2.

1.1K 39 2
                                    

Hneď ako sme zaparkovali pred školou som vyskočila z auta a utekala za Viv objala som ju. „ Ahooooj Emii." „ Čau Viv”. Išli sme do triedy. Alex a Lucka už dávno zmizli. Tak sme sa vybrali do školy a  sadli sme si na naše miesto ktoré je v rade pri dverách posledná lavica. „ Počuj Ema vedela si, že k nám pride nový chalan? ” spytala sa má moja úžasná kamoška. „ Nie nevedela. A ty to odkiaľ vies? ” teraz som sa pre zmenu opýtala ja jej. „Minule to triedna učiteľka hovorila, že má dnes k nám do triedy prísť nový chalan.” dopovedala svoj monológ. A presne v tedy zazvonilo na hodinu.

Dnu prišla triedna učiteľka. A hneď za ňou jeden pekny chalan. Mal blond vlasy končenky biele, oči modré ako čistá obloha a pohľad prenikavy až som mala pocit, že horím. Všetky baby po ňom pozerali a chalanou to trochu štvalo. Hlavne tých ktorých frajerky po ňom pokukovaly. Ja som sa na tom iba usmila. „Ahojte, volam sa Jack Walker a mám 18 rokov. Prisťahoval som sa sem s mojou mamou a mladsou sestrou a otcom s L.A. ” dopovedal chalan vlastne Jack. „Dobre dakujeme Jack. Sa dní si tam vedľa Toma.” povedala mu triedna. Tom sedel pred nami takže budeme mať na Jacka výhľad síce aj keď zo zadu ale je to jedno. „ Ema no neni zlatyyyyyy? ” rozplivla sa nad nim moja BFF. Tak si teda sadol pred nás a začal sa rozprávať s Tomom. Potom sa obaja otočili na nás a začali rozprávať „Dievčatá to to je Jack. ” povedal Tom.
„Jack to to je Viki” ukázal na Viki ktorá si s Jackom podala ruku a povedali si Ahoj a potom. „ Jack a to to je Ema” ukázal na mňa Tom. Jack s mi pozrel do očí a ja zas jemu. Bolo to ako keby sme sa navzájom hypnotizovali mala som taký zvláštny pocit ale asi aj on. Poviem vám má nádherné oci. „Ahoj som Ema. ” povedala som teda prvá a podala mu ruku. „Jack, teší ma.”povedal a potriasol si s mojou rukou potom sme si ešte cez hodinu nenápadne po sebe pozerali.

Nová časť dufam, že sa vám bude páčiť. A prepacte za chyby. 😇

  Soul MateWhere stories live. Discover now