9. Rozbiju mu hubu

121 19 2
                                    

*pohled Jakuba*
Ráno jsem se probudil a už rovnou začal balit. Tadeáš si mezitím dělal obočí. Nechápu moc co s tím furt má, ale podle jeho slov by lidi z hnusným obočím neměli mít práva. No nevím, jestli to není útok na mě vzhledem k tomu, že mi chybí stále polovina obočí. Už to naštěstí nebylo tak hrozné, ale furt jsem vypadal jako kokot. "Kdy si myslíš, že mi doroste to obočí?" zeptal jsem se Tadeáše. "No doufám, že brzo vypadáš hrozně." Vole ten je milej no.
Jen jsem zakroutil hlavou a dál balil.
Nechtělo se mi ještě chodit dolů a měli jsme ještě čas, takže když jsem dobalil, sedl jsem si na postel a jen sledoval Tadeáše jak si poklízí věci. "Přestaň mě sledovat."
"Proč?"
"Proč mě sleduješ?" Odpověděl otázkou Tadeáš.
"Sluší ti to." Řekl jsme a Tadeáš se začervenal a rychle se otočil a dělal, že něco dělá u stolu.
"Awww ty se červenáš" Řekl jsem škádlivým tónem. "Ne, přestaň tady kecat." Odpověděl hned. Jen jsem se usmál a přešel k němu. A i přes jeho protesty se mi ho podařilo obejmout. Tadeáš mě obejmul zpět. "Nedokážu uvěřit, že objímám někoho bez obočí."
"A dost dnes dostaneš dislike." řekl jsem a odtáhl jsem se mezizím co se Tadeáš smál.
Už bylo na čase jít dolů, takže jsme rychle seběhli po schodech a sedli si na gauč. Sedli jsme si vedle sebe, protože už tu všichni byli a jinde nebylo místo.
"Influenceři, určitě už jste si všimli 8 krabiček na stole. Každá na sobě má jméno. Vaším úkolem je napsat co vám na každém účastníkovi vadí a hodit to do jeho krabičky, vše je anonymní." Všichni jsme dostali 7 papírků a začali jsme psát.
Tohle jsem napsal:
Terka- vše moc hrotí
Samuel- neumí se vyjadřovat
Ela- falešná sluníčkářka
Nasťa- Celkem nevtipná
Kristal- Nevtipná
Tadeáš- uráží mi obočí
Sebastián- sebestřednej

Jediný koho jsem nějak neurazil byl Tadeáš, neměl jsem důvod. Na začátku mi na něm vadilo více věcí a u všech mi dokázal, že jsem se pletl.

