part-12

837 90 1
                                    

Unicode

အပိုင်းသစ်တင်ဖို့ ဝင်လာကြည့်လိုက်မိပါတယ် မြင်လိုက်ရတာ 11မှာ vote 5ခုတဲ့လား ဒီအပိုင်းဆက်တင်ပေးဖို့တောင် လက်တေတုန်လို့ မကြိုက်ကြမှန်းသိခဲ့ရင် အစထဲက ပြန်မတင်ခဲ့ပါဘူး😌

" baby. . .ကိုယ့်ကိုစိတ်ဆိုးနေတုန်းလားကွာ"

"ခဗျား. . .သွားကျတော့် အနားမကပ်နဲ့"

" baby. .ကလဲကွာ ကိုယ်က baby နားမကပ်လို့ ဘယ်သူ့နားကပ်ရမှာလဲလို့"

"မသိဘူး. . .ခဗျားဘာသာ ခဗျား. .ဘယ်သူ့နားကပ်ကပ် ကျတော်နားမကပ်ရင်. .ပြီးရော"

" baby. .ရေလို့. .စိတ်မဆိုးပါနဲ့တော့လို့"

"ဟင့်. . . ."

     Puppy eyes တေနဲ့ပြောနေတဲ့ ဒီလူကြီးကို သူဂရုမစိုက်ချင်ယောင်သာ ဆောင်နေလိုက်သည် ဝမ်သခင်ကြီး က ဒီလိုလဲချွဲတတ်တာဘဲလား သူ့အလုပ်သမားတေသာ သိရင်ထီးထထိုးကြမယ်ထင်တယ် ဟင့် ငါ့ကိုတက်ကြလုပ်ပြီး ပြစ်ထားတဲ့ လူကြီး ငါ့ကိုချော့နေလိုက် သေအောင်ချော့ ရှောင်းကျန့် တို့က ဘူးဆိုဖရုံမသီးဘူး ဟင့်. .

" babyရေလို့. . ."

". . . . ."

"သိပြီ. . . .ဒီလိုလုပ် ကိုယ်အပြင်လိုက်ပို့မယ်လေ. .ကိုယ့်ကိုစိတ်မဆိုးပါနဲ့တော့နော်. .baby ~နော်"

"တ. . .တကယ် လိုက်ပို့မှာလား "

"အင်း. . .baby အိမ်တော့ မရဘူး"

"ဟာ. . .ဘာလို့လဲ "

"မရဘူးဆို. . .မရဘူးပေါ့"

"ဟင့်. . . ."

"ဘယ်လိုလဲ. . .သဘောတူလား"

"ပြီးရော. . .ကျတော် မရောက်ဖူးတဲ့ နေရာတွေ လိုက်ပို့ရမယ် နော်"

"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျာ. . .အခုတော့ ရေချိုးအဝတ်စားလဲလိုက်. . .နော်"

"အင်း. . . ."

          တစ်ဘက်တစ်ထည်နဲ့ ရေချိုးခန်းထဲ ဝင်သွားတဲ့ baby လုံးတုံးလေး ချစ်ရတဲ့ ဒီကကောင်ကြီးက ချစ်မဝဖစ်ရတာ မဆန်းဘူးမလား တစ်ခါခါဆို စိတ်ရှိတျုင်းသာ ဖျစ်ညစ်ပါလိုက်ချင်တယ် သူလေးနာမှာဆိုလို့သာ အရင်လိုလဲ အကြမ်းမဖက်ချင်ဘူး ရှေ့ရှောက် ကိုယ်လိုချင်လာတဲ့အခါ သူလေးစီက ခွင့်ပြုချက်တောင်းရန်သာ ဆုံးဖြတ်ထားသည် သူလေးငြင်းဆန်ရင် ကိုယ့်ဘက်ကရှေ့ဆက်တိုးဖို့ စိတ်ကူးမရှိတော့ အရင်တစ်ခါကသူလေး နာကျင်လို့ ရှုံ့မဲ့နေတဲ့ မျက်နှာလေးက သနားစရာ  သူလေးနဲ့တွေ့မှဘဲ ကိုယ့်အတွက်ကိုယ်ဘဲ ကြည့်တတ်တဲ့ ကျတော်လဲ ပြောင်းလဲကုန်ပြီ သူများတေအပေါ်မကောင်းတတ်ပေမဲ့ သူလေးနဲ့ကြ သူတော်ကောင်းကြီးကို ဖစ်လို့မလွယ်ဘူး baby ရေချိုးပြီး  အဖြူရောင် အိကျီလက်ရှည် အပွလေးနဲ့ ဂျင်းဘောင်းဘီ အရှည်ကိုဘဲ ဝတ်ခိုင်းလိုက်တယ် ဘာဝတ်ဝတ် လှရက်လွန်သူလေး ကျတော်တော့ မြင်ယောင်နေပြီ သူလေးကို ကြည့်မဲ့ မျက်လုံးတေ ဖြစ်နိုင်ရင် ကြည့်ရဲတဲ့မျက်လုံးတေကို ဖောက်ထုတ်ပြီး ပြတိုက်မှ ပြထားချင်တယ် ငါ့ကလေးကိုကြည့်လို့ ရာဇဝင်တွင်ကုန်သည့် မျက်လုံးများဆိုပြီး ပြထားလိုက်ချင်ပါရဲ့(AN/ကြောက်p)

" ကိုယ်နဲ့အဝေးမှာ ပျော်ပါစေ"  {Completed}Место, где живут истории. Откройте их для себя