*pohled Jakuba*
Ráno jsem vstal pozdě a viděl, že Tadeáš ještě nevstal. Rozhodl jsem se ho tedy vzbudit. "Hej, Tadeáši vstávej." zatřásl jsem s ním a on se probudil. "Co mě budíš ty blázne." ozval se okamžitě Tadeáš. Nesnáší, když ho někdo budí.
"Už je 8:30 zaspali jsme." vysvětlil jsem. Celkem jsem ho tím probral. "Vole, vždyť nás budí produkce, to jsme jako znova usli?" zeptal se potom. "To teď neřeš." řekl jsem a šel ke dveřím. Pokusil jsem se je otevřít, ale bylo zamčeno. "To na nás ty volové dělaj nějaký prank nebo jsou ty dveře zaseklé?" zeptal jsem se, ikdyž jsem věděl, že Tadeáš asi vědět nebude. "Vole jsi debil?" Vstal Tadeáš a pokusil se taky otevřít dveře. "Ono to fakt nejde, já myslel, že si ze mě děláš prdel." Řekl a šel si pro telefon. Někomu začal volat a dal to nahlas. "Terezo, vole neser mi a otevři nám dveře."
"Ráda bych, ale taky máme zamknuto. Určitě to byl Samuel." řekla Terka. Tadeáš to položil a zavolal přes facetime do likehouse skupiny. Vždy jeden z pokoje to zvedl a všichni řekli, že mají zamčené pokoje. Do hovoru se najednou přidala i produkce. Telefon byl namířený na Lucii a nikde nikdo nebyl. "Influenceři, minulý týden jste si stěžovali, že jsme jeli dlouho do důchoďáku. Dnes nebudete muset jet nikam, dokonce nebudete muset ani vyjít z pokoje. Ve skříních máte jídlo a pití na dnešek. Pokud znáte reality show the circle tak si dnes vyzkoušíme něco podobného. Nesmíte vyjít z pokojů a s ostatními pokoji smíte komunikovat pouze pomocí zpráv. Je v tom ale háček, nikdo nebudete vědět kdo je kdo. Budete používat falešné profily. Která dvojice první uhádne kdo se skrývá pod jakým účtem dostane 20 bodů." Vysvětlila Lucia dnešní challenge, která se mi zdála hrozně zajímavá.
Všichni jsme se odpojili z hovoru s na naše instagramové účty nám přišli přihlašovací informace k našim falešným účtům. Já byl
@/alzbeta.007 a Tadeáš byl @/richard.007. Produkce vytvořila skupinu, kde budeme všichni komunikovat. Zjistili jsme, že číslo za jménem se vždy shoduje podle pokojů.
Chvíli jsme si psali a pak jsme se šli kouknout co nám produkce připravila za jídlo. "Oni nám dali chlast!!" Vykřikl Tadeáš hned jak otevřel tu krabici. "Ty jsi fakt hrozný alkoholik..." pronesl jsem jen. Dnes mám celý den na to se s Tadeášem skamarádit. Upřímně si tu můžu dovolit udělat cokoliv. Stačí říct, že tam něco nechceme a produkce to tam nedá. "Nepustíme si nějaký film?" Nabídl Tadeáš a já s radostí souhlasil. Vybrali jsme nějaký horor a přisunuli si postele k sobě. Tadeáš rovnou otevřel lahev a šlo se koukat. Mezitím jsme samozřejmě psali do skupiny. Už si myslíme, že víme kdo je Kristal, ale nejsme si ničím jistí.
Celý den ubíhal celkem pomalu. Měli jsme pár úkolů, které nám měli pomoct přijít na to kdo je kdo. V asi 9 večer uhádly Terka a Ela všechny fake účty. Štvalo mě, že jsme nevyhráli, ale tak co no. Já a Tadeáš jsme koukali na další film, ale stopli jsme to kvůli tomu, že Terka to uhádla a my si mysleli, že nás už pustí z pokoje. Zjistili jsme, ale že nás odemknou až v 1 ráno. Tadeáš už se natahoval, že to opět zapne, ale já ho zastavil. "Tadeáši?" řekl jsem a pro změnu jsem nebyl opilej. "No?" Otočil se na mě. "Můžeme si dát trochu real talk?" Zeptal jsem se viditelně dost nervózně. Tyvole já měl v plánu se s ním skamarádit, ale tak změna plánu. "Klidně?" řekl zmateně.
"Ehm... Myslíš si vážně, že jsem homofob?"
"Myslel, teď už ani ne." Odpověděl jednoduše.
V pokoji byla dost napjatá atmosféra a já moc nevěděl co říkat. Byl jsem nervózní a moc ani nevěděl kam tímhle mířím.
"Hele, Jakube pokud jde o minulej týden tak to chápu oba jsme byli na sračky a pomalu si to ani nepamatuju." řekl Tadeáš.
"Skoro si to nepamatuješ?" zeptal jsem se s koukl se na jeho rty.
"Ne mam celkem okno."
"Ti to klidně můžu připomenout..."
Nahl jsem se k němu pomalu. Seděli jsme na proti sobě, jednu ruku jsem měl na jeho stehnuns druhou na jeho tváři. Tadeáš mel zatím ruce u sebe. Podíval se mi do očí a potom na rty. Šlo vidět, že je nervozní. Zrychleně dýchal, ale já na tom nebyl o moc lépe. Pomalu jsme se oba začali přibližovat dokud se naše rty nedotkli. Tadeáš dal svoje ruce okolo mého krku a přitáhl si mě blíž. Nevím jestli to dává smysl, ale zdálo se mi, že má tenhle polibek víc pocitů než minulý týden. Když jsme se konečně odtrhli položil jsem svoje čelo na jeho a ještě na chvíli zavřel oči. Nechtěl jsem se od něj odtáhnout a čelit realitě. "V pohodě?" Zeptal jsem se potichu a trochu se odtáhl abych se na Tadeáše mohl kouknout. "Neměl bych se ptát spíš já tebe?" Zeptal se místo odpovědi. "Nevim" Odpověděl jsem stručně s rukou stále na Tadeášovo stehně. Nakonec jsme v objetí leželi a sledovali film. Ani jednomu se nám nechtělo mluvit. Po pár minutách jsem Tadeáše chytl za ruku. "Myslím si, že nejsem hetero." Zašeptal jsem, ne protože bych se bál, že to uslyší někdo jiný než Tadeáš, ale dalo mi dost velkou námahu to vůbec říct natož to říct nahlas. "Já vím, není na tom nic špatného" Odpověděl Tadeáš a stiskl mi ruku. Přišel jsem si v tu chvíli hrozně zranitelný, ale zároveň hrozně v bezpečí.
Tadeáš se na mě otočil a dal mi krátkou pusu, jako kdyby testoval jestli jsem s tím v pohodě. Hned jsem si ho přitáhl zpět. Tak nějak jsme strávili celou dobu než nám odemkli pokoje. Chvíli jsme de líbali, chvíli jen mluvili a chvíli se koukali na film. Věděl jsem, že si o tom budeme muset promluvit, ale teď na to nechci myslet.Tak zde nová kapitola snad se líbíí.
ČTEŠ
treescoot - likehouse boyfriends
Romancetreescoot fanfikce (enemies to friends to lovers) Je to fikce ne realita tak prosím nečekejte, že vše budu psát podle episod likehousu.