5.

957 34 0
                                    

Po par dnoch.

EMA. 

Bozeeee. Dnes je spln uz sa strasne tesim. Konecne sa premenit ako nie, ze sa len na spln premienam ale ked je spln tak je to najlepsie.

Jaj ale najprv do školy. Ale ked uz sme pri tej škole tak ten novy vlastne pardon Jack z neho ide taka pekna vona nie zeby iny chalani smrdeli ale taka cudna sladka prijemna. Dnes mam 18 rokov. Jupiiiiiiiii. A som zvedava na moju Soul Mate.

V Škole:
"Ahoj Ema vsetko naj" hned ma privitala Viki. " Cau".   "To to je pre teba" povedala a dala mi maly darcek.
"Boze dakujem ale nemusela si." Sadli sme si a hned som razbalila ten darcek bola tam fotka v rame mna a Viki co sme robili nedavno. "ĎAKUJEM" zakricala som a hned ju objala. "Ked pre teba pridw ta tvoja Sopu Mate ci co aby si namna spominala." To to mi vyrazilo dych. Vau ona naozaj rozmysla dopredu. Ale Jack dnes v skole nebol co bolo trochu divne lebo bol vzdy v skole. Stali sa z nas dobry kamosi.

Ked som isla domov tak ped domom parkovalo nejake cierne BMV ktore vobec nepoznam asi ma mama zase navsevu. Ked som vsupila do domu tak vo vzduchu bola nejaka napeta atmosfera."Mama?" nikto sa neozval. "  Alex?".  "Ano pod do obyvacky sestricka". Ok. Pockat co? Sestrička? Tak ma vola iba ked sa deje nieco zle alebo ked som nieco viviedla. Oouu uz sa zacinam trocha obavat co som zase viviedla. "Dcerka vies dnes mas 18 a vies, ze ked dievca dovrsi 18 tak si prenu pride jej Soul Mate " emmmm...
"No a?" Nechapem.   " No a tvoja Soul Mate si uz pre teba prisla." Povedala a to posledne slovo ina zasepkala ale ja som to pocula. Superr a Viki o tom urcite musela vediet ked mi dala ten darcek. Argggggg. "Dobre a kde je?" Opytala som sa. "Ahoj". Pozdravil sa niekto. A ten niekto je ".................


Caute konecne nova cast. Mozno dam este niekedy cez prazdniny nejaku cast ale ti vam nemozem slubit. Ale užite si prazdniny na plno.❤😇😂

  Soul MateWhere stories live. Discover now