"𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐟𝐫𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠. 𝐈'𝐦 𝐚𝐟𝐫𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐞𝐧𝐝𝐬."
𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑟𝑎𝑟𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑝𝑝𝑜𝑠𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑙𝑙, 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑚 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚.
𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖-- 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛𝑒𝑦𝑦...
𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑡𝑢𝑟𝑛.𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖-- 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛𝑒𝑦𝑦𝑦 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑟𝑢𝑚𝑏𝑢.
𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑛𝑒𝑎𝑟 ℎ𝑖𝑚, 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒 𝑎 𝑐𝑎𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑚.
𝐈𝐧𝐝𝐫𝐮 𝐧𝐞𝐭𝐫𝐮 𝐧𝐚𝐚𝐥𝐚𝐢 𝐲𝐚𝐚𝐯𝐮𝐦
𝐊𝐨𝐧𝐝𝐮 𝐩𝐨𝐠𝐮𝐦 𝐤𝐚𝐚𝐝𝐡𝐚𝐥𝐚𝐞
𝐔𝐧𝐧𝐚𝐢 𝐬𝐞𝐫𝐚 𝐯𝐞𝐧𝐝𝐢 𝐭𝐡𝐚𝐚𝐧𝐚𝐞
𝐌𝐚𝐧𝐧𝐢𝐥 𝐞𝐧𝐠𝐮𝐦 𝐯𝐚𝐚𝐳𝐡𝐠𝐢𝐫𝐞𝐧𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛𝑒𝑦𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎 𝑐𝑎𝑟 𝑓𝑢𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑜𝑢𝑡.
𝑆ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑡 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑡ℎ𝑢𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑠𝑝𝑙𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑.
𝐕𝐚𝐚𝐧𝐚𝐯𝐢𝐥 𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐚𝐳𝐡𝐤𝐚𝐢𝐲𝐢𝐥
𝐓𝐡𝐨𝐧𝐝𝐫𝐮𝐦 𝐦𝐮𝐧𝐛𝐮 𝐦𝐚𝐫𝐚𝐢𝐧𝐝𝐡𝐮 𝐩𝐨𝐧𝐚
𝐓𝐡𝐚𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐮𝐥𝐢 𝐩𝐨𝐨𝐤𝐚𝐥𝐢𝐥
𝐓𝐡𝐞𝐝𝐮𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐧𝐢 𝐧𝐚𝐚𝐧 𝐞𝐧𝐚𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑓𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑, 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑐𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑡𝑛𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑑𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑡 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑤𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑛𝑜𝑤. 𝐻𝑒 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑗𝑎𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟.
YOU ARE READING
💞🧿𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐒𝐏𝐄𝐀𝐊𝐒 🧿💞
RomanceA story about how Ashaangi meets and falls in love and gets married by having a possessive and overprotective brother Rakshan.