CARMEN MARTINEZ
,,eeejjj Carmen vstávej!"
Co to kurva je a kdo to kurva je.
,,ummmm co je?"
,,vstávej!"
,,a proč?"
,,protože dneska půjdeme na tvoje první navštívení F1!" vykřikla nadšeně moje setra Carola.
,,a kolik je?"
,,deset a za 3 hodiny je start!"
,,cože?!"
Hned jsem vyletěla z postele a šla do koupelny upravit.
Dala jsem si sprchu abych tam nebyla za špindíru. Hah to fakt vtipný není. Vždycky jsem si myslela , že nejsem vtipná, ale zjistila jsem, že teda fakt nejsem vtipná.
No myslím že by povídání o tom jestli jsem nebo nejsem vtipná stačilo.,,Carmen??" zaťukal někdo na dveře, ale bylo mi jasné že je to moje starší sestra.
,,Noo??"
,,nesu ti jen tu kšiltovku, nachám ti jí v pokoji, ok?"
,,okay"
Když jsem vyšla ze sprochovýho koutu a radši jsem se podívala na mobil kolik je hodin.
Bylo tepr půl jedenáctý tak super, mám ještě hoďku a půl.Vzala jsem si fén, který byl pořádně zaprášenej. Protože ho moc nepoužívám, kvůli tomu že moje černé kudrnaté vlasy nemají rády fén. Ale teď ho musím použít, jinak by mi nestihli uschnout vlasy.
Když jsem vyfénovala vlasy, tak jsem si do nich napatlala všelijaký olejíčky, aby aspoň trochu vypadaly k světu.
Ale teď mi došlo, že jsem si zapomněla u toho pustit písničky.
Takže jsem to hned napravila a pustila si moji nejoblíbenější Walking On A Dream-Empire of the Sun (nahoře v médiích).Jak mile se spustili první melodie písničky hned se mi zvedla nálada a začala jsem si i zpívat. Celá já.
Když jsem poslouchala písničky. Tak jsem se u nic i namalovala, ale jen lechce. Použila jsem BB cream, řasenku a lesk na rty.
Všechno se mi to povedlo. Čemuž se divím vždycky když lechce ,,pospíchám,, tak se všechno zbortí.
Věci které jsem použila jsem zaklidila na svoje místa a odešla z koupelny.
V pokoji jsem našla kšiltovku takovou modro/oranžvou kšiltovku s ohlím kšiltem, naštěští, nesnáším ty s rovným kšiltem. V černém obdélnícku se nacházel nápis Red Bull Racing. Na oranžovém kšiltu se byla značka Pumy a číslo 33. Číslo týmového kolegy Checa.
Tak a teď rozhodnutí co na sebe. Venku to vypadalo že tam jse celkem teplo. Takže jsem se rozhodla pro černý triko ve kterym mi nebude určitě teplo, protože bylo z lehkého materiálu. K tomu jsem vybrala taky černý kraťasy který byly, takový trošku delší. Končili mi totiž v půlce stehen a měli i vyšší pas. Byly trošku volnější, ale kdybych si koupila menší tak mi jsou malí, takže jsem stáhla páskem.
K tomu jsem zvolila černou cros body kabelku se stříbrnýma doplňkama. Na sobě normálně nosím svůj stříbrný náhrdelník s takovým ,,půl měsíčkem,, ve kterém se nachází rádoby hvězdička. Na prstech jsem si nechala svoje taky stříbrný prstýnky. Ano miluju stříbrný dopňky.Vlasy jsem si sepla do culíku který jsem protáhla kšiltovkou. Ještě jsem si vzala větší kulatý slunečňí brýle. Na na nohy jsem zvolila černý sandálky. A ano taky miluju čerou barvu.
Když jsem se podívala na mobil bylo akorát tři čtvrtě na dvanáct.
Carola už na okruhu je, protože jela už hned s Checem myslím nějak kolem jedenácti. Pro mě prej budu posílat nějakýcho řidiče.
Před barákem už stála černá Honda u který stál celkem namakanej chlapík v obleku.
,,slečna Carmen Martinez?" ozval se.
,,ano" pípla jsem.
,,Dobře já jsem Enzo a odvezu vás na okruh. Ceta trvá tak 15 minut. Takže si prosím nastupte"
,,ohh ano dobře"
Enzo mi otevřel zadní dveře černý Hondy. Jen s lehkým děkuji jsem nastoupila.
Enzo zavřel dveře a přešel k místu řidiče. Kde si sedl a nastartoval auto.
Když jsem přijeli k Autodromu Hermabos Rodríguez. Se k našemu autu seběhli novináři. Trošku jsem se toho lekla nikdy jsem nebyla středem pozornosti a ani jsem to neměla ráda.
,,slečno? Nemusíte se ničiho bát provedu vás kolem nich" podíval jse na mě Enzo ve zpětném zrcádku.
Ani nečekal na moji reakci a vystoupil z auta. Přešel ke dveřím za ktrerýma jsem seděla. Otevřel jsem je, ale nastihla jsem ani mrknout a už na mě sypali otázky.
Já jsem je ani nestíhala slyšet tak jsem se rychle vydala za Enzem.
Enzo mi před vchodem dal vysačky abych se mohla dostat do paddcku a garáže Red Bullu. Prošli jsem turniketama a naštěstí ty otravný harpie se dál nedostali.
V dálce na mě už mávala moje starší sestra Carola. Takže jsem zrychlila krok.
V momentě kdy jsem k ní přišla mě objala. Tak jsem jí to opětovala.
,,už jsem myslela, že nedorazíš" zavtipkovala Carola.
,,neboj, ale ty otravný harpie, novináři ty bych zabila" postěžovala jsem si jí.
,,neboj to bude v poho" usmála se na mě.
,,to tede doufám"
,,no a jak se těšíš na tvůj první závod?"
Checo= Čeko
Aaaaaahojkyyyyy!!!!
Tady Dominica, druhá část je na světě🥳🥳🥳🥳
Doufám že jste si ji užili.😁
Do komentářů může te napsat zatím váš názor na moje dílo. Budu ráda😁
Tak si užívejte😘
ČTEŠ
MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)
FanfictionCo se stane, když Carola Martinez vytáhne svou mladší sestru Carmen Martinez na domácí Grand Prix Mexica? Co se stane až objeví celý svět formulí, zamiluje se nebo ho bude nesnášet? Co se stane když potká kolegu její sestry manžela? Více se dočtete...