*pohled Tadeáše*
V pondělí jsem přijel do likehousu dřív, protože mě odvezl kamarád a nějak jsme neodhadli čas. K mému překvapení jsem tam nebyl první a Jakub už seděl u stolu.
Šel jsem si dát kufr do pokoje a pak jsem si šel sednout ke Kubovi. "Co, že jsi tu tak brzo?" zeptal jsem se hned. "Špatně jsem si nařídil budíka a všiml jsem si toho až v autě... Co ty?"
"Odvezl mě kamarád a myslel jsem, že cesta bude trvat dýl." vysvětlil jsem a on kývl. Nastalo celkem trapné ticho, které Kuba pochvíli přerušil. "Máš nový nehty?"
"Jo, chtěl jsem jít až příští týden, ale Natce se zlomil nehet tak jsem si řekl, že půjdu s ní."
"Vypadají dobře." pochválil mi je a usmál se. "Děkuju" Mile mě překvapil tím, že si toho vůbec všiml. "A co jinak? Jakej jsi měl víkend??" zeptal jsem se pro změnu já. "Tak v sobotu jsem měl oběd s Adamem a v neděli jsem byl s Rodeem na veterině kvůli očkování. Prostě klidnej víkend. Co ty?"
Začali jsme si povídat a pak přijeli ostatní. Lucia nám hned dala challenge a řekla, že se máme rozdělit do dvojic a jedné trojice. Chtěl jsem být ve dvojici s Terkou, ale Jakub se hned ozval, že jsme spolu. Terka šla stejně s Elou a Kristal, takže jsem nějak nenamítal. Dnešní první challenge byla jednoduchá měli jsme vytvořit like house playlist na spotify a sdílet ho. Kdo bude mít na playlistu nejvíc likes dostane 5 bodů. Rozhodli jsme se to udělat na mém účtě a nebylo to nějak těžké. Celkem jsme se i dohodli.
Jen o pár liků vyhrál tým Terky, Eli a Kristal. "Kristal nechybí ti spolubydlící?" zeptala se Lucia. "Přivítejte nového účastníka likehouse." řekla Lucia a do obývaku vešel Adam Kajumi. "No ty píčo." řekl jsem potichu Terce.
"Ahoj Tadeáši já se hrozně těšil až tě potkám." řekl a šel hned ke mně. "ehm" kývl jsem a Terka se začala smát. Vole zrovna včera jsem měl facetime s Terkou a nazval jsem Kajumiho nejotravnějším closeted gayem na planetě.
Nakonec Lucia řekla, že to je jen prank a já si oddychl. "Bože můj ještě, že tak." Řekl jsem až moc nahlas. Adam se otočil na Kubu a zakroutil hlavou. "Já tě fakt nechápu Jakube." řekl a Kuba po něm hodil svojí botu. Moc jsem nechápal o co jde ale ok. Adam odešel a Lucia se opět ozvala. "Teď vážně, přivítejte novou účastnici likehousu."
Přišla nějaká týpka, kterou jsem neznal. Nikdo, až na Kubu jsme nevěděli kdo je. Kristal jí šla ukázat pokoj. Já, Terka a Ela si jí pak projedem na socialních sítích a zjistíme kdo to vlastně je.
Celkem se motala okolo Jakuba, ale to mi přece může být jedno.
Začalo se chlastat a pak se tam rozhodli tetovat. Terka odešla, protože se jí moc nelíbilo tetování pod vlivem alkoholu. Šel jsem za ní, protože jsem nepotřeboval vidět tu borku jak se plazí po Kubovi.
Chvíli jsme klasicky pomlouvali a Terka pak šla spát, tak jsem šel k sobě do pokoje. Zrovna jsem se odmalovával, když přišel Kuba a sedl si na postel.
"Co děláš?" zeptal se přiopile. "Odličuju se, co Nasťa?" Zeptal jsem se rovnou.
