Sengtid

32 1 0
                                    

Mørket var så småt taget på. Og dagen var efterhånden forbi. Vi havde hygget udenfor, snakket og drengene havde spillet fodbold. Jeg havde også selv prøvet men eftersom jeg var idiotisk til fodbold smed de mig hurtigt væk fra "banen".

Jeg syntes at vi passede perfekt sammen. Vores personligheder machetede, og det så ud til at vi alle kunne blive rigtig tætte. Alle drengene var rigtig søde. Lidt nogle simps nogen gange, men det havde jeg ikke noget imod. Bevares de havde også deres drengehørm og barnlig eller knap så barnlige jokes og samtaler. De var heller ikke helt grimme at se på men det skulle jeg ikke være den, som bedømte.

Jeg gabte. Et langt gab. Det føltes som om stjernerne gabte med. Jeg var ved at være træt nu. Jeg løftede min telefon op og kiggede i smu. Den var 22.38. Jeg var normalt et natte menneske. Men ikke idag. Jeg vidste at jeg ville blive i lorte humør vis jeg ikke fik min søvn også ville jeg meget hurtigt ødelægge den gode stemning.  Så jeg besluttede at det nok var min sengetid.

" so boy's,  it's getting late, I'm heading for bed." Sagde jeg og rejste mig fra stol. De kiggede alle på mig som om jeg var død.

"You do that. See you tomorrow, Blondi." Sagde Harry mens jeg var på vej ind mod mit værelse. 

Jeg fik mit nattøj på og børstet mine tænder. Jeg smed mig i sengen og lå med en bog i et kvarter. Så lagde jeg mig godt til rette og lukkede mine øjene. Efter et stykke tid kunne jeg se en helt ny Verden for mig. Drømmeland.
_________

Louis pov:

Lucia var lige gået i seng. Og vi drenge sad bare og sludrede lidt om alt mellem himmel og jord.

" What do you think about her?" Sagde Niall pludselig. "Lucia?  She is pretty sweet." Sagde jeg meget hurtigt. Mistænligt hurtigt faktisk. " Sweet? No, she is god damn Beautiful." Udbrød Harry. Han havde ret. Lucia var pæn. Hun var også ret nuttet men meget hemmelighedsfuld. Jeg tror ikke hun var hemmelighedsfuld med vilje, hun glemte vidst bare at sige nogle ting. "Beautiful? That is not enough, Harry. She is the definition of perfection. I'm so gald she ended our group, and the both the girl's group." Fik Liam sagt. Jeg var også pænt glad for at hun var hos os nu. Hun var så forskellige fra os andre men havde også så mange ligheder at hendes personlighed gik hånd I hånd med vores.

" I think in general our band is somthing special." Sagde Niall munter.

"I think you are right" Erklærede Zayn

Snakken gik lidt videre. Men jeg fulgte ikke med i den. Jeg tænkte på Lucia og på de andre drenge som tydeligt kunne lide hende.

Vi besluttede os langt om længe til at gå i seng da klokken var omkring 01.00. Vi træskede alle ind på vores værelser. Zayn, Niall's og mit værelse var allerede rodet. Hvordan vi har båret os ad med det ved jeg ikke. Jeg lagde mig i højre side af sengen og Niall smed sig ned i venstre. Samtidig kom en besværlig lyd fra luftmadrasen på gulvet, som Zayn med omhug havde prøvet lægge lig tavst på.

" Night mates." Sagde Niall med lukkede øjne inden han slukkede lyset.
" Night." Hviskede jeg tilbage. Og fra gulvet kom et "Sweet dreams, assholes"

Lidt efter kunne jeg høre Niall's dybe vejrtrækninger, han var faldet i søvn, og Zayn som vendte og drejede sig på madras i sin søvn. Jeg kunne virkelig ikke sove med alle de lyde og tanken om Lucia fyldte i mit hoved. Hvem var denne mystiske pige og hvorfor kunne jeg ikke tænke på andet?

En del af dem (One Direction)Where stories live. Discover now