chapter 8

226 14 7
                                    

Kde se tu proboha vzal...
____________________________________

CARMEN MARTINEZ

,,Marco?" jen se na mě usmál tim jeho zařivým úsměvem.

,,Bože Caramelko, tak moc jsi mi chyběla. Nikdy jsem neměl v plánu tě ztratit na dobro. Ale však víš" zašklebil se.

Před 3 lety Marc letěl za novým životem sem do Brazílie, ale jeho letadlo spadlo a nikdy jsem se nedozvěděla zda je naživu, ale je. Jsem neskutečně ráda za tehle moment.

,,Strašně si mi chyběl" a rozbrečela jsem se na plno. A objala jsem ho.

,,Co ty tu vůbec děláš, Caramelko?"

,,Noo, Carola mě vzala minulý týden na GP Mexika a mě zaujalo to. Tak jsem tady. Co ty tu?"

,,Kamarád mě pozval"

,,A jake-"

,,Čau Marcu, kámo nečekal jsem že doopravdy přijedeš" ozval se vedle mě španělskej přízvuk.

,,Čus, jsem tu no. Tohle je moje kamarádka Carmen, Carmen tohle je Carlos"

,,Těší mě Carmen, ale co ty tady s tím debílkem. Myslel jsem že tu budeš u Maxe" zašklebil se. Na to jsem jen zaúpěla.

,,Nee, nejsem. Teda možná jo. Ale jsem tu i sama od sebe"

,,Car, ty máš něco s Verstappenem?!"

,,Co? Ne, nemám. Ten článek byl výmysl do pekel. Nemůžete věřit všemu!" zvýšila jsem hlas, protože mě to už otravovalo.

,,Pardon, ale já už půjdu" ozval se Carlos.

,,My o vlku a vlk jde" zamračil se Marco.

,,Ahoj, Carmen" ozval se Max.

,,Ahoj, Maxi"

,,Marco"

,,Maxi" zavraždil ho pohledem.

,,Odkud se vy dva znáte?" ozval jsem se radši. Než aby se tady navzájem pozabíjeli pohledema.

,,To tě nemusí zajímat, Caramelko"

,,Že se nepochlubíš Marco"

,,Víte co, než se tady navzájem zabijeta pohledama u čeho já fakt nemusím bejt. Takže jdu, mějte se oba"

Možná to bylo až moc dramatický, ale nemám náladu na tohle. Fajn jo chápu, že ten článek si všichni přečtou, ale nečekala jsem třeba že by tomu Carlos uvěřil, někdo kdo je spíš zvyklej na lži ve článkách.

.............................
skip time

Už jsem skoro na konci celýho okruhu, kterej má asi 4.3 kilometru, když kole mě projede Checo na kole a hned za ním Max, který u mě zastaví.

,,Co ty tu sama Carmen?"

,,Čistím myšlenky"

,,Od Marca?" uchechtl se.

,,Hrozně vtipný Maximiliáne" zašklebila jsem se.

,,Pardon, jakže jsi mě nazvala ty potvoro?"

,,No pardon, potvoro? Maximiliáne neser" zasmála jsem se.

,,Klídek, slečno potvoro" ušklíbl se.

,,Fajn Maxoušku" zasmála se a utekla.

,,Jen počkej potvoro!" slyšela jsem za sebou.

Snažila jsem se běžet co nejrychleji, ale jak nečekaně mě dohnal. A strhl mě k zemi.

,,A mám tě potvoro" a hluboce se mi podíval do očí.

,,Čauky, Maxoušku" a snažila se co nejvíc sladce usmát.

Když v tom se začal svým obličejem přobližovat k tomu mému.

,,Už to nevydržím Carm"

..............................................................

Ahojky Maxoušci!
Po delší době zase kapitola, doufám že se líbí!
Dominica🧡

MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat