Σημερα θα γινοταν το πάρτι μασκε της καφετέριας που δούλευε η Αν για ακομη μια χρονιά.
Δεν ηξερε καμια τους, αν οντως ηθελε να ειναι εκει. Ομως η Αν το εχει έθιμο να δουλεύει εκεινη την ημερα και την Ευη την παρακίνησε μια παρεα της. Η Αν σκέφτηκε να ντυθεί πιο φανταχτερά από άλλες χρονιές. Βρήκε μια μακρια φουστα και μια μπλούζα με εξω τους ομους. Τέλος προσθεσε πολλά στρας και κοσμήματα. Η Ευη βρήκε οτι υφασμάτινο και δερματινο ειχε και το εβαλε. Το κονσεπ της ηταν ρομπεν των δασων αλλα σε ενα πιο εφαρμοστό συνδυασμό.
Το μαγαζί ειχε αρχίσει να μαζεύει κοσμο, και η Αν εκανε την δουλεια που τοσο αγαπούσε, χωρις να σκέφτεται τιποτα αλλο. Πλησίαζε σε ενα τραπέζι οταν χτύπησε καποιον και τις έπεσε ο δίσκος .
-εισαι καλα;
Α- ναι μια χαρα ευχαρ... Ευη;
Ε- Αν..
Α- τι κανεις εδω;
Η Ευη δεν την άκουσε. Ηταν αφοσιωμένη στο ποσο τις είχε λείψει.
Α- Εύη, είσαι καλα;
Τότε η Εύη την φιλισε. Η Αν δεν τραβήχτηκε ,ομως ειχε τις αμφιβολίες της.
- Ε! Τι κανετε;! βρωμιαρες!
Ε- σε ποιον μιλας έτσι ρε;
-σε εσας παλιο άρρωστες
Ε- τολμά να το ξανά πεις!
Η Αν κατάλαβε ότι το κλίμα είχε φουντώσει. Έτσι έπιασε απο το χερι την Ευη και αρχίσε να τρεχει προς το μπαρ.Ο τυπος ηταν ακριβός απο πισο τους,μεσα στο γεματο μαγαζι.
Α- αφεντικό, βοήθεια. Μας κυνηγάνε κάτι τυπαδες
- Τι εγινε; Γιατι;
Α- είναι άρρωστοι
-ελατε γρήγορα απο εδω. Αυτη η πορτα θα σας οδηγήσει εξω αλλα οχι πολυ μακρια απο την κανονικη έξοδο του μαγαζιου για αυτο τρεξτε.
Α- ευχαριστούμε, και λυπάμαι που φεύγω στα μισά της βάρδιας
- έτσι κι αλλιώς δεν είσαι κανονική εργαζόμενη, φύγετε γρήγορα. Θα τα πούμε αύριοΕσυ! Γιατί κυνηγάς τους εργαζόμενους μου; Και ειδικά μέσα στο μαγαζί μου
- αυτες οι τυπισες ειναι αρρωστες
- και εσυ που το ξερεις; τις ξες και απο εχθες; εξω απο το μαγαζι μου και εσυ και η παρεα σου. Εδω δεν δεχόμαστε σταλα ομοφοβιας. Ειδικά εσενα μην σε ξανα δω εδω μεσα θα καλεσω την αστυνομία.
- οτι πεις κυρα μου. Έτσι κι αλλιώς ο καφές σου ήταν χάλια
-δεν ακούω κριτικές από σκουπίδια
Αντ-- παμε να φύγουμε ΑνδρεαΈτρεξαν με οτι δύναμη είχαν, οσο πιο μακριά γινοταν, οταν μια στιγμή η Ευη την σταματισε για να ανασάνει.
Ε- είσαι συνηθισμένη στο τρέξιμο βλέπω.
Α- τροποι επιβίωσης.
Ε- νομιζω θα λυποθυμησω αν τρέξω λίγο ακομα.
Α- εντάξει. Ελα σε αυτο το στενο. Πως εισαι;
Ε- τωρα ειμαι καλα. Αν, λυπάμαι. Δεν έπρεπε να ξεσπάσω πανω σου, απλα φοβόμουν και δεν ηθελα να σε χασω μα...
Α- σσσσ
Φωνες ακουστικαν κοντα τους
Γι- πας καλα Ανδρεα; τι ηταν αυτα που έκανες στο μαγαζι. Ξεπερασες καθε όριο. Ξεραμε οτι είσαι ντουβάρια αλλα το παράκανες.
Ανδ- κοντα είμαστε. Τις ειδα να έρχονται απο εδω. Αλλα κατσε ρε Γιαννη. Εσυ το θεωρείς σωστο αυτο που είδες.
Γι- δεν εχει σημασία πως το θεωρούμε. Η συμπεριφορα σου ηταν αθλια. Εγω παρεα με ζωα δεν κανω. Οποιος θελει ακολουθει. Ολοι οι υπόλοιποι χαρηκα που σας γνώρισα, μην μου ξανα μιλήσετε.
Ανδ- Ας στο @ @.
Αντ- φεύγουμε. Ψεφυγε η φαση.
Ανδ- ρε παιδια οχι και εσεις.
( ο άντρας έτρεξε από πίσω τους)
YOU ARE READING
Μέχρι το σήμερα
Romance《Τωρα που σε βρικα, δεν θα σε αφήσω ποτέ ξανα》 《Είχα καιρό να νιώσω πως είναι να νοιάζεται καποιος για εμένα. Ευχαριστώ .》 Η Εύη φοβάται να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Για αυτο μενει αφοσιωμένη στα βιβλία και τις σπουδές της. Μια μερα που επισκέπτεται...