19.

254 9 2
                                    

Pohľad Jacka:

Večer som teda išiel k sebe spať. Neviem čo je taká nepríjemná a nepáči sa mi to ne budem to rešpektovať ale raz to bude musieť skončiť. Keď som prišiel do izby som si dal sprchu a hneď ľahol do postele ba zaspal jak drevo.
Ráno som sa zobudil celkom skoro a hneď išiel do pracovne, zistil som, že ďalšie svorky boli napadnuté a to sa mi vôbec nepáči. A preto som zavolal Kuba. „ Počuj musíme zvýšiť bezpečnosť, nemôžme dopustiť aby sa Eme niečo stalo, prosím buď aspoň ty pri nej a dávaj na ňu pozor" rozčuľoval som sa tam peknú dobu ale všimol som si ako sa napol keď som spomenul Emu ale nedával som tomu nejakú veľkú pozornosť asi sien musí zvyknúť. „ Kľud zavolám chalanov a to s nimi preberiem a dobre dám dnes ju zoberiem na nákupy." A bez slova odišiel, vždy bol taký čudný. Ale odkedy prišla Ema je taký veselší viem,že si tí dvaja sadli a som rád, že si Ema našla takého kamaráta. No nič musím sa vrhnúť na tú kopu papierov. Tak ma to serie, že nemôžem byť s Emoj cez deň aké iba večer a to tiež iba pár minút lebo je hneď nejaká nevrla a má vyháňa. Ale zajtra si vyberiem "voľno" a niečo spolu naplánujeme.

Podhľad Emi:
a povedal. „ Tak to som veľmi rád,že si sa takto rozhodla nevieš si predstaviť aký kameň mi práve spadol zo srdca." A ma objal až ma zdvihol do vzduchu načo som vykríkla lebo som to vôbec nečakal ale smiali sme ako blázni. A potom ma položil a chcel pobozkať ale „ Nie, nie mladý muž ešte na niekto uvidí." Na to spravil iba psie očká. Načo som sa sa zasmiala. „ ach máš pravdu mne to je tak ľúto, že ta nemôžem pre všetkými chytiť za ruku a pobozkať, ale čo už za pár týždňov sa to vyrieši. Čo keby sme išli na nákupy? Hm? Myslím, že by si chcela trošku obnoviť šatník a možno aj izbu." Hneď sa mi rozžiarili oči a začala som skákať asi päť metrov do výšky. „ Áno áno aaaanooo hneď som tu idem si pre veci." „ Dobre stretneme sa pri vchode." A už som počula iba jeho smiech. Lebo som bežala hore schodmi ako o život.
Zomrela som si kabelku,mikinu, slnečné okuliare. A neželá dole, Kubo tam už ako inak stal v celej svojej kráse. „ No pod princezná aby sme to mali za sebou." Nástupili sme do čierneho Dodge hellcat jooj ako ja zbinduhem tieto autá a vyrazili sme. Celú cestu sme spievali na čele auto a smiali sa. Akurát sme zastavili pred obchodným centrom no poviem vám skoro mi oči vypadli od úžasu. Ten obchoďak bol obrovský 4 poschodia a proste wau.
Hneď som vedela do akých obchodov chcem ísť no samozrejme môj tok myšlienok musel ten inteligent prerušiť a prerušil ho tým, že má chytil za ruku tak som naňho pozrela. „ Kľud sme medzi normálnymi ľuďmi." A sladko sa na mňa usmial. „ Nechcela by si sa najprv najesť?" „ Dobrý nápad čo tak pizza?" „ Môže byť." Išla som vedľa neho ako poslušný psík lebo by som sa asi stratila. Došli sme na úplne najvyššie poschodie a sadli do reštaurácie objednali si jedlo a najedli sa. Lenže samozrejme, že čašníka musela pokutovať po Kubovi tak som ju celý čas zabíjala pohľadom. „ Čo sa deje zlatko,koho tak zabíjaš pohľadom?" Ta krava sa naňho celý čas pozerá a on sa ma toto spýta?! „ Mi nehovor, že si si nevšimol ako ťa je pohľadom." Poobzeral sa a keď uvidel čašníčku tak sa rozosmial a pozrel späť na mňa. Ja som naňho pozrela, že ala čo sa smeješ ty debil. (😂) „ Ale no princezná ona má vôbec nezaujíma mňa zaujímaš ibae a iba ty." Natiahol sa cez stôl a pobozkal. Hmmm príjemné. Keď sme sa odtiahli som sa pozrela na miesto kde bola čašníka tá mala sklonenú hlavu a išla ďalej pracovať. Ha tu máš ty krava. Kubo sa iba zasmial na mojom pohľadom. Zaplatili sme a hor sa do nákupov. Toto bude ešte zaujímavý deň.



Fuh ďalšia časť anii áno viem povedala som,že nebude taká nudná ale tak vždy je ticho oredy búrkou nie? 😅
Budem sa naozaj snažiť pridávať časti častejšie a rozmýšľam, že by som spravila aj pár úprav tak sa potom nečudujte keď bude niečo iné ako bolo predtým 😅
Dúfam,že sa páčila 😇

Časť venovaná emmy143_💕

  Soul MateWo Geschichten leben. Entdecke jetzt