"𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐧𝐞𝐞𝐝."
𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛:-
𝑅𝑎𝑘𝑠ℎ𝑎𝑛-- 𝐾𝑒𝑙𝑎𝑚𝑏𝑎𝑙𝑎𝑚𝑎?
𝐴𝑙𝑙-𝐾𝑒𝑙𝑎𝑚𝑎𝑏𝑎𝑙𝑎𝑚𝑒.𝐴𝑙𝑙 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑒𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑆𝑎𝑚.
𝐴𝑚𝑖𝑡ℎ-- 𝑆𝑎𝑚 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑛𝑒𝑒𝑛𝑔𝑎 𝑎𝑛𝑡ℎ𝑎 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑝𝑜𝑖𝑡𝑢 𝑠𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖-𝑦𝑎 𝑖𝑛𝑡ℎ𝑎 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑣𝑖𝑑𝑟𝑖𝑛𝑔𝑎𝑙𝑎
𝑆𝑎𝑚-- 𝐴𝑎ℎ 𝑜𝑘𝑎𝑦 𝑏𝑟𝑜.
𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝐴𝑚𝑖𝑡ℎ.𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝐴𝑚𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑙𝑖𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑢𝑠ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠, 𝑖𝑡 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑎𝑘𝑒.𝑆𝑖𝑣𝑎𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠, 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑎𝑠𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛 𝑖𝑡'𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ ℎ𝑢𝑟𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒.𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑜𝑓 𝑡𝑟𝑎𝑣𝑒𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑡𝑒𝑙 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑖,ℎ𝑢𝑠𝑠𝑎𝑖𝑛 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑙𝑜𝑐𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛.𝐻𝑢𝑠𝑠𝑎𝑖𝑛,𝑀𝑎𝑛𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑡𝑒𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦 𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑠.
𝐴𝑠ℎ𝑤𝑖𝑛-- 𝐸𝑖𝑖 𝑠𝑜𝑜𝑛𝑖𝑦𝑎 𝑏𝑜𝑚𝑚𝑎𝑖 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡-𝑎ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑒 𝑎𝑑𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑡ℎ𝑎?
YOU ARE READING
💞🧿𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐒𝐏𝐄𝐀𝐊𝐒 🧿💞
RomanceA story about how Ashaangi meets and falls in love and gets married by having a possessive and overprotective brother Rakshan.