Naštěstí Enzo tady zůstal, takže díky bohu jsem nemusel jet taxíkem.
____________________________________
CARMEN MARTINEZráno nasledujícího dne
Ty kráso.
Jsem úplně mrtvá. Ale musím říct, že jsem si to včera docela užila a jsem ráda za to, že jsem si s Maxem skvěle pokecala. Probrali jsme naše životy od dětství po současnost.
,,Dobrý ránko, Carlot" zasmála jsem nad její ospalostí.
,,Moc se nesměj" zamračila se na mě.
Nad tím jsem se musela uchechnout.Holka má hold kocovinku.
,,Dobré ráno, holky moje" přišel táta.
,,Dobré, tati. Dáš si lívance?" zaptala jsem se ho.
,,To by jsi byla hodná Carmenko" usmál se.
,,A mě jako neuděláš zrádkyně?!" ublíženě se na mě podívala mezi tím co ji ze zadu objímal Checo.
Oba museli tomu dát pořádně na prdel včera.
,,Carmen!" přiutíkala za mnou mamka.
,,Kdy jsi se chtěla pochlubit, že máš kluka?"
,,Co prosím? Kde jsi to vzala?" zamračila jsem se.
,,No tak se podívej" a podala mi mobil s nějakým článkem.
Leadr královské soutěže Max Verstappen (25). Byl včera spatřen s mladou dívkou v klubu Amigo v centru Mexica City. Tato dívka by podle zdrojů měla být maldší sestra Caroly Martinez (25) manželka Sergia Pereze (33), Carmen Martinez (21).
Včera se v klubu měli hodně blízko k sobě. Ale zda-li je to přítelkyně nizozemského lva nevíme jistě.A byla u toho fotka ja se na sebe smějeme.
,,No, to co je" nevěděla jsem vůbec co bych k tomu měla říct.
Teď si nejsem jistá zda-li bych se měla po tomhle vydat do Brazílie.
Carola už si to mezi tím stihla se Sergiem přečíst. Jediný táta nevěděla o co jde.
,,Carmen, neboj. Jsou to jen nějaké žvásty. Je to normalní jen nějakej bulvární výmysl"
,,Ale jak teď můžu vyjít na ulici do prdele?!"
Mělo to už asi 5 miliónů přečtení.
,,Carmen, nedělej prosimtě ukvapené závěry. Brzy to vyšumí a nikdo si na to nevzpomene" snažila se to zachránit Carola.
,,Hele volá mi Max" ozval se Checo.
Najednou jsem zmrzla.
,,Carmne chce s tebou mluvit"
,,Um jo, jasně"
hovor:
,,Ahoj, Carmen"
,,Um ahoj, Maxi"
,,Tuším, že jsi to už četla"
,,Jo, před chvílí"
,,Jen sem doufal, že se mi potomhle nezačneš vyhýbat. Protože určite si slyšela co se o mě říká a já bych nechtěl aby to jako to včera rychle začalo tak i rychle skončilo. Víš jsem rád, že jsem tě mohl poznat dobře se mi s tebou povídalo"
,,Um jasně, neboj. Nejsem hloupá abych si myslela že je to pravda" upřímně chvíly jsem si to myslela.
,,To jsem rád Carmen. Těším se na tebe v Brazilií. Tak zatím ahoj"
,,Ahoj" típla jsem to.
,,Tak co, dobrý?" zeptala se ségra.
,,Jojo, říkal že se těší až se uvidíme v Brazilií" usmála jsem se.
,,No vidíš, zas není tak špatný jak si si myslela" ušklíbla se na mě.
Asi tedy není...
Hello!!!
Tak jsme se už konečně dokčkali a první závod za námi. Doufám že to neuteče jako minulý rok xd.
Dominica🏎
ČTEŠ
MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)
FanfictionCo se stane, když Carola Martinez vytáhne svou mladší sestru Carmen Martinez na domácí Grand Prix Mexica? Co se stane až objeví celý svět formulí, zamiluje se nebo ho bude nesnášet? Co se stane když potká kolegu její sestry manžela? Více se dočtete...