Ema
Jack nakoniec išiel spať k sebe do izby za čo som veľmi rada lebo som mohla aspoň v kľude máš všetkým rozmýšľať. V poslednej dobe sa toho stalo až moc. No,chcem zistiť, že či to čo cítim pri Kubovi je naozaj to práve, takže zajtra ráno za ním pôjdem.
A Jack? Hh on je aj tak väčšinou času v pracovni a nebude sa zaujímať o to čo robím teda dúfam. A tak som rozmýšľala ďalej nad rôznymi vecami začala som zívať pozrela som sa na hodiny, ktoré mám na nocnomt stolíku a ešte, že som ležala na posteli inak by som skončila na zemi sú dve hodiny ráno to som sa teda pekne zamyslela.Ráno
Zobudila som sa na štebot vtáčikov. Posadila som sa na posteli a ponaťahivala sa. Zo zeme som si zobrala župan a vyšla na balkón. Ach ako ja zbožňujem tu rannú vôňu. Trošku sa popozerala v záhradke pracovali záhradkári a asi brali zeleninu na obed. Jacka som niekde nevidelaz takže ten bude asi v pracovni. No ani Kuba som nevidela. Vrátila som sa do izby zobrala oblečenie kraťase s vysokým pásom a červený tielkovi top. Zavrela som sa do kúpeľky kde som sa obliekla spravila rannú hygienu a jemný malé up.
Vyšla som z kúpeľky a skoro ma škále trafil. V izbe bola upratovačka, ktorá sa ma asi tiež zľakla. „ Prepáčte madam, myslela som si, že už ste dávno niekde vonku." celý čas ako rozprávala sa pozerala do zeme až pri poslednom alobe zvyhla hlavu. ” To nič to je v poriadku em ako sa voláte?"
„ Helga madam."„ To je v poradku Helga aj tak už idem preč a prosím potykajme si ja som Ema." A natiahla som k nej ruku a umsiala som sa na ňu. „ Helga teší ma mad pardon Ema." A tiež sa na mňa usmiala. Ešte sme si trošku pokecali a nakoniec som odišla na raňajky.
Mňam z kuchyne išli nádherné vône. V jedálni našťastie nikto nebol tak som sa mohla v kľude naraňajkovať. Po raňajkách som sa vybrala hľadať Kuba ale nikde som ho nenašla.
Tak som išla ešte raz do záhrady a našla som ho v zadu sa rozprávať s nejakými chlapmi.
„ Chápeme sa?! Dúfam,že sa to už viac nebude opakovať!" Fúha ten má teda nervy ale je celkom sexi, keď je nahnevaný hh Ema načo to zas myslíš. „ Ehem." Odkašlala som si aby si ma všimol. Hneď sa otočil najprv mal nahnevaný výraz ale, keď spoznal, že som to ja sa usmial. „ Oh dobre rano Ema, prepáč nevšimol som si ťa daj mi sekundičku toto vybavím a budem sa ti venovať." Hneď sa otočil späť k tým chalanom tak som trošku odstúpila a čakal kým príde.
Po ani nie takej dlhej dobe prišiel.
„ Tak ale boli raňajky?" Vážne raňajky? „ Boli celkom dobre." Usmiala som sa pomaly sme išli k bazénom. „Počuj Kubo, ja.... chcela by som to asi skúsiť chcem zistiť, že či to čo pri tebe cítim je to práve." A on sa iba usmial a povedal....Tak zlatíčka po dlhom čase späť 😅dúfam,že sa za ru dobu mali dobre. K ďalej časti má dokopala moja kamoška 😂❤️. Časť je trošku kratšia a nudná ale nabudúce bude lepšie ale dúfam, že sa aj tak páčila 😊
ESTÁS LEYENDO
Soul Mate
Hombres LoboEma je jedno obyčajné dievča až na jedno tajomstvo o ktorom vie iba jej rodina a jej najlepšia kamoska Viki. Všetko bolo normálne až kým nastal jej deň 18 narodenín. Bola v škole pohoda no keď prišla domov tak ju čakalo mile alebo nemile prekvapeni...