1. je to prostě kokot

300 17 9
                                    

autorská poznámka- tento příběh začíná po příjezdu všech účastníků a po vykopání lucii. neberte to prosím nějak vážne, reálně jsem to psala ve vlaku po cestě do školy

*pohled Tadeáše*
Vole teď ji vykopali a už mi ten krám sere. Hned jsme dostali challenge, že o sobě budeme dělat videa.
"Mám Agátu" oznámil jsem všem s oddechem protože jsem se vážně modlil abych nemusel dělat video o panu koloběžce nebo Samuelovi.
"já mam Tadeáše..." prohlásil freescoot a bylo dost jasné, že kdyby měl na výběr, rozhodně by si nevybral mě.
"Účastnící, viděla jsem, že jste si vybrali pokoje." řekla ta plechovka rezatá z ničeho nic.
"no" řekla Ella a ostatní kývli.
"Asi vás zklamu, ale mám pro vás jiné plány. Téma tohoto týdne je spolupráce , a aby nějaká spolupráce fungovala budete spolu muset vycházet všichni"
"já vůbec nechápu co se snaží říct" pronesl freescoot.
"Před příchodem jste dostali dotazník kde byla i otázka kdo vám vadí ve vile nejvíc. Podle toho jsem dala dohromady dvojice, ve kterých budete na pokojích."
"kurva" řekl jsem, protože jsem tam napsal že mi vadí jen freescoot.
"samozřejmě ne každému někdo vadil takže na pokojích budete...
Samuel a Sebastián
Ella a Terka
Kristal a Agáta
Freescoot a Tadeáš"
"no to jdi do píči" řekli jsme s freescootem na stejno a Terka se vedle mě zasmála.

Večer jsme šli spát a rodeo mi skočil na postel, nějak mi to nevadilo tak jsem si ho tam nechal a šel jsem spát.
Ráno jsem se vzbudil a šel jsem se namalovat. "hele sorry pokud tě rodeo nějak otravuje klidně ho vždycky z té postele schoď" řekl Jakub. "Mně nějak psi nevadí" řekl jsem mezitím co jsem si dělal obočí.

Ve středu jsme měli challenge kde jsme museli hledat naše telefony, které nám produkce ukradla. Měla mi psát Simona ohledně akce na kterou máme jet v sobotu, takže mi to docela vadilo. Po asi půl hodině jsem našel telefon Terky, Sebastiána i Samuela, ale můj furt ne. "Hej Tadeáši!" zakřičel na mě Jakub. "Co chceš?" odpověděl jsem mezitím co jsem prohledával gauč. "Mám tvuj mobil" odpověděl a já hned zvedl hlavu a koukl se na něj.
"Díky" řekl jsem a zkusil si ho vzít. "No počkej a co ta to dostanu" řekl a ucukl rukou. "Copak chceš snad udělat makeup? nebo chceš rovnou pusu" řekl jsem ironicky a Jakub protočil očima. "Přestaň se chovat jak kokot, jsme spolubydlící můžeme spolu vycházet a pak ti dám tvůj telefon" řekl s já se zasmál "já se chovam jako kokot?"
"ano"
"vole vždyť ty sypeš jednu sračku za druhou jsi naprostý sexistický king" řekl jsem a vytrhl mu můj telefon z ruky. "magor" zamumlal jsem si, když jsem odcházel.

*pohled Jakuba*
Vole já se prostě snažim být hodnej a on tohle. Ten človek prostě není moje krevní skupina, ale i tak se s ním snažim vycházet a on se chová jak kokot. To je holt ta jeho póza no...

"Vole myslíš si že si budeme moct ještě měnit ty pokoje?" zeptal jsem se Sama, když jsme byli v kuchyni. "No to nevím... Hlavně by jsi asi neměl ani s kým mně to se Sebastiánem vyhovuje a alespoň tam není ten tvůj čokl"
odpověděl mi Sam. "No vole, ale já to fakt nezvládnu s nim dva měsíce"
"Tak s nim prostě zkus vycházet ne?"
"Ale kurva já to zkoušel a on mojí nabídku míru odmítl" řekl jsem otráveně, protože mě to furt sralo. "Tak to ti asi nepomůžu" řekl Sam a odešel. Diky fakt vole.

