζινα, στην τραπεζαρια και σε ενα γραφείο. Αναμεσα τους υπήρχαν οι ξύλινες σκάλες που οδηγούσαν στα υπνοδωμάτια. Το υπνοδωμάτιο της Ευης ηταν το τελευταίο στο διάδρομο και το έκοβε αρκετα η σκεπή. Η Αν ανέβηκε την σκαλα, περιεργαζοντας τον χώρο, λες και ηταν η πρωτη φορα που πηγενε. Πρωτη φορά παρατηρουσε οτι ηταν αρκετα ακριβό σπιτι.
Ε- Καλημέρα Αν.
Α- ο! Καλημέρα. Πρωτη φορα παρατηρώ το σπιτι σου. Ειναι μεγαλο.
Ε- ε ευρύχωρο . Δεν πρόκειται να μεινω εδω οποτε δεν με νοιάζει
Α- γιατι;
Ε- δεν εχω και τις καλύτερες σχέσεις μαζι τους.
Α- σε καταλαβενω. Δεν μιλαω με την μανα μου απο την στιγμή που εμαθε οτι ειμαι λεσβια.
Ε- φαντασου να μάθουν κι αυτο
Α- ποιο;
Ε- κατι δικο μου
Η Αν άρχισε να την πλησιάζει
Α- θες να γίνει δικο μας;
Ε- πολυ θα το ήθελα.
Πλησίασε η μια την αλλη και ενω πηγαν να φυλιθουν ανοιξε η πορτα.
Χ- Εύη πρέπει να παμε σε μια ώρα
Ε- καλα φύγε τωρα
Α- ποιος ήταν;
Ε- ο αδερφος μου. Αυτο το παιδί θελει να με σκοτώσει.
Α- θα ξαναπεράσω
Ε- Μη
-γιατι;
Ε- θα ερθω εγω να σε βρω. Απο αυριο θα αρχίσω να περπατάω κανονικα.
Α- φοβάμαι οτι θα με ξεχάσεις
Ε- Μην ανησυχείς. θα έρθω τρεχοντας σε εσενα. ειπε και την φιλήσε στο κουτελο
Αντιο

Μέχρι το σήμερα Where stories live. Discover now