"Teď si každý vemte svojí krabičku a přečtěte si co tam je napsáno."
Všichni jsme četli a od Tadeáše se ozval smích. "Ty seš debil Jakube."
"Co ti napsal?" Zeptala se Terka. "Že urážím jeho obočí"
Taky jsem se nad tím pozasmál a všiml jsem si, že Tadeáš mi napsal taky papírek o mém obočí.
"Vole, tak tématicky Tadeáš mi napsal 'nemá obočí'" Přečetl jsem a všichni jsme se zasmáli.
"Guys, tohle je hrozně hnusný od vás" Řekla Ela. "Byl to úkol něco jsme museli napsat všem." Řekl Samuel. Já ještě nepřečetl 2 papírky a oni už jedou hroty. "Tak klid já si to chci dočíst." Řekl jsem. Myslela jsem, že jsi homofob ale teď mi dáváš gay vibes, vyber si jedno prosím Přečetl jsem a hned se začal smát. "Co tam máš?" Zeptal se Tadeáš a já mu to ukázal. Oba jsme se smáli mezitím co ostatní, hlavně Ela, vypadali, že nemají moc dobrou náladu. 
"Pobavte se o vašich papírcích mezi sebou a zkuste se nad nimi zamyslet." Řekla Lucia. Schovávala tuhle challenge za to, že na sobě musíme zapracovat, ale podle mě chtěla vyvolat jen drama.
"Tak já začnu, když nikdo nemluví." řekl jsem po chvilce ticha.
"Mám papírek, nemá obočí, Tadeáši jdi někam. Další papírek, že jsem nepříjemnej, to je občas pravda. A teď můj oblíbený, Myslela jsem, že jsi homofob ale teď mi dáváš gay vibes, vyber si jedno prosím" Přečetl jsem a Tadeáš se hned začal smát. "Já se ani nebudu vyjadřovat, ale asi si to nechám zarámovat." řekl jsem a pak dočetl zbytek mých papírků. Žádný se mě nějak nedotkl takže to nebylo na dlouho.
Další šel Tadeáš, "Takže to projedem rychle a pozastavíme se jen na těch ke kterým mám co říct." Řekl a začal číst. "Namyšlený, namyšlený, egoista, já souhlasím, taky by jste byli egoisti kdyby jste byli dokonalí jako já. Uráží mi moje obočí, Jakube není moje vina, že nemáš půlku obočí." Pronesl. "Moje taky ne! Za to může ten kokot Samuel." Ohradil jsem se hned.
No takhle jsme jeli dokud jsme se nedostali k Ele. "Tak já nevím já to nechci číst. Myslela jsem si, že jsme kamarádi, ale tohle mě fakt zklamalo a je to od vás hnusný."
"Vole Elo, všichni jsme tam měli hnusný věci to je reálně to o čem ta challenge je. A pak, že já jsem drama queen." Řekl Tadeáš už otráveně a já musel souhlasit. Ela z toho už od začátku dělá drama. "7x, že jsem falešná." řekla. Oops. No ale tak něco na tom asi je.
"No, hele vy se tady můžete hádat, ale já a Jakub jdeme chlastat." Řekl Tadeáš a zvedl se z gauče. Hned jsem se vydal za ním a nechal je tam sedět na gauči. Nějak mě nezajímala nějaká Ela.
Udělali jsme si drinky a pak jsme slyšeli jak tam na sebe něco křičí tak jsme se šli kouknout.
Když jsme tam přišli Ela se na nás otočila. "Vy říkáte, že jsem fake, ale Tadeáš za mnou včera přišel a začal pomlouvat Terku!" Vole co to vyblila za sračku? Hned jsem věděl, že to není pravda, protože jsme byli celý včerejšek spolu, až na tak 30 minut kdy byl Tadeáš se Samem. "Co to meleš za sračky?" Řekl hned Tadeáš.
"Elo pokud chceš lhát tak se to nauč. Tadeáš s tebou včera nebyl ani minutu. Byl celý den semnou s pak se Samuelem." Zastal jsem se ho a Samuel souhlasil. Nechápu proč do toho Ela tahá Tadeáše.
Ela se naštvaně zvedla a odešla asi do svého pokoje. "drama" řekl Tadeáš a posadil se. Já si sedl vedle Samuela a šel na telefon. Nemám rád zbytečný drama.
"Samueli ty taky jedeš na Lyuby oslavu ne?" Zeptal se Tadeáš. "Tak jasný, jedeme i s Honzou, Domčou a Lukášem." Odpověděl Sam.
Tadeáš odešel někam s Terkou a já šel na procházku s Rodeem. Sam se rozhodl, že půjde semnou, takže jsem nemusel jít sám.
"A co ty a Tadeáš?" Zeptal se Samuel a já se celkem lekl na co se ptá. "Co?" řekl jsem a odkašlal si. "No, že se teď tak bavíte. Před týdnem jste se ještě nesnášeli." Vysvětlil jeho otázku. "No vyříkali jsme si to a je nakonec v pohodě." Řekl jsem. Co jiného mám jako říct, přeci Samuelovi neřeknu jak mam na Tadeáše crush.
Došli jsme zpět do vily a rovnou jsme měli další program. Pak jsme se najedli a všichni šli balit. Já už sbaleno měl, takže jsem jen odpočíval.
"Máš jak se dostat na tu oslavu?" Zeptal jsem se Tadeáše. "Hele ještě nevím, pokud nikoho neseženu tak to vezmu metrem."
"Tak já pro tebe přijedu ne? Vždyť bydlím hned 5 minut od té hospody kde to bude, tak pak můžeš přespat u mě." Tadeáš si zapl tašku a otočil se na mě. "Se mě snažíš dostat do postele jo?" Pousmál jsem se a protočil jsem oči. "Pokud tě to uklidní tak mám pokoj pro hosty."
"V tom případě to beru." Řekl nakonec Tadeáš a lehl si na postel, protože už taky dobalil.
Ještě jsme měli nějaký program a pak konečně domů.
Když jsem přijel domů, vybalil jsem si, vysprchoval se a převlíkl se. Rovnou jsem pak vyjel pro Tadeáše.
Když jsem zaparkoval před jeho barákem napsal jsem mu. Po 5 minutách vyběhl ven a sedl si na místo spolujezdce.
"Tyvole dnešek bude ještě zajímavej." Řekl a zavřel dveře. "Za prvé, připoutej se a za druhé, proč?"
"Jsem teď zjistil, že tam bude můj velice oblíbený tiktoker Ondra Bláha." řekl Tadeáš. "To je kdo?" Nikdy jsem o tom člověku neslyšel. "Jeden týpek se kterým jsme se hrotili protože nesnáší naprosto všechny menšiny." Vysvětlil Tadeáš. "Tak jestli tě bude otravovat tak mu rozbiju hubu." Pousmál jsem se. "No vidíš, ty jsi občas i milej." Zasmál se Tadeáš.

Doufám, že se vám tahle kapitola líbila. Ten moment jak Tade řekl, že Kuba řekl, že rozbije Ondřejovi hubu mi utkvěl v paměti a musela jsem ho použít :'D

treescoot - likehouse boyfriends Kde žijí příběhy. Začni objevovat