Birden bir patlama sesi geldi. Artorias kapıyı kırdı. Ornstein ile beni gördü. Sinirlendi Ornstein'ın yakasından tuttu ve duvara fırlattı. Beni kucağına aldı ve dışarı çıktık. Ben ne olduğunu anlamadım. Artorias beni evime bıraktı. Sonra sakinleşti ve "Özür dilerim Y/N o sana öyle yapışınca korktum o yüzde-" dediği an ağlamaya başladım ve Artorias'a sarıldım. Kekeleyerek " Te-şekkür ede-rim sen olmasan kim bilir belki tecavüze bile girebilirdi." dedim Artorias bağırarak "Bunun olmasına asla izin vermem!" dedi. Ona "Benim orada olduğumu nereden öğrendin?" diye sordum. Oda "Ben seni yemekten sonra gittiğinde takip ettim orada onun dediklerini duydum öyle geldim." dedi.
O an mutlu hissettiğim için ve teşekkür olsun diye Artorias'ın anlından öptüm . (AHH MÜKEMMEL YA!) Artorias domates oldu ve bayıldı. Onu taşıdım ve yatağıma yatırdım. Artık ona daha yakın hissediyordum ve onunla rahat olabiliyordum. Artorias uyanana kadar kitap okudum. Artorias uyandı ve tuvalete gitti. Birden tuvaletten bir ses geldi. Artorias'ın krizi tekrar başlamıştı. Kapıdan çıktı ve beni gördüğü an üstüme masayı ve sandalyeyi attı. Savuşturup belki tekrar sarılırsam krizi geçer diye denemek istedim. Üstüne zıpladım ve ona sıkıca sarıldım. Artorias sinirlendi ve beni duvara sertçe attı. Kolum kırılmıştı.
Çığlık attım canım çok yanmıştı. Bu sefer ne yapacağımı bulmuştum. Korkuyordum ama yapabilirdim. Tekrar üstüne zıpladım onun kolunu tuttum ve onu dudağından öptüm. (Yazarken çok mutluydum 0//3//0) Mecburdum Yoksa beni öldürebilirdi. Krizi geçmişti onu öpmeye devam ediyordum. Sonra oda belimden tutarak bana eşlik etti. Bıraktıktan sonra utançtan bayılmak üzereydim. Artorias'ta öyleydi sanki bir masaldaki gibi bir an yaşadık. Artorias mutlu bir şekilde "Teşekkür ederim Y/N ama bu öpücük gerçek miydi? " diye sordu kızararak.
Ben kekeleyerek "Ha-yır sadece arkadaş olarak yani sadece seni kurtarmak içindi!" dedim. Artorias az olsa da üzüldü ama öptüğüm için mutluydu. Bende mutluydum ama hislerimin anlaşılmaması için bişey demek istemedim çünkü daha hazır değildim. Evim tadilata girdi kalacak bir yerim yoktu. Ornstein evimin Artorias yüzünden yıkıldığını öğrenince yanıma geldi. "Oh bayan evinizin hasar gördüğünü duydum geçen ki hatam için beni bağışlayın." dedi ve eğildi. Utandım ama korktum biraz uzaklaştım geçen ki gibi olacak diye korktum.
"Uzaklaştığınızı görüyorum demek ki hala korkuyorsunuz ama önemli değil kılıçlarınızı bende unutmuşsunuz buyurun lütfen"dedi ve kılıçları uzattı aldım ve geri çekildim. " Eviniz tamir olana kadar Bende kalmak ister misiniz bayan?" diye sordu Ornstein. Hayır diyecektim ki Artorias geldi ve elini bağlayarak "Sen hangi yüzle buraya geliyorsun?" diye sordu. Ornstein sinirlenerek "Sadece benimle kalması için Y/N 'ye soru soruyordum" dedi. Artorias bağırarak " Buna gerek yok o benle kalacak!" dedi. Ornstein ve ben "NE!!" diye bağırdık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
RomanceSiz oyuna eklenen yeni karaktersiniz ve oyunun yakışıklısı (Artorias) size aşık oluyor devamı okuyunca görürsünüz. :D