1. fejezet

969 19 4
                                    

6:30 láttam az ébresztőm kijelzőjén és morogva lenyomtam a gombot. Lassan álltam fel az ágyból és realizáltam, hogy már reggel van, ráadásul aznap megint suli. Ránéztem a sarokban lévő ruháimra, amiket tegnap kikészítettem magamnak és kisétáltam a fürdőbe rendberakni magam. A hajam egy magas lófarokba kötöttem és kisminkeltem magam. Miután a ruháimat is magamra öltöttem, rögtön lerítt rólam, dark akademia-s stílusom, ám ez engem nem zavart. Kit érdekel, mit gondolnak, a suliban úgyis szinte mindenki utál, mert leszbikus vagyok. Kivéve Bea és Lara, a két barátnőm. Ők a világon a legjobb fejek és elfogadnak, ez a lényeg. Rohanva dobtam nekik egy sms-t hogy késni fogok, majd kiszaladtam a házból, a villamoshoz.
Egész őszi szünetben nem tanultam semmit, így a mai napot cseppet sem vártam, ráadásul aki eddig a magyart és a németet tanította, elment szülni, így valami új tanári ismerkedés is várt.
A suliba érve örömmel vettem észre, hogy nem késtem el. Az udvaron állva kerestem Bea vörös hajzuhatagát a tömegben. Ez volt az a pillanat, amikor azt hittem meghalok. Egy barna csoda vágott át az udvaron formás lábai kirajzolódtak a tűsarkú és miniszoknya konbináció alatt. Hosszú combjai és izmos vádlija volt. Kis csipkefelső alatt átlátszott fehér melltartója, melyben kerek mellei tökéletesen mutattak. Csak fél pillanatig láttam az arcát, de ez mindennél többet ért... Távolról is látszottak hatalmas bambi szemei, vörösre rúzsozott ajkai és seprűs pillái. Orra tökéletes volt és ezt a csodálatos összképet hullámos, selymes, sűrű hajkorona keretezte. Nem tudtam, ki ő, bár egy szülőre tippeltem, ám mire megnézhettem volna, hogy merre haladt el, hátulról Lara támadott rám.
-Szió Csajszikám!-kiáltotta nevetve, mire megfordultam és inkább barátnőimre tereltem a figyelmemet.
Első órán persze rögtön kiderült, hogy senki sem készült a leckével, így a tanár egy gyors dolgozatírás mellett döntött. Nem figyeltem oda, mindent a színötös Beáról másoltam le, ám közben a bombázó járt a fejemben. Hihetetlen volt, akárki is és azzal a lendülettel, ahogy megláttam el is csavarta a fejem.
Kótyagosan mentem a második órámra ami magyar volt. Annyira elvarázsolt a csodanő, hogy nem is figyeltem semmire. A padban ülve megpróbáltam a memoriterre koncentrálni, hátha valami még a fejembe megy, de nem sikerült. Úgy szerettem volna legalább egy új tanárnak jó kislányként bemutatkozni. Elegem volt belőle, hogy mindenki elítél, mert leszbikus vagyok, pedig ezt sosem hangoztattam. Nem hordok szivárványos pulcsit, sem leszbi zászlós karkötőket, mégsem kedvel szinte senki. Gondolataimból az ajtó csapódása rángatott ki, ám mielőtt felnézhettem volna, egy angyali hang szólalt meg.
-Legyen szíves mindenki álljon fel!
Felemeltem a fejem, hogy felnézzek a gyönyörű hang gazdájára, s bár még a tekintetem nem jutott feljebb a formás lábaknál azonnal tudtam ki az új tanárom.

Sziasztok!
Ez itt az első sztorim Wattyn, próbálok nagyon igyekezni. Nem tudom igazán, mikor tudok részeket hozni, de remélem élvezni fogjátok!
Becky

Mi kettenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang