ZAWGYI
အ႐ွင့္ကို ေလးစားေပးခဲ့ဖူးသည္...ေဘးလူေတြ ႏွာေခါင္း႐ႈံ့ၾကတာေတာင္ ငယ္မိတ္ေဆြေတြ ျဖစ္ခဲ့ျခင္းပီပီ နားလည္အေပးဆံုး ကိုယ္လုပ္ေတာ္တစ္ေယာက္အျဖစ္ ရပ္တည္ခဲ့သည္...
မေမ့ခဲ့ပါဘူး...ကိုယ္ရံေတာ္ေလးအေၾကာင္း တစ္ခုတစ္ေလေမးမိတုိင္း လက္မွာျခစ္ခံရတဲ့ ဓားရာေတြ...Gukကေလလို႔ အစခ်ီေခၚမိတိုင္း ေက်ာျပင္မွာ႐ိုက္ခံရတဲ့ ႀကိမ္ရာေတြ...နန္းေဆာင္ကို သြားဂါဝရျပဳရင္း ကိုယ္ရံေတာ္ေလးကို ျပံဳးျပမိတုိင္း ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းလံုးမွာ စိုက္ခံရတဲ့ အပ္ရာေတြ...
လိုခ်င္မိတဲ့ ေလာဘက တစ္ခုတည္းပါ...Gukကို လိုခ်င္မိရံုေလး...ခက္သြားတာက Gukဟာ အ႐ွင့္အသက္ျဖစ္ေနသည္ေလ...ဒါ့ေၾကာင့္ ဖခင္ကို အားကိုးေပမဲ့ အားကိုးရာကိုပါ ဆံုး႐ႈံးရခ်ိန္မွာေတာ့ သူမက ယုတ္မာသည့္လမ္းစဥ္ကိုသာ လိုက္ႏိုင္ေတာ့သည္...
သို႔ေပမဲ့လည္း...သို႔ေပမဲ့လည္း...အဆံုးထိ Gukက အဲ့ဒီအ႐ွင္ေျခရင္းမွာပဲ ျပားျပားဝပ္ခဲ့တာ...ေခၚထုတ္သြားေပးမဲ့ ဒီကအခ်စ္သမေလး တစ္ေယာက္လံုး ႐ွိေနတာေတာင္ သူမကို စြန္႔ပစ္ၿပီး ေသေပးသြားခဲ့တာ...မေမ့ပါဘူး...ႏွစ္ရာေက်ာ္ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ဘဝေတြတိုင္း...ေရာက္ေလရာ ဘံုဌာနတိုင္း...ဒီအိပ္မက္ဆိုးေတြၾကားမွာပဲ သူမက ႐ွင္သန္ေနခဲ့ရတာေလ...
အခု ျပန္ေတြ႔ၾကေတာ့လည္း ကံတရားက သူမဘက္မွာ ႐ွိမေနျပန္ဘူး...လုပ္ယူမွာေပါ့...ဒီဘဝမွာ Gukက Yoonဆိုတဲ့ ဒီေကာင္ေလးကို တန္းတန္းစြဲခ်စ္ေနရင္ သူမက အဲ့အခ်စ္ေတြေသေအာင္ လက္စေဖ်ာက္ေပးပစ္မွာ...
ေမ့ေျမာေနတဲ့ ျဖဴလြလြေကာင္ေလးကိုၾကည့္ၿပီး ျပံဳးေနမိသည္...ဘယ္လိုလဲ...အရင္က လက္ညႇိဳးေငါက္ေငါက္ထိုး ဓားတရမ္းရမ္း လုပ္ခဲ့တဲ့ အ႐ွင္က အခုေတာ့ ေဆးရံုခုတင္ေပၚမွာ အေမအရင္းရဲ႕ ႐ိုက္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ သတိေတာင္ မကပ္ရွာေတာ့ဘူးတဲ့ေလ...သူမအခ်စ္က်ိန္စာေတြ စူးေနတဲ့ တခ်ိန္က အ႐ွင္ႀကီးရဲ႕ အခုလိုပံုစံကုိျမင္ရေတာ့ သေဘာေတြက်ေရာပါပဲ...
''ငါ့အလွည့္ေပါ့ Min Yoongi...နာက်င္မႈေတြကို ခံစားေပးပါဦး...''
မ်က္ႏွာေပၚ အုပ္ထားတဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္ပိုက္ကို သူျဖဳတ္လိုက္သည္...ႏွလံုးခုန္စက္က အသံေလးေတြ ထြက္လာသည္...သူမရယ္ရင္း ေကာင္ေလးရဲ႕လက္ကို ဆြဲယူၿပီး လက္ေကာက္ဝတ္ထပ္ ဘလိတ္ဓားနဲ႔ ခပ္နစ္နစ္ လွီးခ်လိုက္သည္...ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္လိုက္ေတာ့...သူမကေတာ့ ဓားကိုျပန္သိမ္းရင္း ထိုအခန္းထဲမွ ထြက္လာဖို႔သာ ျပင္လိုက္ေတာ့သည္...
DU LIEST GERADE
ကမ္းမဲ့လက္//ကမ်းမဲ့လက်(Completed)
Fanfictionမင္းအတြက္ လက္တစ္စံုကို ကမ္းလင့္ႀကိဳမယ္~ ျမဲျမံေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားေပးဖို႔ေတာ့ မေမ့ပါနဲ႔~ OTP-YOONKOOK TOP-JEON JUNGKOOK BOTTOM-MIN YOONGI AUTHOR-TRIPLE-D93 မင်းအတွက် လက်တစ်စုံက ကမ်းလင့်ကြိုမယ်~ မြဲမြံအောင် ဆုပ်ကိုင်ထားပေးဖို့တော့ မမေ့ပါနဲ့~ OTP-YOONKO...