Ornstein sinirlendi ve kolumu tutarak "Hayır O bende kalacak!" diye bağırdı. Artorias 'da diğer kolumu tutarak "Hayır o bende kalacak sen kimsin ki?" dedi. Utanarak Bağırdım "AHH durun!" kolumu tuttum kolum kırıldığı için canım yanıyordu. Artorias " Koluna ne oldu!?" dedi. "Sen fırlattığında kırılmıştı düzgün saramamışım" dedim. Ornstein kızarak " Bak kıza bile zarar veriyorsun sende kalmamalı ben ona bakarım " dedi. Artorias sinirlenerek "Bir kendine bakar mısın sen kızı gelmesem taciz edecektin bende kalacak tartışmasız!" dedi. Ben "YETERR, Ornstein teklifin için teşekkür ederim ama Artorias da kalacağım özür dilerim ama bunu alabilirsin benden hatıra kalsın " dedim ve gülümsedim.
Ornstein hediyeyi açtı ve gördüğüne çok şaşırdı bana bakarak "Bu.. bu benim çok güzel çizmişsin" dedi ve sarıldı. Artorias çok sinirlendi tam ayıracaktı ki onu durdurdum " Gerek yok Artorias " dedim. Artorias çok üzüldü onu sevdiğimi sandı ve yürüyerek gidiyordu. Ornstein'ı bıraktıktan sonra eşyamı toplayıp Artorias'ın peşinden koşup Sırtına atladım. Artorias kızararak " Y/N ne yapıyorsun?" dedi. Bende "Kolum kırık madem sende beni taşı" dedim gülerek. Artorias mutlu bir şekilde "O zaman gidiyoruz! " dedi. Bende Ornstein'a bağırarak " Görüşürüz Ornstein!" dedim. Oda "Sonra görüşürüz bayan!" dedi.
Uzaktan ona göz kırptım. Oda bir an dondu ve kalbini tuttu. (AGA BE HERKES BİZİ SEVİYOR :D) Bir süre sonra Artorias yorulmasın diye indim bu sefer Artorias'ın elini tuttum. Artorias kızardı ve bana baktı. Bende ona "Utanmana gerek yok sen en yakın arkadaşımsın" dedim. Artorias sessiz bir sesle "Sadece arkadaşız.." dedi. Ben ona " Ne dedin Artorias ? " dedim. Artorias "Yok bir şey hadi yaklaştık" dedi. Bende umursamadım ve eve gitmiştik. Artorias'a hemen sordum "Ben nerede yatacağım" dedim. Artorias bana "Sen bekler misin hemen geleceğim" dedi. Beklerken parçalama sesi geldi.
Korktum ama bekledim. Artorias gelerek "Y/N koltuğum kırılmış krizim yüzünden " dedi. Aslında Artorias benle yatmak için koltuğunu kırmıştı. "Sıkıntı yok Artorias dedim senle de yatarım dedim. Artorias çok mutlu olmuştu. Biraz yemek yedik ve kılıçlarla çalıştık. Çok eğlenmiştik. Akşam olmuştu Üstümü değiştirecektim Artorias'ı kapı dışarı ettim. Sonra üstümü çıkaracaktım ki pencereden biri beni izliyor. Sonra oradaki kişinin arkasına ışınlanıp "SEN NE YAPIYORSUN " dedim. Artorias korkarak "Ah-h Y/N ben.. şe-y sadece içeride eşyam vardı onu alacaktım evet onu alacaktım ." dedi.
İnanmadım ama hızlıca üstümü değiştirip girmesine izin verdim. Artorias yattıktan sonra bende girdim. Artorias'a sarıldım. Birden bana döndü ve oda bana sarıldı. Ona biraz daha yaklaştım ve ona yapıştım O baya utanmıştı. Bırakamadı da o yüzden öyle uyuduk. Sonra sabah olmuştu. Ben kahvaltıyı hazırlayacaktım o yüzden yüzümü yıkamaya gittim bir baktım ki Artorias banyo oluyordu. Hem de yeni çıkmıştı. Onu çıplak görmüştüm.( Yazar hayatını kaybeder X//O//X) Artorias kızardı hemen üstünü havluyla kapattı.
Kapıyı kapatıp çıktım. Sabah kahvaltısını hazırlayıp oturdum Artorias'ı bekledim. Artorias utanarak geldi ve "ÇOK ÖZÜR DİLERİM Y/N BENİ ÖYLE GÖRMENİ İSTEMEDİM" dedi. Bende unuttum bile boş ver dedim. (Aslında bunun resmini çizeceğim için asla unutmamıştım yazarınız çok uyanık :D) Yemek yerken Artorias cebinden bir kutu çıkardı. Tam Y/N benimle... dediği an kapı çaldı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
RomanceSiz oyuna eklenen yeni karaktersiniz ve oyunun yakışıklısı (Artorias) size aşık oluyor devamı okuyunca görürsünüz. :D