Délután hazafelé sétáltam az iskolából. Aznap nagyon sokat kellett volna tanulnom, de szokás szerint semmi kedvem nem volt hozzá. Ekkor a zsebemben jelzett a telefonom. Kíváncsian vettem elő, de amit láttam, az minden képzeletemet felülmúlta.
Zora_Vass
Szió Csajszikám!
Mizus? Régen beszéltünk.
Megmerevedtem és idegesen bámultam a képernyőt. Már három év eltelt azóta a nap óta, mikor rájöttem, hogy leszbikus vagyok. Egy nyári napon, a strandon ismertem meg egy lányt, aki a csodálatos természétével azonnal megfogott. Egy teljes hetet töltöttünk együtt, ugyanabban a szállodában, ami alatt szépen, lassan beleszerettem. Utolsó nap jöttünk rá mindketten, hogy nem valószínű, hogy fogjuk még látni egymást, így "most vagy soha" alapon bevallottam neki az érzéseim. Egy pillanatig sem gondoltam, hogy viszonozza őket, de így volt. Ekkor csókoltak meg életemben először. Megbeszéltük, hogy bármilyen messze is lakik, tartani fogjuk a kapcsolatot. Sokat találkoztunk, hol itt, hol ott és egy évig jártunk. Ám ezután kiderült, Zorának el kell utaznia. Borzalmas nap volt, sosem felejtem el, mikor a reptérre menet a kocsiban elmondta, jobb úgy nekünk, ha szakítunk. Nem sírtam még annyit soha életemben, ám szerettem őt és elengedtem, hagy tegye, amit szeretne.
Most az utcán elárasztottak az emlékek és remegő kézzel írtam a választ.Kira_Horvath
Szia! Minden rendben... És veled?Zora_Vass
Nem fogod elhinni, de visszaköltöztünk!Kira_Horvath
MICSODAA?Zora_Vass
Na mivan már? Nem is örülsz nekem?😋😋Kira_Horvath
Nem erről van szó...Csak.... Új ez a helyzet.
Zora_Vass
Jaja. Nekem is meg kell szoknom.De ha berendezkedtünk, összefuthatnánk valahol.
Kira_Horvath
Igen, összefuthatnánk....
YOU ARE READING
Mi ketten
Teen FictionEgy egyszerű leszbikus lány és a gazdag magyartanárnő. "Ez volt az a pillanat, amikor azt hittem meghalok. Egy barna csoda vágott át az udvaron formás lábai kirajzolódtak a tűsarkú és miniszoknya konbináció alatt. Hosszú combjai és izmos vádlija vol...