10.

648 21 0
                                    

Ema

Ráno som sa zobudila úplne s posratimi krizami. Ten madrac naozaj neni príjemná. Auuu . Zarzu som zapocula kroky ktoré sa blížili ku mne tak som si rýchlo ľahla späť že akože spim.  Ty však každý vie že sa ideš robiť že spiš tak to nemusíš hovoriť.  Ježiš "ahoj Mia" dosť dlho si sa neozvala !! Kde si sakra bola???!!! Hmmm??!! Hallooo !! Si tu???!!. No jasné raz sa ozve a potom je ticho.

Niekto sa zastavil pred "celou" a otvoril ju. "Hey ty viem, ze nespis tak sa pakuj postaviť a ist som nou a neodporúčam ti robiť problémy pretože za tie máme dosť kruté tresty." To posledné uz zašepkal do môjho ucha az som sa mikla rýchlo vstala. A isla poslušne za ním.

Prišli sme pravdepodobne do hlavnej sieni ale bola tu tma jak v hovade. Len nad nejakým kreslom bolo malé svetlo. "Aale alee konecne sa vidíme." Povedal dosť odporný hlad takže Alfa Červených vlkov. "Ha no jasné len ty sa s toho tešis ale ja NIE nwm čo máš v pláne a je mi to uuuupppllne jedno ale jedno viem, ze odtiaľto zmiznem či pre mňa niekto príde alebo odtiaľto uteciem." No ja viem ten sarkazmus som si jednoducho nemohla odpustiť.

"Hmm odvážne dievča a ktoré ma dosť ostrý jazyk." Povedal takým chladným a trocha zábavným hlasom.
"Ale asi ta sklamem ale nezmiznes odtiaľto nijako. Ty odtiaľto neutecies a nikto pre teba nepríde a ak aj hej tak čím skôr zomrie." Aaarrggg. "No a teraz na to prečo si tu odprevadte ju do komnaty a povedzte služkam nech ju pripravia" hned ako skončil ma chytili dvaja a začali vláčiť ako babiku.

         Na Izbe

Hneď ako som prišla do izby sa ma ujali slúžky. Poslali ma osprchovať za co som bola fakt rada lebo som už dosť zapachala. Potom ma nalicili sice nwm na co ale ok a na koniec mi dali si obliecť biele šaty ako sneh no nie také aké bývajú byť na svadbach. Ale také uuupplllne jednoduché. Hneď ako skončili odišli a ja som uz len čakala kedy ma odvedu dole.

        Už dole

Ako sme prišli dole som videla lehatko. Ktoré bolo pod veľkým oknom cez ktoré bolo pekne vidieť západ slnka a pomali aj spln mesiaca.
"Lahni si na to lehatko ak to nepojde po dobrom tak to pojde po zlom" tak som si radšej ľahla aj keď som sa s ním radšej chcela hádať ale nemala som náladu a dosť síl na to.

Už bola dosť tma, že uz cez okno svietik mesiac a ja som sa začala pomaly cítiť dosť čudne tak unavene, vysilene a aj šťastne? Nwm dosť čudne. Uz sa tu začali všetci nahrnat a ako posledný  prišiel Alfa ha stale nwm jeho meno. Ty krava ty teraz naozaj rozmyslas nad menom človeka ktorý ta chce zabiť?? Si ty  normálna ???!!!?? Asi nie!.
Jej Mia ahoj 😂 Pls zostaň so mnou nechcem madzi nimi zostať sama.


JACK

Uz zacal spln a my sme sa už pomaly chystali zaútočiť boli sme pred ich sídlom a čakali na správnu chvíľu.







Čaute dnes trocha kratšia časť. Dúfam že sa vám páčila. Uzivajte si ešte prázdniny 💙😊



  Soul MateWhere stories live. Discover now