XIV

593 83 22
                                    

ZAWGYI

အရွင္က သိပ္ခ်စ္ျပခဲ့သည္ဆို ကိုယ္ရံေတာ္ေလးကေရာ...အသက္ေပးခဲ့တဲ့အထိပါပဲ...အသက္ခ်င္းလဲပစ္တဲ့အထိ အ႐ွင့္ကို ကာကြယ္ခဲ့တာပါ...

အရွင္ဘာလုပ္လုပ္ ျပံဳးျပံဳးေလး ၾကည့္ေနေပးတတ္တဲ့ ကိုယ္ရံေတာ္ေလး...အ႐ွင္က မင္းကိုသတ္မယ္လို႔ ဆိုတာေတာင္ မျငင္းဆန္ပဲ ေခါင္းငံု႔ေပးခဲ့တဲ့ ကိုယ္ရံေတာ္ေလး...

အ႐ွင္ဒါဆိုဒါ...တစ္ခုေလးမွ အထြန္႔မတက္ပဲ အ႐ွင္သြင္းတဲ့ ပံုစံခြက္ထဲမွာပဲ က်င္လည္ေပးခဲ့တာ...အမ်က္ႀကီးတဲ့ အ႐ွင္က ခ်စ္စရာအျပံဳးေလးေတြနဲ႔ ရင္ခြင္ထဲ တိုးလာတဲ့အခါ မေၾကာက္မရြံ႔ မထိတ္မလန္႔ ပိုတင္းေအာင္ထိ ေပြ႔ပိုက္ပစ္လိုက္တာ...

ရာဇသံေၾကာင့္ ခ်စ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးခဲ့တာမဟုတ္...ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးနဲ႔ အတည္တက် ခ်စ္ျခင္းေတြမို႔ အကိုအရင္းနဲ႔ အ႐ွင္ကိုယ္တိုင္က ကိုယ္လြတ္႐ုန္းခိုင္းတာေတာင္ ေပကပ္ေနခဲ့တဲ့ ကိုယ္ရံေတာ္ေလးပါ...

အသက္အႏၱာရယ္ေတာႀကီးထဲ တိုးဝင္ရခ်ိန္မွာလည္း ကိုယ္တစ္ေယာက္ပဲ အနာခံၿပီး အ႐ွင့္ကို ေမာ္ႂကြားျမဲ ေမာ္ႂကြားေစခဲ့တဲ့ ကိုယ္ရံေတာ္ေလးဟာ အခ်စ္ႀကီးလြန္းခဲ့တာ အမွန္ပဲ မဟုတ္ပါလား...ကံမကုန္တဲ့ဘဝမွာ ျပန္ဆံုခဲ့ၾကေတာ့ပင္ ဝါသနာ ပရိသတ္နဲ႔ အကိုအရင္းကို စြန္႔လႊတ္ပစ္ခဲ့တဲ့အထိ ခ်စ္ျပေသးခဲ့သည္ေလ...

တကယ္ပါ...အ႐ွင့္အတြက္ ဘာမဆို ေပးဆပ္ရဲတဲ့ ဒီကိုယ္ရံေတာ္ေလးကမွ အ႐ွင့္ထက္ကို ပိုသနားဖို႔ ​ေကာင္းေနခဲ့႐ွာတာ...

က်ယ္ေလာင္လြန္းတဲ့ ဓားခ်င္းယွက္သံေတြက နန္းရင္ျပင္မွာ ျမည္ထြက္ေနခဲ့သည္...ကိုယ္ရံေတာ္ေလး ပခံုးနဲ႔လက္ေမာင္းေတြမွာ ေသြးအရႊဲရႊဲ...တစ္ခ်က္ထိသြားေလတိုင္း ပလႅင္ေပၚက ေျပးဆင္းမတတ္ တႂကြႂကြ ျဖစ္ရေသာ အ႐ွင့္မွာ ကိုယ္ရံေတာ္ေလးရဲ႕ ေခါင္းခါျပမႈေၾကာင့္ အံကိုႀကိတ္ကာ ျပန္ထိုင္ရေလသည္...

ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ တိုက္ခိုက္ၿပီးမွာ Jeonဟာ ေျခေထာက္ေတြပင္ မခိုင္ခ်င္...ဝမ္းဗိုက္ေဘးဘက္ထဲ ဓား႐ွည္တဆံုးဝင္သြားခ်ိန္တြင္​ေတာ့ ဒူးေထာက္လ်က္သားပင္ က်သြားေတာ့တာမို႔ ပလႅင္ထက္က အ႐ွင္ဟာ ဝုန္းခနဲ ထရပ္ေသာ္လည္း Jeonက ထပ္ေခါင္းမာျပန္ပါေလရဲ႕...

ကမ္းမဲ့လက္//ကမ်းမဲ့လက်(Completed)Where stories live. Discover now