Když jsem spal cítil jsem něco na obličeji, takže jsem se probudil. "Vole co kurva děláš" řekl jsme když jsem viděl vysmátého samuela nade mnou. "Koukni se do zrcadla" řekl a umíral přitom smíchy. "kokoti co děláte?" řekl Tadeáš, když jsem rozstvítil světlo. "Samueli já tě zabiju" řekl jsem a rozběhl se za ním. Nakonec jsem ho vyhnal až ven a šel zpět do pokoje.
Hned jak mě Tadeáš viděl zakryl si pusu aby se nesmál. TEN KOKOT SAMUEL MI OHOLIL PŮLKU PRAVÉHO OBOČÍ.
"No krásná práce ale" prohlásil Tadeáš ráno.
Spolkl jsem všechnu svojí hrdost a řekl "Domaluj mi to prosím" "cože?" odpověděl Tadeáš zmateně. "Domaluj mi prosím to obočí" zopakoval jsem. "Dobře..." řekl jako kdybych mu řekl, že jsem zabil celou svojí rodinu.

"Aaaa hotovo" řekl po pár minutách. "Tyvole to je fakt dobrý, děkuju" řekl jsem hned jak jsem se koukl do zrcadla. "Jo, není zaco"

"wtf... Jakto, že máš obočí?" řekl Sam hned jak mě viděl. "Tadeáš mi ho domaloval" řekl jsem mezitím co jsem psal zprávu jednomu kamarádovi.

"Tade už máš to video?" zeptala se Tadeáše terka. "Jo, dělal jsem ho už v úterý, abych to měl z krku" odpověděl hned Tadeáš. No kurva, ale já to nemam...
"To mi připomíná Tadeáši dnes to potřebuju natočit" řekl jsem a on jen kývl.

*pohled tadeáše*
Jakub si připravil vše co potřeboval a začal mě natáčet jak se maluju mezitím co se mě ptal na nějáké otázky.
"A jak jsi teda věděl, že jsi gay" zeptal se
"Tak hele moji rodiče to třeba věděli dřív než já, ale tak ten moment kdy jsem si to já uvědomil byl asi když se mi zdál sen o tom, že chodím s mym spolužákem to už pak bylo celkem jasné" odpověděl jsem a zasmál se při vzpomínce na toho spolužáka, který byl nakonec fakt kokot.
"ale tak to se snad zdál každýmu takovej sen" prohodil Jakub a já se trochu zasekl.
"tak vole Jakube to není moc straight, aby se ti zdálo o tom jak chodíš s mužem" řekl jsem a on jen rychle změnil téma.

*jakubovo pohled*
Po dotočení videa s Tadeášem jsem byl celkem zaskočený, vždyť sny nějak neovlivníš to ani nic neznamená. Ani nevim proč nad tímhle přemýšlím je to úplná sračka sny nic neznamenají.
Ten večer jsem moc nemohl spát, a když jsem usl zdálo se mi něco co by se mi asi vážně zdát nemělo.
Ráno jsem se probudil a uvědomil si co se právě stalo. JÁ MĚL EROTICKEJ SEN O TADEÁŠOVI?! Dopíči co se semnou děje tohle fakt není normální.
"Dobré ráno" řekl tadeáš a už namalovaný odcházel z pokoje. Ani jsem mu nedokázal odpovědět, jak se mu mám po tomhle snu kouknout do očí?! Nebo na cokoliv, když už jsme u toho.

Celý den jsme jen balili kufry a pak se koukali na ty videa. Ani nevím kdo vyhrál, protože jsem byl fakt mimo a nedokázal se soustředit.
Když už byl čas jet domů všichni jsme se objímali a loučili, když přišla řada na mě a Tadeáše tak jsme se nakonec taky objali, což mi vůbec nevadilo - co mi trochu vadilo byl ten fakt že se mi z toho objetí nechtělo pryč. Tohle je Tadeáš, drama queen co hraje pózy, chlastá každý den a hlavně je muž. Co se to kurva děje.

ok děcka první kapitola je zamnou a druhá bude brzy a předem můžu říct, že rozhodně víc dramatická :'D jinak omlouvám se za chyby možná, že jsem to psala cestou do školy, ale to neznamená že v té škole dávam pozor.
ehm ehm...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
treescoot - likehouse boyfriends Kde žijí příběhy. Začni objevovat