11. společný víkend

101 13 1
                                    

*pohled Jakuba*
Neměl jsem po včerejšku vůbec na nic náladu. Věděl jsem, že jsme s Tadeášem jen kamarádi, ale vidět ho cucat se s jinýma lidma mně celkem ublížilo. Není to jeho chyba, ale myslím si, že si musím dát odstup. Nikdy z tohohle nic nebude a akorát si dělám naděje. Tadeáš byl pak taky naštvanej, že jsem nepříjemný.
Večer jsme se všichni rozhodli kouknout na film. Chvilku jsme se dohadovali, ale nakonec nás Tadeáš a Samuel přemluvili na spidermana s Andrew Garfieldem. Ten film jsem nikdy neviděl, ale bavilo mě to.
Když film skončil všichni se ještě chtěli kouknout na dvojku. Já a Terka jsme, ale řekli, že už půjdeme. Šli jsme si udělat jídlo protože naše večeře dnes byla fakt nechutná.
"A co jinak, co práce?" Zeptal jsem se. S Terkou se tolik nebavíme, ale zdá se mi v pohodě.
Začali jsme si nějak povídat a nakonec jsme spolu i snědli naše jídlo. Bylo fajn se pobavit s někým kdo není Samuel nebo Tadeáš.
Oba dva jsme šli potom do pokoje. Terka šla pracovat a já potřeboval sestříhat video.
Po pár minutách přišel Tadeáš. "To už jste to dokoukali?" Zeptal jsem se. "Ne, ale viděl jsem to už několikrát tak jsem se rozhodl, že půjdu za tebou." Tadeáš se sedl na svojí postel a natáhl se pro nabíječku aby si mohl zapojit telefon.
"Tak to vyklop. Co ti je?" Zeptal se narovinu.
"Nic mi není." Zalhal jsem.
Nechtělo se mi to řešit. Ani vlastně nevím co mi vadí, nic neudělal.
Přešel ke mně a jen mi dal pusu na čelo. "Nechovej se jak kokot nesluší ti to" řekl a odešel.
Chtěl jsem si o tom s někým promluvit, ale nevěděl jsem s kým. Adam Tadeáše nezná, takže to moc nechápe. Samuel je můj kamarád, ale on neumí držet hubu. A s Tadeášem o tom moc mluvit nechci.
Jediný kdo mě napadl je Terka. Nejsem si její sexualitou jistý, ale zmínila, že se jí líbí i holky takže by to třeba chápala. Navíc se s Tadeášem baví, ale nevím jestli by nebylo divné za ní jen tak jít. Nejsme moc blízcí.
Nakonec jsem se rozhodl za Terkou zajít. I pokud to bude divné vím, že to nikomu nevykecá.
Zaklepal jsem na dveře a když se ozvalo "dále" tak jsem vešel a zavřel za sebou.
"Co potřebuješ?" Zeptala se Terka.
"Tohle je hrozně divné protože nejsme nějak blízcí, ale potřebuju radu."
"No?" Řekla celkem zmateně.
"Tyvole tohle je hrozný já nevím kde začít."
"Tak začni tím o koho nebo o co jde?"
"Ok ok, takže jde o Tadeáše."
"Co s Tadeášem?"
Začal jsem Terce vysvětlovat vše co se stalo.
"Hele, Kubo, podle toho co jsi mi tu popsal k Tadeášovi něco cítíš a asi by jsi měl zjistil jestli to on má stejně místo toho, aby jsi se mu začal vyhýbat a zbytečně tak ublížil vám oběma."
"On to stejně necítí, vždyť se včera vykousl s několika lidma."
"Ještě to nevzdávej. Můžeme zkusit něco vymyslet." Řekla Terka.
Jen jsem kývl na souhlas a povzdechl si.
V pátek jsem se probudil a Tadeáš ještě spal. Udělal jsem si nějakou tu hygienu a pak sešel dolů kde, k mému štěstí, byla jen Terka. Sice jsem si s ní nebyl ještě před pár dny vůbec blízký, ale teď si uvědomuji, že je fakt fajn, Navíc je jediná co ví o mně a Tadeášovi.
Začali jsme se bavit mezitím co jsme si v kuchyni oba dělali snídani.
Všichni ostatní postupně přišli do obýváku a Lucia začala zadávat challenge.
Já byl v týmu se Samem, Sébou a Nasťou.
Po asi hodince hraní vyhrál team Tadeáše.
Přišel jsem do pokoje, kde už byl Tadeáš a maloval se. "Proč se maluješ?" Zeptal jsem se, protože si poslední dobou dělá jen obočí.
"Budu streamovat" Jen jsem kývl a nastalo trapné ticho. "A co ty? Už jsi se rozhodl přestat chovat hnusně?" Zeptal se Tadeáš. Ta poznámka mi přišla bezdůvodná. Neměl jsem náladu a on do mě bude teď ještě rýt.
"Neměl jsem dobrej den." Řekl jsem jen.
Radši jsem odešel otravovat Terku, protože bych se s Tadeášem akorát pohádal.
S Terkou jsme se bavili, když jí přišlo upozornění, že Tadeáš streamuje. Přes Terky účet jsme se připojili na Tadeášovo stream.  Normálně odpovídal na otázky a pak tam přidal Simonu.  Bavili se a Simona přečetla otázku z chatu. "Co má Tadeáš v plánu tento víkend? No to vám řeknu. On měl přijet hezky za mnou a víte co dělá místo toho? Jde se vyspat s někým z tinderu." Tadeáš se jen smál a řekl jí, že je blbá.
"Vidíš? On nemá zájem o nic víc." Řekl jsem Terce.
"Tak mu řekni, ať je o víkendu s tebou."
"Jo jasný, reálně odmítl Simonu co asi řekne mně."
"Věř mi a zkus to. Napřed se omluv, že jsi byl nepříjemný, pak se usmiřte a pak ho pozvi na víkend někam." Řekla Terka. Rozhodl jsem se, že jí poslechnu a udělám to hned jak dostreamuje.
Ještě, když streamoval jsem přišel do pokoje a sedl si na svojí postel.
Po chvilce to ukončil a šel si sednou k sobě na postel.
Zvedl jsem se a přešel jsem k němu. "Promiň, že jsem byl nepříjemnej. Jsem z likehousu už hrozně vyčerpanej a vybíjím si to na ostatních." Řekl jsem. On seďel na posteli a já stál nad ním a držel ho za ruce. Jen jsem doufal, že nás teď nikdo nevyruší. "To je v pohodě. Všichni máme špatné dny." Usmál se. Rozhodl jsem se, že na to jestli semnou bude o víkendu se zeptám až déle. Líbat Tadeáše mě snad nikdy neomrzí. Jen mě trochu mrzí, že vím, že on mě bere jen jako kamaráda.
"Hele?" Řekl jsem když jsem se od Tadeáše odtáhl. "Ano?"
"Nechtěl by jsi jet na víkend ke mně? Nemám nic domluveného a budu se jinak hrozně nudit." Zeptal jsem se. Tadeáš se zamyslel. "Něco mám domluvené, ale asi bych to mohl zrušit." Řekl po chvilce. Místo odpovědi jsem se usmál a dal jsem mu pusu. Měl jsem z toho hroznou radost.


Já se hrozně omlouvám, že mi to trvalo tak dlouho :/ Znáte to, svátky.

treescoot - likehouse boyfriends Kde žijí příběhy. Začni objevovat