Episode | 21th

126 23 14
                                    

Rose: "Onu buldum.
Yüzükoyun yerde yatıyor.
Ve yerdekiler de gerçek kan bu arada."

Jisoo: "Ben size dedim.
Lalisa'yla telefonda konuşurken sonda onun çığlığını duydum. Telefon suratıma kapandı."

"Ses kaydında çığlık yok Jisoo.
Evet, ben de duymadım."

Rose: "O zaman bu kadının çığlığıydı. Çok kötü görünüyor, lanet olsun!"

Jisoo: "Lalisa değil değil mi Rose?"

Rose: "Hayır değil. Sadece benziyor, karanlıktan dolayı o sanmışsın. Çivi yüzünden bedeni çeviremiyorum, vıcık vıcık iğrenç bir ses çıkıyor kusmak üzereyim."

Jisoo: "Tamam, eve gel şimdi."

Rose: "Geliyorum."

"O zaman şimdi ne yapacağız?
Kadının katilini mi bulacağız?
Hayır Lalisa, mesajı çözeceğiz."

Jisoo: "Ne mesajı?"

"Bunu.
KEJDKbm628638,:/:?:!!/———;"

Jisoo: "???
Bekle.
Ortadaki rakamların manasını anlayan var mı?"

"Sen anlamış gibisin.
Matematiğim iyi değil Jisoo, benden bekleme."

Jisoo: "Bir çeşit konum gibi.
62,86,38. X Y Z olarak düşünürsek bir çeşit konum. Orijinin konumuna 00,00,00 dersek ormandaki belirli bir yön olabilir. Muhtemelen Kuzey yönünde. Negatif gözükmüyor."

"Vay canına, bunları nasıl bilebiliyor?"

Jisoo: "Ancak noktalamalar hakkında fikrim yok.
Eğer dediğiniz gibi bunu Replika yazdıysa o bir robot olduğu için rastgele kodlama yapmış olsa bile altında bir sistem belirlidir.
Dediğiniz gibi bir mesaj varsa bunu iyi bir yazılımcıya sormamız gerekecek."

"Jennie dil dersinde iyiydi, lise zamanlarını hatırlıyor musun?
Hayır.
Çözmen gerek Jennie."

Jisoo: "Jennie, dene. Eğer yapamazsan Rose gelince ona da soracağız. Tamam mı?"

"Denerim.
İki nokta bir sözcüğün veya cümlenin tanımı için kullanılır, çapraz çizgiyse veya kelimesi için kullanılır. Ardından yeniden tanımlayıcı noktalama var.
Bir şeyin anlamından bahsediyor olabilir. Bahsettiğin konuma uyarlarsak konumun anlamını söylüyor sanırım."

Jisoo: "Neyin anlamını?
Konum mu?"

"Jennie kadar zekam olsa şimdiye mimardım.
Peki Lalisa.
Her neyse, devam et Jen.
Soru işareti bilinmeyen için kullanılır, anlaşılmayan bir tür sözcük veya sözcük grubundan oluşan cümlelerin sonuna konuyor. Birine karşı soru sormak demek. Ancak bunun anlamını tam olarak anlamadım. Ardından yine tanımlayıcı var.
Ve sonra üç çizgi.
Doğru Lalisa, üç çizgi mevcut."

Rose: "Geldim.
Mesajlarınızı okudum.
O üç çizgi bizi gösteriyor olmalı, Jisoo ormanda Lalisa'yı gördüğünü iddia ettiğinde 3 kişi kalmıştık."

Jisoo: "Bizi de mi öldürecekmiş?"

"Nokta atışı yaptın Jisoo.
En sondaki işaret ise bir cümlenin veya eylemin bittiğini sanan ancak henüz bitmediğini belirten işarettir. İki cümleyi birbirinden ayırır ancak cümleler birbirinin devamı olur.
Noktalı virgül."

Rose: "Yani buradan ne anlıyoruz,
Bizi de öldürmeye gelecekmiş.
O konum da muhtemelen kadının cesedinin konumu."

Jisoo: "Olabilir."

"Eve geleceğiz, orada bekleyin."
Görüldü: Jisoo, Rose.

◄[TEXTING]► REDDIT V: Replika® | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin