chapter 1

485 15 3
                                    

CARMEN MARTINEZ

,,nooo taaaak Carmen pojď se mnou, Carlotu a Sergia nechávám u našich"

Abych vás přivedla na pravou míru moje ,,nevlastní,, sestra Carola chce abych s ní šla na Grand Prix Mexica, kterou jedou zítra.

,,božee a co tam budu dělat?" po tomhle mě zvraždila pohledem.

,,no tak Carmen, uvidíš že tě to bude bavit. A navíc si mi slíbila že půjdeš i oboum Sergium a Carlotě. A navíc naši tam příjdou někdy ke konci závodu s dětmama"

,,ughh no tak jo..."

,,jupiiiiiii vuhuuuuuu" úplně se rozzářila.

,,tak to ťe oblíknu i do národního" spiklenecky se usmála.

,,no tak to teda ne, když už tak jen kšiltovku"

,,ale já mám jen 3...moje, Sergia a Carloty. Ale mám Maxovu, tak tu ti dám" výtězně se usmála.

,,tak pojď sestro, jdeme spát"

Ještě jsem se vám nepředstavila. Jsem Carmen Martinez. Mám ,,nevlastní,, setru Carolu. Jsem adoptovaná, nikdy jsem to našim nezazlívala, byla jsem ráda, že o mě měl někdo zájem. Carola má už dvě děti s jezdcem Red Bullu Sergiem Perezem. Mně je 21 let. Naše rodiče si mě odoptovali asi prý týden po mém narození, protože mě moje matka odmítla hnde po porodu.

Když Carola odešla, tak jsem si vytáhla notebook a začala si googlit věci o formulích, né že bych o tom nic nevěděla díky mé sestře, ale radši si něco najdu, než abych byla za debila.

Naučila jsem se vlajky jen ty základnější jako je žlutá, modrá, červená a samozřjmně šachovnicová, ale to už jsem věděla.

Našla jsem si i piloty musím říct že nějaký byla celkem sexy jako Charles Lecler, Carlos Sainz, Max Verstappen...

Zjitila jsem, že ten Max bojuje s Lewisem Hamiltonem o titul. A podle komentářů je Lewis hodně namyšlenej ale to prej i Max. No nevím uvidíme zítra. Ale radši nebudu mluvit o tom Lewisovi zítra, když budu v tý garáži Red Bullu. Aby mě tam náhodou někdo nezabil.

Když jsem si dohlédávala další věci, tak jsem našla že ten Charles má přítelkyni...škoda:). Ale Max mě překvapil prej štřída holky jak ponožky, ale nikde nebyla žádná fotka s nějakou ženou. Bůch ví jestli to je pravda.

...

Už jse mi zavírali oči, tak jsem radši vypla notebook a šla spát...

Čtěte: Carlota= Karlota
Sergio=Serchio nebo Serdžijo
Carola=Karola

Čaukyyy!!!
Je to tammm Maxxx tooo dallll!!!💪🏻💪🏻🦁🥳🤯
Sice menší kapitolka, ale další bude delší.
Omlouvám se jestli někde blbě sklonila nějaké jméno, ale nebyla jsem si u toho moc jistá+ za chyby.
Jinak přeju krásné čtení a nejspíš další kapitolka vyjde zítra nebo možná už dnes.
Dominicca<33

MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat