Tanışmamışım?

46 2 0
                                    

O an ne yapacağımı bilemedim ve arkadakiler tip tip bakıyorlardı. Koşarak kapıdan çıktım. Kapıdan çıktığımda arkama bakmadan koştum ve birine çarptım. İkimizde düştük kalktığımda karşımda 1.70 boylarında, sarı zırhlı, miğferi aslan tarzı bir şeye benzeyen bir adam vardı. Onunla başta tanışmamıştım. Adam gözlerini açtığı an bana baktı ve kızardı. Ayağa kalkıp beni kaldırdı. "Özür dilerim bayan siz yeni gelen kişi olmalısınız ben Ornstein" diyerek elimi öptü.

 (Ahh romantizm anlarına bayılıyorum :D) O an burnumun kanamaması elimde değildi. Artorias arkadan bizi görmüştü. Sinirlendi ve beni kendine çekti. Bana fısıldadı "Bu adam Ornstein çok şerefsizdir" dedi. Ben "Önemli değil arkadaşım sadece" dedim. Sonra herkese görüşürüz diyerek eve gittim. Gece olmuştu biraz kılıçlarımla çalıştım sonra kapıdan bir ses geldi. Meşaleleri söndürdüm. O adamı iyi göremedim ama bir sandalye aldım ve kafasına vurdum. Artorias bağırarak "Ahh! Y/N benim." dedi.

 Elimdeki sandalyeyi bırakıp "Artorias çok özür dilerim seni hırsız sandım." dedim. Artorias sıkıntı yok diyerek teselli etti. Kafası kanıyordu. Koşup bir bandaj alıp Artorias'ın yanına gittim. Miğferini çıkaracaktım ki elimi tuttu ve kızararak  "Yüzümü göstermeyi sevmiyorum Y/N" dedi. Ben hafif kızarak ve utanarak "Bende açmak istemiyorum ama açmam gerek yoksa kanama devam edecek izninle kendi yaptığım hatayı düzeltmeme izin ver" dedim. 

Artorias kızardı Miğferini kaldırdığım an siyah saçlı, açık tenli, çekici bir surat gördüm. ( Aslında oyunda suratını göstermiyorlar ben kendim uydurdum :D) Utandım ve kafasını sarmaya başladım. Artorias bana bakıyordu tam elimi indiriyordum ki Artorias elimi tuttu ve koklamaya başladı. (ben X//o//X)  Yüzüm domates olmuştu adeta. Elimi çektim ve "Neden gelmiştin Artorias?" diye sordum. Artorias kekeleyerek "Şe-y benim evimde tadilat varda... yani şe-y sende kalabilir miyim sadece bu gecelik" O kalabilir miyim lafını söylediği an çok utandım. 

Hayır da diyemezdim utanarak "Eve-t" ama tek bir sıkıntı vardı BENİM BAŞKA YATAĞIM YOK KOLTUĞUMDA YOK ARTORİAS NEREDE YATICAKTI. Artoriasa "Bir sıkıntı var şey benim başka yatağım yok ve koltukta yok" dedim. Artorias sıkıntı yok her yerde yatabilirdim dedi. Benim yatağımı verdim. Artorias "Sen nerede yatacaksın?" diye sordu. Ben "Sandalyede yatarım sen rahatça uyu" dedim. Artorias bunu şiddetle reddetti. "Ya birlikte yatarız yada ben yerde yatarım!" dedi. Kızardım ve hayır diyecekken Artorias beni yatağa itti ve "Tartışmasız birlikte yatıyoruz." dedi. 

O an üstümü örttü ve "İyi geceler Y/N" dedi. Kendime şunları sordum "Son 2 dakikada ne oldu, ben ne yapıyorum, Artorias'la mı yatıyorum!?" Birden yumuşadım ve daldım. Sabah olmuştu bir şey bana dokunuyordu. Artoriasa baktığımda birden ne göreyim ARTORİAS BANA SARILIYOR!..

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin