Bitiş...

21 1 0
                                    

Tam Ancient bize ateş topu atacak iken Ornstein kalktı ve Artoriasın kılıcını alarak Ancient'ın kafasına soktu. Ben korkudan yere yatılı kaldım. Artorias beni eve kadar taşıdı. Uyandığımda vücudum sarılmıştı. Yanımdaki oturakta Artorias la Ornstein bekliyordu. Uyandığımı gördüklerinde yanıma hızla gelip. "Y/N iyi misin?" diye sarıldılar. Bende "iyiyim hiç bir sıkıntı yok" dedim. Bir kaç gün sonra her şey düzelmişti. Çok mutluydum. Artorias yanıma geldi. Utanarak arkasında bir şey tutuyordu "y/n uhmm ben şey hatırlıyorsan sana evlenme teklifi etmiştin yani.. şey istersen...." dedi ve çiçeği uzattı. Ben kızarmış bir durumda "EVETT KESİNLİKLE EVETT" dedim ve sarıldım. 

Artorias çiçeği düşürdü ve beni öptü. (ROMANTİZİM AŞIĞIYIM O//>//O) Yarın düğün yapmak istedi. Bende tamam dedim ve hazırlıklara başladı. Çok heyecanlıydım. Mutluluktan titriyordum. Biz kızlarla elbise seçiyorduk Ornstein bizi uzaktan izliyordu. Fark etmiştim kızlara "Siz gidin ben hemen geliyorum" dedim ve saklandım. Ornstein beni ararken "Nereye gittiler şimdi?" dedi kendine. Bende arkasında belirerek "Burdayım  Ornstein ne istiyorsun?" dedim. Ornstein korkarak yere düştü onu kaldırdım. Ornstein üzülerek "Evleniyorsun ha.." dedi. Bende "Evet çok mutluyum" dedim. Ornstein kızarak "BEN HİÇ DEĞİLİM AMA" dedi bağırarak. Ağlıyordu Ben "uhmm özür dilerim Ornstein ama ben Artorias'a aşığım seni kırdığım için özür dilerim." dedim ve göz yaşlarını sildim. Mutlu değildi çöktü ve ağlamaya devam etti.

 Bende son olarak kırılmasın diye eğildim ve "Madem evleniyorum son olarak o günkü öpücüğünü sana geri veriyim" dedim ve onu öptüm (Dostum burayı neden yazdım bilmiyorum ısahfıfaos) Ornstein mutlu oldu teşekkür etti ve mutluluklar diledi. O gün gelmişti mutluluktan ölecektim. Kapıdan içeri girdim. Artorias'a bakıyordum çok mükemmel bir takım elbise giymişti ve kaskını çıkarmıştı  saçını da taramıştı. Çok mutlu oldum ve yanına gittim. Herkes bize bakıyordu. Yüzükleri taktık ilk dansı edecektik Ben buketi attım birden Ornstein zıplayarak tuttu. Ben çok mutluydum selam yolladım oda aynı şekilde selam yolladı. Artoriasla danstan sonra evimize gittik. "Anne cidden çok mu mutluydun?" diye sordu Karl. ( İsmi salladım sıahfashf) Bende "Evet tabi ki insan böyle adamı bulmuş nasıl evlenmesin" dedim. Artorias gülerek " İşte bizimki de böyle bir aşktı oğlum" dedi.....                  -SON-

Arkadaşlar uzun zaman yazamadığım için özür dilerim. Hikayem bu kadardı umarım beğenmişsinizdir elimden geleni yaptım. Ben zihnimdeki olayları yazdım ve şahsen sizinle paylaştığım için çok mutluyum. BYY.....

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin