JÚLIUS TIZENÖT, HWANG LAKÁS.
REGGEL HAMAR KELTEM. El akartam mennyi gyorsan a boltba, mivel semmi összetevő nem volt otthon, ami egy browniehoz kell, így beszereztem őket. Idő közben elmeséltem a tegnapi történéseket Yuqinak, aki ugyanolyan sokkos volt, mint én magam.
Sajnos egy gyors találkozást nem tudtam vele összeegyeztetni, mivel neki is volt ezer meg egy dolga, és ugyebár nekem is. Igaz, lehet nem kéne ezt a "versenyt" ennyire komolyan vennem, de a versenyszellem mindig is bennem volt, főleg ha az isteni browniejaimról volt szó.
Amint újra otthon voltam neki is kezdtem. Nem kellett receptet keresnem, fejből tudtam mit hogyan kell csinálni. Annyiszor készítettem már browniet életem során hogy talán ez az egyik olyan recept a kevés közül, amit még a halálos ágyamon megkérdezve is fejből tudnék.
Amikor betettem a sütőbe a tésztát akkor battyogott le Hyunjin a konyhába, fejére húzva a kapucnijával.
━ Wáów, te sütsz? Ilyen se volt még. - szólalt meg szarkasztikusan és megpördülve körülöttem levett az egyik polcról egy kistányért.
━ Nem neked lesz, nyugi. - vágtam vissza. ━ És vedd már le a kapucnid, házban vagy. - nyúltam az említett dologért, és szinte letéptem a fejéről, amire csak megforgatta a szemét.
━ Na de akkor ki az a szerencsés, akinek a híres-neves browniedat csinálod? - huppant le a pult előtti bárszékre, maga elé véve a tányérját, müzlit és tejet.
Mielőtt még válaszolhattam, húgom baktatott le a lépcsőn, meglepően vidáman. ━ Hát én! - suhant be hozzánk, majd kinyitva a hűtőt kivett egy joghurtot. ━ Illetve Lia. Yeonjun és Ahri versenyeznek, hogy kinek finomabb a brownieja.
━ Ch, simán levered. - vont vállat Hyunjin, és nekikezdett enni.
━ Eddig én is azt hittem, de te nem kóstoltad még Yeonjunét. Na az tényleg méltó ellenfele Ahriének. - magyarázta húgom nagy átéléssel.
━ Elég lesz annyi reggelire? - biccentettem a Yeji előtt heverő kis joghurtos pohárra, de ő csak legyintett egyet.
━ Nem akarom teleenni magam a nagy kóstolás előtt. Meg amúgy is, ha éhesebb vagyok, jobban ízlik minden. - mosolygott rám.
━ Ha te mondod. - hagytam rá és gyorsan csekkoltam a telefonom.
Yuqi írt, hogy mindenképpen értesítsem majd a fejleményekről, mert ő is tűkön ül kinek a sütije fog végül nyerni. Kezdem azt hinni, hogy nem csak velem van a baj, hanem körülöttem mindenki meg van őrülve, hogy ennyire izgulnak egy sima brownie-sütős verseny miatt.
YOU ARE READING
𝐑𝐄𝐒𝐄𝐓.
Fanfiction( choi yeonjun. ) Az a gyerek sose fog visszajönni, aki egykoron voltam. ➶| -𝐩𝐮𝐧𝐜𝐬𝐨𝐬𝐦𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 ; 2021-11-21 ━ present. ─── · 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───