4.

1K 34 24
                                    

Jack

Dnes som mal nastupit na novu skolu ale to len preto lebo tam vraj chodi moja spriazdnena duša. Ouuuu sorrkooo zabudol som sa vam predstavit som to ja ale dilino volám sa Jack Walker , mam 18 rokov som budúci alfa ktorý hľadá svoju spriaznenu dusu no zatiaľ sa mi ju nepodarilo nájsť...

Akurát stojím pred celou triedou. Citim tu najkrajsiu vonu v mojom zivote a to znamena, ze je tu v tej to triede. S tranzu ma prebudil ucitelkin hlas aby som sa predstavil. Tak som sa teda predstavil ale pritom som pozeral na jedno velmi pekne dievca a aj som si za nu sadol. Hned sa ku mne otocila asi jej najlepsia kamka . " Ahoj som Viki a to to vedla mna je Ema". Dopovedala aha takze Ema. "Ja som Jack velmi ma tesi". A teraz sa otocila aj ona a hned som vedel, ze to je ona. " Ahoj som Ema" a vystrcila jej ruku k tej mojej jej ruku som prijal a " Ahoj som Jack". Potom ucitelka zacala vysvetlovat nejake ucivo comu som vobec nechapal a ani ma to nezaujimalo lebo som nasi svoju Soul Mate a to je hlavne. Cez hodinu sme sa po sebe pozerali. Citil som, ze uz sa premenila takze jej nebudem misiet vysvetlovat, ze je vlkodalk a bla bla bla.... To mi teda odlahlo. Akurat skoncila hodina a kazdy s nas isiel domov. Este par dni pockam a potom si zoberem k sebe do svorky. Uz sa tesim.


Konecneee. Po sto rokoch nova kapitola. Dufam ze sa vam pacila. Venovana pre emky22 😇😇😊😀

  Soul MateWhere stories live. Discover now