*pohled Jakuba*
I když jsem byl fakt hodně na sračky, začal jsem pít s Agátou a Samuelem ještě víc. Tadeáš si někde vyřizoval telefonát, mám pocit, že mu volala Simona. Ty dva si volají furt.
"Tadeáši!!" zavolala Agáta a Tadeáš po chvíli vešel do místnosti. "Coje?" zeptal se, ale místo odpovědi mu Agáta dala do ruky láhev.
Přestali jsme pít asi ve 2 ráno. Napřed odpadla Kristal, pak Ela, Sebastián, Terka, Samuel, Agáta a nakonec já a Tadeáš. Nějak jsme se dostali k nám do pokoje což byla celkem challenge a pak jsme oba odpadli na Tadeášovo posteli.
Ráno jsem se probudil v Tadeášově posteli, s rukou okolo jeho pasu. Bylo mi zle, ale nějak jsem se donutil vstát a šel jsem do koupelny. Nechtěl jsem riskovat takové to trapné probuzení kdy se vás ten druhý ptá proč jste v jeho posteli. Nějak jsem se upravil, oblékl a pak si snědl snídani a začal uklízet.
Všichni postupně přišli dolů a měli jsme další challenge, tentokrát jsme museli vařit nějaké lívance. Nakonec jsem to dělal jen já a Terka.*pohled Tadeáše*
Ty krávo já si zas pomalu nepamatuju co jsem dělal včera, ale podle slov Terky šla večer zkontrolovat jestli žiju, protože slyšela ránu od nás z pokoje, asi protože jsme shodili několik věcí, když jsme si šli lehnout. A podle všeho jsme s Jakubem spali na jedné posteli. Což nevim no, už mi Kuba tolik nevadí, ale furt se mi s nim moc sdílet postel nechce.
Dnešek mám taky celý celkem v mlze protože jsem měl kocovinu jak píča.
Večer jsme šli všichni na pokoj a já si hned lehl do postele, mezitím co Kuba stříhal nějaké video. Předtím než jsem šel spát, jsem otevřel imessages a projel co mi kdo psal.
Ráno jsem se probudil s už jsem byl v pokoji jen s Rodeem, který spal na mojí posteli. Rychle jsem se namaloval a šel dolů, kde už freescoot dělal vajíčka.
"Tyvole to je hrozné to obočí" řekl jsem, když jsem si všimo jeho pomalu dorůstajícího obočí, které mu Samuel oholil. "Já vím... Samuel je kokot."
Hned ráno jsme měli nějakou challenge. Museli jsme si zavázat oči a projít produkcí připravenou dráhu. No samozřejmě jsem se tam tak 5x rozsekal, ale nakonec náš tým vyhrál. Já, Agáta, Kristal a Kuba jsme všichni dostali 5 bodů.
"influenceři, mám pro vás další úkol..." řekla Lucia potom co jsme se najedli. Ten krám nám taky nedá pokoj bože.
*pohled Jakuba*
"Vyberte jednoho člověka, kterého by jste poslali domů. Účastník s nejvíce hlasy půjde domů." řekla Lucia. Všichni jsme si mysleli, že to je jen nějaký prank. Lucia nás několikrát ujistila, že prank to vážně není.
Nevěděl jsem vůbec koho napsat, ale nakonec jsem napsal Sebastiána. Většina lidí asi čekalo, že napíšu Tadeáše, ale upřímně by mi tady chyběl. Navíc se stále snažim nějak vyřešit ten bordel co mam v hlavě a něco mi říká, že bez Tadeáše to nepůjde.
Lucia četla postupně kdo dostal kolik hlasů.Byl jsem překvapený, že jsem neměl ani jeden vzhledem k tomu, že Tadeáš mě stále moc nemusí.
Když Lucia ohlásila, že Agáta jde domů tak jsem stále čekal, že to je nějaký prank.
Agáta nám, ale pustila nějaké video a ukázalo se, že ten odchod byl domluvený kvůli jejím dětem. Všichni jsme se začali loučit.
Nejsmutnější jsme byli asi já, Tadeáš a Kristal. Terka a Ela byly spíš rády.
Než se Agáta sbalila a odjela tak byl večer a nakonec jsme v obýváku zůstali jen já, Tadeáš a Samuel.
"Tak se na tohle napijem ne?" řekl Samuel a Tadeáš hned souhlasil. Samuel po chvíli řekl, že jde spát, ikdyž bylo jasné, že jde za Kiki.
"Myslíš si, že přijde někdo nový?" zeptal jsem se a nalil si další skleničku. "Určitě... Jen doufám, že to bude někdo kdo semnou bude chlastat." To je alkoholik to je hrozný.
Ještě chvíli jsme chlastali a pak jsme se rozhodli se spolu kouknout na nějaký film. Byl jsem celkem mimo takže jsem hned souhlasil, když vybral little women. Byli jsme na gauči, sledovali film a občas prohodili nějakou pozvánku, což by většina lidí nazvalo přátelstvím. Tadeáš dal najevo několikrát, že o přátelství nestojí a vzhledem k tomu, že jsme při sledování filmu furt popíjeli tak jsem byl fakt v píči. "Tadeáši?" "Coje?" "Co proti mně máš?" zeptal jsem se s on se na mě koukl. "To se fakt ptáš ty mě?" zeptal se udiveně. Já jen kývl a on hned protočil očima. "Jakube já nevím jestli si neuvědomuješ co dáváš na sociální sítě, ale ty jsi tady ten co jede do mě a lidí jako já." "Tyvole nic takového nedělam." řekl jsem hned. Začali jsme se dohadovat a kdyby nás někdo viděl bylo by to asi dost vtipné vzhledem k tomu, že jsme byli opilí a furt se nám motali slova. "Jakube, já prostě nemám náladu an tvoje homofobní sračky." řekl Tadeáš a stoupl si s tím, že odejde. Rychle jsem se zvedl a chytl ho za zápěstí. Tadeáš se rychle otočil a už otvíral pusu, aby něco řekl, když jsem dal mojí ruku na jeho tvář a přitáhl ho do polibku. Napřed mě líbal taky a pak se po chvíli odtáhl. "Co to kurva děláš?" zeptal se hned. "Ukazuju ti jak moc homofobní jsem." odpověděl jsem a odešel k nám na pokoj aniž bych ho nechal něco říct. Hned jsem odpadl ani nevím na jakou postel a usl.JÁ SE HROZNĚ OMLOUVÁM, ŽE MI TO ZAS TAL TRVALO😭 každopádně tady máte konečně nějaké dramaa snad se vám tahle kapitola líbí. Můžete mi napsat do komentářů jak si myslíte, že budou zítra reagovat až si uvědomí co se stalo pod vlivem alkoholu🤞
ČTEŠ
treescoot - likehouse boyfriends
Romancetreescoot fanfikce (enemies to friends to lovers) Je to fikce ne realita tak prosím nečekejte, že vše budu psát podle episod likehousu.