chapter 3

298 12 5
                                    

,,no a jak se těšíš na tvůj první závod?"
__________________________
CARMEN MARTINEZ

,,budeš se divit ale hodně" usmála jsem se na sestru, která se hned na mě tak zářivě usmála.

,,jo a tady máš propustky aby jsi mohla do garáže a tak" podala mi asi 5 propustek.

Radši jsem nekomentovala kolik mi jich dala a radši se rozešla za mou sestrou. Všechny propustky jsem si pověsila na krk, protože by se mi nevešli do mé kabelky.

S Carolou jsem procházeli celým paddckema zastavili uprostřed.

,,kde chceš koukat na start?" otočila se na mě Carola.

,,já nevím, od kud je lepší výhled" odpověděla jsem ji.

,,okayyy, tak jdeme nahoru. Pojď za mnou" pokynula rukou má starší sestra tak jsem následovala.
(poznm.: berte prosim s nadhledem paddock, nevim jak presne vypada)

Carola mě vedla do velké béžové budovy. Kde se ve spodní cásti nacházeli gáráže všech 20ceti týmů a nahoře by jse měli nacházet ,,kancelář,, rozhodčích.
A o patro výše by měl být paddock club.

S Carolou jsme stoupaly po schodech, až jsme se ocitli v paddock clubu.

Byla tam spousta lidi. Carola nás prorvala na balkón. Musím řícz že to byla krása koukat na ty zapálený fanoušky formulí. Nikdy jsem nečekala že mě bude motor sport bavit. I jaky menší jsem koukala s tátou, ale nedávala jsem tomu moc velké naděje.

Zbývalo 5 minut do startu, tak už inženýři začali opouštět start.

Rozbouření fanoušci už skákali na tribunách a fandilo co to šlo. Nejvíce šlo o fanoušky Red Bullu hlavně Checa. Taky byl jediný mexičan ve startovním poli.

Zbývala necelá minuta a tribuny bouřili víc a víc.

A je to tu rozehřívací kolu.

Jelikož kvalifikaci vyhrál mladší fin ve stratovním poli Valtteri Bottas, tak rozjel celé kolo. Checo startoval ze čtvrtého místa. Což samozřjmně bylo super, protože má šanci na podium a mohlo by to byt první podium mexičana v Mexiku.

Všichni už se řadili na startu.

A začalo. Začli si všichni připravovat svoje motory.

Světla zhasly a všichni závodníci se rozjeli do první zatáčky kde už měl zádrhel Valtteri s tím japoncem nevím jak se přesně jmenuje, ale vím že měří i míň než já. Do celýho kolotoče v první zatáčce se přichomejtnul i Daniel Ricciardo, kterýmu pokud dobře vidím urvali přední křídlo.

Asi do desátýho kola jsme koukali s Carolou v paddocku na závod, než se na mě otočila.

,,hele Carmen, nepůjdem dolů do garáže?" zeptala se mě.

,,jasně proč ne" usmála jsem se na ní.

Opustili jsme místnost se zabranýma fanouškama do závodu.

,,no a jak se ti to líbí?" otočila se na mě Carola na schodech.

,,super, ta otmosféra tady, prostě wow"

Carola na mě jen s údivem v očích koukala a začala scházet dál po schodech.

U garážích jsme se prokázaly propustkama.

V garáži na místech pro nejbližší jezdců stáli Checovi rodiče. Když nás uviděli, tak oba se obejmuli s Carolou a se mnou si tak ,,přátelsky,, podali ruce.

Chvíli jsme si povídali s Checovou mamkou Marilúí (pardon nevím jak se to skloňuje) o holčičích věcech.

Někde v půlce závodu za námi přišli moje a Caroli rodiče s mojí neteří a synovcem.

Malí Checo se divili že mě jeho mamka vytáhla na závod.

Děti poozorovali svýho taťku na televizi.

Checovi se dařilo jel na třetím místě což je úžasné.

Když se jelo poslední kolo, tak celá tribuna jásala nad úspěchem svých oblíbencům.

Jak na konci posledního kola Max Verstappen projel finishem celá garáž začala jásat.

Checův tatínek vyběhl z garáže za svým synem, který se stal prvním mexičanem na podiu v Mexiku.

Celá hlavní tribuna jen řvala: ,,olé Checoo Checooo"

Moc krásný pocit. Chtělo se mi s toho brečet, jak krásný to bylo.

S Carolou a zbytkem jsme se vydali pod podium.

Moc hezké bylo jak Checův taťka to tak prožíval.

Na prvním místě zkončil Max, na druhém jeho úhlavní nepřítel v této sezóně Lewis Hamilton a na zmiňovaném třetím Checo.

Checo pak Carolu políbil dole pod podiem.

Bylo to moc hezký. Kéž bych tak někoho takového potkala.

Ale to jsem netušila že potkám...


Čaukyy!!!
Je to tu další kapitolka.
Chtěla jsem moc poděkovat za pozitivní ohlasy, moc mě to motivuje , takže fakt moc děkuju.
Dominca♡♡

MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat