Глава 8

692 36 4
                                    

[18+]

Чонгук държеше Техьонг здраво до стената. Силните му гърди се надигаха от тежкото дишане, а под дрехите му се усещаха като че ли стоманени мускули. Ръцете, протегнати от двете страни до главата на Те, му дадоха се разбере, че няма шанс за бягство.

- Хайде, Техьонг-а. - прошепна Кук на ухото му, изгаряйки нежната му кожа с горещия си дъх. - Погледни своето чудовище. - Чонгук го притисна още по-силно, така че да можеше да усети всеки сантиметър от тялото му. Кук облиза меката част на ухото му, едвам захапвайки я и придърпвайки. На практика изстена: - Толкова много те искам.

Край. Всичко отиде по дяволите. Всички граници и рамки. Майната му на всичко. Техьонг рязко вдигна поглед и предизвикателно погледна очите насреща си. Напразно. Разрушителната дълбочина викаше и го привличаше. Техьонг започна да се дави. Задушаваше се и се възбуждаше.

Проклетия Чон Чонгук. Колко пъти събуждаше извратеното в Те, нещото, от което нормалните хора трябваше да бягат. Страстта погълна очите им, а нещо топло в гърдите ми не позволи да се съпротивляват.

Ким издиша шумно и издърпа Кук рязко за врата, увивайки ръце около него. Ядосано прошепна в устните му.

- Мразя те, Чон Чонгук.
- Знам.
- Нямаш си и представа колко ме дразниш.
- Знам.
- Просто безкрайно, нереално адски те искам. - Техьонг се задави от думите си. Той умря и се възроди отново. - Направи нещо вече, Чонгук-а. - Техьонг се изви и изстена дрезгаво последните си думи.

Чонгук, неспособен да се справи с дрезгавия глас на Те, се впи в устните му с алчна целувка. Господи, колко дълго чакаше това. Власто ръцете му веднага пропълзяха под ризата на Ким и започнаха да изследват красивото и до болка желано тяло.

- Ох, ТеТе. - Чонгук се отдръпна от пухкавите му устни и целуна врата му, като първо хапеше, а след това смучеше ухапаното място, оставяйки алени следи. Техьонг се изви под силните му ръце и горещите целувки и се опита да се сгуши до него възможно най-близо.

- Куки..- Техьонг не знаеше какво прави, имаше чувството, че се е сдържал твърде дълго и искаше Кук твърде много.
- Какво има, слънце? - Откъсвайки се от нежната му кожа, отново погледна към прехапаните му устни, издишвайки. - Какво искаш? Просто ми кажи и ще го направя.

- Ааа, Куки, моля. - Те затвори очи и зарови пръсти в косата на Кук, като го дръпна леко.
- Хайде, ТеТе, ще направя всичко, просто ми кажи. Искам да го чуя. - Те леко се наведе, усещайки как дланите на Кук пълзят под дънките му и стискат силно дупето му.
- Искам те, Куки, тук и сега.. - Ръцете на Те трепереха от вълнение, започна да разкъсва ненужните дрехи от широките му рамене, възхищавайки се на нежната загоряла кожа и мускулите по тялото му.

Здравей, гадже трябва ли ти? Where stories live. Discover now