chapter 7

230 10 1
                                    

Asi tedy není...
____________________________________
CARMEN MARTINEZ

📍Benito Juarez International Airport (Mexico City)

Nemůžu uvěřit tomu, že jsem se zrovna já spontálně vydala pryč z Mexika. Já která nikdy neletěla a nevytáhla paty z Mexika. Ale na druhou stranu se moc těším. Brazílie je za mě krásná země. A v hloubi duši se nemůžu dočkat až uvidím zase Maxe.

Právě teď sem předala letušce svoji letenku a ta mi ukazála naštestí kde sedím, nevím jestli bych tam trefila sama. A to je taky něco letím sama a ještě po prví. Nevím co jsem to zase vymyslela.

,,Jéé dobrý den. Nejste vy přítelkyně Maxe Verstappena?" promluvil na mě nějaký muž, kterýmu mohlo být tak kolem třiceti. Od pohledu evropan.

,,Eh musím vás, ale nejsem" a snažila se usmát.

,,Ale jste ta dívka, z té fotky na té stránce?"

,,Ano, to jsem, ale jsme jen dobří kamarádi"

,,Omlouvám se, nechtěl jsem být vlezlí"

,,V pohodě" usmála jsem se.

,,Mimochodem jsem Laszlo" podal mi ruku.

,,Carmen, ale to už asi víte" zasmála jsem se.

,,Ano, to vím" zasmál se taky.

skip time

Celý pomalu deseti hodinový let mi chvílema připadal nekonečnej. Ale Laszlo je sympatickej, takže jsem si měla aspoň s někým chvílema povídat.
Zjistila jsem že je z Nizozemska jak nečekaně a je i fanda formulí. A do Brazílie letí navštívit i část své rodiny. Dokonce je syn slavnýho Nelsna Piqueta, který taky jezdil formule. Taky má spoustu nevlastních sourozenců, ale nejbližší si je prý s Kelly.

Naštestí mě před letištěm čekal Enzo, nevím kde se ten chlap vždycky bere ale už vím že ho miluju.

Jelikož jsem odlítala někdy ve čtyři odpoledne, tak je už něco kolem dvou hodin ráno a jsem ráda, že si budu moc konečne hupsnout do postele po tý dlouhý době v nepohodlným letadlem. A zítra je čtvrtek takže to budu moc dospat a nebudu muset utíkat na první trénink.

...................
dopoledne dalšího dne

Momentálně jsem vylezla ze sprchy a půjdu se připravit na oběd, který naštestí začíná už v jedenáct hodin.
Protože na mě jsem se docela hodně přispala, ale jsem vyspaná krásně do růžova.

Dneska se půjdu podívat na okruh, protože je otevřen i pro fanoušky. (pozn. autora toto zcela jista z mé fantazie nevím jestli to tak i funguje)

Na oběd jsem si dala můj oblíbenej salát s kuřecím masem a jak dezert jsem si dala bílej jogurt s ovocem.

skip time

Už je něco kolem druhý a před hotelem mě čeká můj spasitel Enzo, který mě odveze na okruh.

Oblíkla jsem si černý volnější kraťasi a bílej top na ramínka a jako doplňky sluneční brýle a moje oblíbený prstýnky. A vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

na okruhu

Musím říct, že je to tady moc hezký a jsem ráda, že jsem se rozhodla vycestovat. Všude samí hezký palmy, ne že by jsme v Mexiku žádný neměli, ale tady je mají hezky dozdobený národníma barvama.

,,Car, jsi to ty?" ozval se muž který seděl kousek ode mě na lavičce.

Když jsem se otočila a podívala jsem kdo to je moje oči se zalily slzami.

Kde se tu proboha vzal...





Čauky!!!!!
Dneska celkem dramatický konec ale ty mám já ráda xddd.
Chtěla bych moc poděkovat za hlasy a hezké ohlasy ohledně tohohle příběhu!💓
Dominica💓🏎

MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat