Jaaaaaj mala som taky o pekný sen, ze som na luke lezim v trave a opalujem sa na slnku ale ako sa hovorí krasne chvíle netrvaju dlho ako bola ta moja .
"Emi vstavaj uz sme tu". Ma niekto stuhol do ruky. "Vrrrrrrr" zavrcala soml neznasam ked ma niekto budí.
Ked som otvorila som videla koho ineho ak nie Jacka. "No super poď ponáhľam sa tak prosím zdvihni tu svoju sexi (😂) rit a padaj s toho auta von do domu." Ja som nemala na vyber tak som teda vystupila a auta a nasledovala ho do "nášho domu" to nebol dom nie to je Vila. A az teraz mi doslo co povedal, ze sexi rit(😂) tak ja mu teda dam nafukamemu alfovi asi nevie ako sa moze som nou rozpravat ale to sa zmeni. "Zlatko o tom pochybujem mozem sa s tebou rozpravat ako chcem takze tak." Jeeziiiis zabudla som vlcia frekvencia a ja som si neblockla myslienky tak mi ich číta kkt jeden ja viem, ze to je moja spriazdnena dusa ale aj tak no. Skusala som mu precitat myslienky ale neslo to mal ich blocknute. Aaaaarrrrrgggg.***********
O par hodín neskôrAkurat lezim v "nasej" spalni Jack musel ist do svojej pracivne nieco vyriešiť či čo. Tak som sa rozhodla ist osprchovat no este pred tým si vybalit kufor a tašku. "Dirit* " trocha som zanadavak ked som vykladala posledne veci s kufra lebo ked som ich dala do policky tak uuuuplne do zadu a ked som sa zdvihala tak som zabudla ze nadomnou policka a treskla si hlavu. No to je uz jedno zobrala som si nejake kratase a tricko ved je leto. A isla sa osprchovať ked som sa osprchovala tak som sa obliekla a isla do izby a ako som tak vošla tak hned som dostala šok lebo sa z nico nic okolo mojho pasa omotali velke a silne paze a ja som narazila do niekoho hrude. "Kde si bola?" Aaaaha Jack ale spytal sa ma to takym chraplavim hlasom ktorý sa mi páčil. Naozaj som pred chvíľou povedla , ze sa mi paci jeho chraplavi hlas? Kks. "Noo bola som sa sprchovať" povedala som uplne normalne a snazila sa dost s jeho objatia? No a aj sa mi to podarilo. "Okey. Ale pod uz spat zajtra je dalsi den a všetko ti ukazem a vysveltim." To uz je tolko hodín? Ups ha som si ani neuvedomila. Tak som si teda lahla do postele ale co najdalej od neho ale asi si to vsimol lebo zavrcal a dal svoju ruku a moj pás a pritiahol si ma do jeho objatia. Este pred tym ako som zaspala som stihla zapocut ako povedal "Dobrú noc zlatko." A zaspala som.
Cauute😂
Dúfam ze sa vam kapitola pacila. A otazka chceli by ste aj kapitolu s Jackouho? Pohľadu?
Lubim vás!😊 a prepacte za chyby.
YOU ARE READING
Soul Mate
WerewolfEma je jedno obyčajné dievča až na jedno tajomstvo o ktorom vie iba jej rodina a jej najlepšia kamoska Viki. Všetko bolo normálne až kým nastal jej deň 18 narodenín. Bola v škole pohoda no keď prišla domov tak ju čakalo mile alebo nemile prekvapeni...