6.

893 27 2
                                    

A tam stál...

"Jack?!" Boze ja som to vedela. Aaaaaaach. "Jop, chod si zbaliť veci a ideme" povedal a odišiel z miestnosti pred dom. Co??! Tak to co si akoze o sebe myslí? No urcite nie.

V izbe
"Ahoj sestrička" prisiel Alex a objal ma." Ajoj, ja nechcem odísť."
Povedala som mu a smrkla do jeho trička." Pozri chapem ze to je pre teba tazke ale pozri aj Lucia musela odísť a teraz je tu šťastná a chodi aj za svojoi rodinou alebo jej rodina chodi sem"
Dokoncil svoj dllhy monolog."Mas pravdu." Aspon som sa trocha ukludnila. "No pod pomozem ti odniest tvoje veci dole." Povedal a zobral môj kufor a som si zobrala svoj batoh. Uz mi dal veci do auta a teraz to najhorsie rozlicit sa. S kazdym som sa rozlucila dokonca prisla aj Viki. Teraz sedim v aute a vidím ako sa vzdaluje môj domov. "Neboj vsetko bude v poridku." Prihovoril sa mi Jack my sme s autom v predu a za nami ide ďalšie obi dve auta boli čierne. "Hmm." Bola moja odpoved. "Viem ze pre spriazdnene dusa Alfovia posielaju svoje Beti alebo straznikou ale ja som ta chcel zaviesť do nášho domova." Hahaha (berte to ako ironický smiech😆). "Kludne si pospi cesta trva nejaké 3 hodiny". Netrebalo mi to hovorit viac krat ako som zavrela oci hned som zaspala.


Caute som zase späť po 100 rokoch.😂
Prepacte za chyby. Časť venovaná _emmaa22.
Mam vás rada.❤

  Soul MateDonde viven las historias. Descúbrelo ahora