"Nevím, asi se jí líbim, ale není můj typ." Ani nevím proč, ale celkem mě to uklidnilo. "Proč není tvůj typ?" zeptal jsem se mezitím co jsem si odličoval obočí. "Eh, ani nevím. Její chování se mi moc nezdá a jako není ošklivá, ale není můj typ." Vysvětlil Kuba. "Achjo mně je zle" postěžoval si a lehl si. "No, ale zvedej se. Jsi na mojí posteli." Řekl jsem, když jsem se otočil a uvědomil si, že je na mojí posteli. "Mhm" Zamručel jen a nehl se.
"Jakube, já chcu jít spát."
"Vždyť ti nebránim ne?"
"Jdi si lehnout k sobě." povzdechl jsem si a on se na mě podíval.
Nakonec se zvedl a opravdu si lehl k sobě. Hned jsem zhasl a lehl si do postele. "Jen aby si věděl, radši bych ležel s tebou." Zamumlal Kuba. Co prosím? Radši jsem hrál, že jsem to neslyšel. Jakube, Jakube co mi to děláš?
Nemohl jsem moc spát, ale nakonec jsem usl tak hodinu před budíkem.
Ráno jsem byl mrtvej, ale nebyl jsem jediný. Všichni byli celkem bez nálady.
Celý den jsme měli challenge a večer si každý dělal co chce. Kuba byl u Samuela na pokoji a koukali na nějaký film, takže jsem měl pokoj pro sebe. Se Simonou s Lízou jsme si zavolali na facetimu a koukali na nightshow co vyšla"A co jinak? Jaký jsi měl víkend" řekl najednou Jakub asi aby prolomil ticho. "No tak pohoda, dick appointment nic moc ale chlastačka dobré."
"Tak víš co vždy si můžeš domluvit další." řekl Kuba a já naprosto na sračky nemyslel a pronesl jsem, "Nabízíš se snad?"
Kuba se pousmál a shlédl mě takovým tím jeho pohledem. "Tak nikdy neříkej nikdy že?"Typíčo co? To si ani nepamatuju. Simona vyprskla smíchy a Líza vyprskla pití a rozkašlala se. "Tadeáši! To proč si mi neřekl?" Řekla najednou Simona. "Pičo protože jsem si to nepamatoval?" Odpověděl jsem hned. Ty dvě kravky si ze mě ještě chvíli dělali prdel. Tak jsem Líze připomněl ten čas, kdy poblila týpka, který se jí líbil třeba půl roku.
"Tadeáši ty jsi hroznej." řekla hned mezitím co se Simona smála.
"Ale já říkala, že je Freescoot fruity."
"Vole není" řekl jsem.
"Tadeáši, vždyť ti nabídl sex?!"
"Klídek byl to vtipp" řekl jsem a Simona protočila oči. "Vzdávám to ty jsi prostě hloupej."
"Jujjj ty jsi milá. Nezapomeň, že možná vyhraju půl mega a nebudu tě muset nikam vzít." pohrozil jsem jí.
Chvíli jsme si ještě volali a pak to ukončili a já šel do sprchy. Když jsem se vrátil z koupelny Jakub už byl ve svojí posteli.
*pohled Jakuba*
Už jsem si lehl do postele, když Tadeáš vylezl z koupelny. Snažil jsem se si ho nevšímat, ale moc mi to nešlo. "Coje?" zeptal se , když si všiml, že na něj koukám. "Nic..." odpověděl jsem rychle s koukl se do svého telefonu. Bože, co se to semnou děje. Všiml jsem si, že mi poslal Adam zprávu.
"co se stalo s tim ze se s nim napred zkamaradis?! v dnesni nightshow jsi mu full on nabidl sex tyvole" Co prosím? Já udělal co?
Nandal jsem si sluchátka a pustil si to video co mi k tomu Adam pustil. No byl jsem rudej až na prdeli. Alespoň mě neodmítl to by byl teprve trapas tyvole. Musím přestat pít pokaždé udělám něco až moc riskantního...Čauky bffs tady je nová kapitola a co nejdřív se pokusím vydat další... Jinak omlouvám se pokud něco nedává smysl jedu na 0 hodinách spánku.
ČTEŠ
treescoot - likehouse boyfriends
Romancetreescoot fanfikce (enemies to friends to lovers) Je to fikce ne realita tak prosím nečekejte, že vše budu psát podle episod likehousu.