*pohled Tadeáše*
Ráno jsem se probudil a sešel jsem dolů. Nasťa už seděla u stolu a pila čaj. Bylo ji viditělně špatně, takže jsem si řekl, že to s mí proberu později.
Sedl jsem si na gauč a byl jsem na telefonu. Po chvilce přišel Kuba s sedl si vedle mě. Oba jsme byli na telefonu a mezitím přišli ostatní. Všichni jsme seděli na gauči. "Včerejší challenge prohrála Nasťa a vyhrál Sebastián." Vyhlásila Lucia. Nasťa vypadala, že jí je za včerejšek dost trapně, ale nic neřekla.
Měli jsme zas nějakou challenge a pak chvilku klid.
"Tade?" Zavolal na mě Sam z kuchyně tak jsem šel za ním.
Chvíli jsme si povídali a domluvili jsme se, že natočíme video, kde budeme prankcallovat lidi.
Celý den probíhal normálně a pak jsem šel za tou Nasťou.
"Natašo, musíme se pobavit." Řekl jsem a zavřel dveře od jejího pokoje. Kristal byla u Sama, takže jsme měli klid.
"O čem?" Zeptala se.
"O včerejšku?" vole nehraj si že nevíš.
"Sorry, byla jsem opilá." Řekla otráveně. "A to tě jako ospravedlňuje?" Zeptal jsem se. Když neodpovídala, odešel jsem. Neměl jsem na tohle náladu.*pohled Jakuba*
Tadeáš vešel do kuchyně a byl viditelně nasranej. "Co ti je?" Zeptal jsem se ho. "Chtěl jsem se pobavit s Natašou, ale podle ní neudělala nic špatně." Řekl. Jediné co upřímně zajímá mě je jestli to Tadeáš řeší protože nechce aby mě Nasťa vyoutovala nebo protože nechce aby lidi věděli o nás dvou.
"Tadeáši, už to neřeš. Ona svojí chybu nepřizná a i pokud zas otevře hubu tak co? Pokud se tak bojíš toho, že někdo zjistí, že semnou něco máš možná by jsme to měli ukončit." Řekl jsem, protože mi to nedalo.
"Vážně si myslíš, že to řeším kvůli tomu, že se za tebe nějak stydím? Měl jsem několik kamarádů, kterě někdo vyoutoval. Sorry, že nechci aby jsi si tím musel projít. Příště se nebudu zajímat." Řekl Tadeáš.
"Vole, Tadeáši" Řekl jsem, když se otočil, že odejde. "Co je?" Zeptal se.
"Promiň, že jsem hned usoudil, že máš blbý úmysly." Řekl jsem a přitáhl ho k sobě. Kristal a Sam byli spolu, Nasťa byla na pokoji a Sebastián a Terka a Ela natáčeli nějaké videa nahoře, takže jsme se nemuseli bát, že nás někdo uvidí.
"Já vím, že si to neuvědomuješ, ale nikomu, ani mně, jsi nikdy neřekl nic o svojí sexualitě. Nejsi na to připravenej a to je v pohodě. Právě proto, ale chci aby Nasťa držela hubu." Řekl Tadeáš.
"Jsem bisexuál." Řekl jsem. Tadeáš vypadal zaskočeně a potom mě objal a dal mi pusu. Cítil jsem jako by mi spadl kámen ze srdce. Hrozně dlouho jsem se bál to přiznat. Asi nejsem úplně ready aby to věděli všichni, ale chci aby to věděl Tadeáš. Možná to řeknu i Terce a Adamovi.
S Tadeášem jsme chvíli odpočívali než jsme museli zase na program.
"Kde je Ela?" Zeptala se Lucia.
Samuel jí šel najít a pak přišel is s Elou zpět. "Je mi hrozně špatně takže pojedu domů" řekla. Mně to bylo nějak jedno, nemám jí moc rád. Terka vypadala celkem smutně, ale to jí přejde.
"Tak jdeme na tu challenge ne?" Řekla Nasťa.
Zbytek dne probíhal tak nějak jako vždy.
Když jsem se ráno probudil Tadeáš ještě spal tak jsem se rozhodl, že nám udělám snídani.
Udělal jsem vajíčka a donesl to k nám do pokoje. "Vstávej krysáku" Řekl jsem a zatřásl s ním. "Kdo je podle tebe krysák?" Zasmál se on. "Mám pro tebe snídaniii." Řekl jsem a to ho probralo. Měli jsem takové hezké ráno. Dokonce jsme se domluvili, že u mě zas bude Tadeáš na víkend.pardon pardon pardon já furt zapomínám, že to píšu💀
ČTEŠ
treescoot - likehouse boyfriends
عاطفيةtreescoot fanfikce (enemies to friends to lovers) Je to fikce ne realita tak prosím nečekejte, že vše budu psát podle episod likehousu.