Louis pov:
Dagen var gået hurtigt. Igen havde vi hygget os max. Vi var allerede blevet uhyggeligt tætte.Klokken var omkring 19 og vi sad alle om et bål. Vi sad og hyggesnakkede, men pludselig kunne vi høre nogen nynne melodien fra Torn. Der blev helt stille og alle lyttede til Lucias smukkeste nynnen. Niall begyndte at nynne med. Og derefter kom Liam også med en svag nynnen.
Harry begyndte på teksten."I thought I saw a man brought to life." sang han. Jeg kiggede bare på dem men sang så med på Harrys næste linje.
"He was warm, he came around like he was dignified." Sang mig og Harry i kor mens Liam, Niall og ikke mindst Lucia nynnede med.
"He showed me what it was to cry."
Det var faktisk pænt smukt og hyggelig at side der og synge den sang."Well you couldn't be that man that I adored
You don't seem to know, or seem to care what your heart is for. " Okay dommerne havde ret vores stemmer klingede."I don't know him anymore. " sang Harry så.
"There's nothin' where he used to lie." Sang Lucia pludselig. Gud hvor kunne den pige dog synge. Tøsen kunne jo alt. Og den sang var så perfekt til hendes stemme.
"Our conversation has run dry
That's what's goin' on." Sang hun. Hun ramte alle tonerne perfekt."Nothing's fine, I'm torn." Afsluttede Zayn, med en high note
Ingen af os kunne mere af sangen. Men gud hvor, var vores stemmer bare skabt for hinanden. Det lød godt, virkelig godt.
Ingen af os sagde noget i lidt tid. Men pludselig Udbrød Niall: " vi skal da have nogle skumfiduser." Han rejste sig og gik indenfor.
Han kom ud igen 5 minutter efter med en pakke skumfiduser, 5 pinde og en pakke kiks. Han rakte os alle en pind og en skumfidus. " Tak."
______
Der var gået en times tid og vi havde spist alle skumfiduserne.
"Klokken er mange, skal vi ikke få ryddet op og gå i seng? " Spurgte Liam.
" Det må vi hellere." Svarede Lucia.
" kan vi ikke bytte værelser? Jeg kan ikke sove ved siden af den traktor." Indvendte jeg.
" heyyy?!" Sagde Niall fornærmet.
"Det passer." Sagde Zayn og trak på skulderne.
"Altså jeg har et ekstra par uåbnede ørepropper vis det er." Sagde Harry.
"Hvad så med mig? Jeg sover ad helveds til oå den luftmadras." Klagde Zayn.
" Louis, kan du ikke bare sove inde hos Luz? Så kan Zayn også ligge i sengen" Spurgte Harry.
"Jo hvorfor ikke?" Sagde Lucia som om det var normalt. Var det, det? Har jeg misforstået noget? Altså vi skal jo ikke lave noget. Men alligevel.
"Fint nok." Sagde jeg så og løb ind og fik mit nattøj på.
Jeg smed mig I sengen ved siden af Lucia. Hun kiggede på mig og gav mig et lille smil. Hvor var hun dog nuttet som hun lå der.
_______
Jeg vågnede med et sæt. Klokken var mange, det var helt sort, men jeg kunne skimte Lucia. Hun rystede. Jeg lagde en hånd på hendes arm. Den var helt kold. Hun frøs. Min første indskydelse var at lægge mig ind til hende så hun kunne få varmen fra min krop. Og eftersom jeg var træt, tænkte jeg ikke mere over det, jeg gjorde det bare.
Jeg rykkede mig tættere ind til hende. Jeg kunne mærke kulden fra hendes lille skrøbelige krop. Jeg lå helt tæt på hende og holdte om hende. Og hun stoppede med at ryste. Jeg lukkede øjne og faldt i søvn til den beroligende lyd af hendes åndedræt.
______________
()()()()()()()()()
''''''''""""""""""Hej venner. Jeg ved godt at historien går lidt hurtigt og at det går lidt hurtigt i Louis og Lucias forhold. Men den her "bog" bliver alt for lang vis jeg skal tage vær dag. Så genarelt kommer jeg at springe lidt i historien. Det var alt🍎💋
YOU ARE READING
En del af dem (One Direction)
FanfictionForstil dig at være en del af det største boyband i verden. Som den eneste pige? Med fans , og haters, og 4 drenge som man kan støtte sig til. Tjaaa det er så mig du forestiller dig lige nu. En 15 årige, blond pige, med blå øjne og et fint nok sm...