10. prank/party

105 17 2
                                    

*pohled Tadeáše*
Úplně na sračky jsme přijeli k Jakubovi domů. Původně jsem měl v plánu spát v pokoji pro hosty, ale teď jsem nějak neřešil kde budu spát, hlavně, že budu spát. Oba jsme odpadli na jeho posteli a spali až do 12:00. Ráno mi sice bylo blbě, ale nemůžu lhát. Probudit se v něčím objetí byl hezkej pocit. Kuba vstal a šel udělat snídani s tím, že si to sníme a u toho si pustíme nějaký film nebo si budeme povídat.
Povídali jsme si a u toho jedli, jak by Samuel řekl, vaječinu.
Víkend byl jinak celkem nudný, celou neděli jsem byl doma odpočíval.
V pondělí jsem přijel do Likehousu a vše probíhalo normálně, s Jakubem jsme furt měli takový divný (ne)vztah a nikdo si to zatím naštěstí neuvědomil.
Ve středu jsem se probudil s sešel jsem dolů, kde už Samuel dělal snídani. "Hele Tade?" Zeptal se a rozhlídl se jestli tam není nikdo jiný než já a produkce. "No?"
"Dnes jsem domluvený s produkcí, že uděláme chlastačku. Napadlo mě, ale že bych pozval pár lidí a mohli by jsme vyprankovat oststní, hlavně Jakuba." Jen jsem kývl hlavou ať pokračuje. "No ale čím víc lidí tím lepší, takže zkus obepsat co nejvíc lidí ať přijedou. nejlíp v 19:00 kousek od vily jak je ten fialovej barák."
"A co to vůbec bude za prank?" Zeptal jsem se. "To vysvětlím, až všichni přijedou." Řekl a já kývl s rovnou začal obepisovat lidi.
Nakonec jsem sehnal 10 lidí a Samuel 15. Celý den jsme museli plnit challenge a pak v 19:00 jsme se vyplížili na místo kde máme se všema sraz.
"Ok, takže my s Tadeášem se vrátíme zachvíli do vily a vy budete čekat za vilou. Zadní dveře jsou odemčené. Jsem domluvený s produkcí, že nás Lucia svolá a mezitím co nám bude vysvětlovat program, produkce vypne světla. V tu chvíli do vily vběhnete vy a trochu je vystrašíme. Nebudu lhát tenhle prank jsem vymyslel jen aby jsme mohli udělat velkou párty." Vysvětlil Samuel. Ten prank je píčovina, ale těším se na tu chlastačku. Přijela většina mých kámošů se kterýma chlastám. No nebudu lhát s většinou jsem něco měl.
Všichni už jsme seděli na gauči, když se vypli světla. "wtf" řekla Nasťa. "Museli vypadnout pojistky." řekl Kuba a zvedl se. V tu chvíli jsme slyšeli prásknout dveře. "Co to bylo vole?" Zeptal jsem se, ikdyž jsem moc dobře věděl odpověď. "Hej guys to je creepy." Řekla Ela. Produkce to hrála s náma a říkala jak nejdou nahodit světla. "Hej a dost já se tam jdu kouknout." Řekl Jakub. Všichni v tu chvíli vběhli do obýváku. Kristal vyjekla a Terka mě rychle chytla za ruku. Já se jen snažil nesmát. Kuba, který jako jediný stál, mě chytl za rameno. V tu chvíli se rozsvítili světla a já a Samuel jsme vykřikli. "Jdeme chlastaaat!"
"Typíčo vy jste kokoti." Řekla Terka. "Tohle byl jako prank jo?" Zeptal se Sebastián. "Hele jo, ten prank byl skvělá výmluva pro chlastačku." Vysvětlil jsem.
"Byl to můj nápad a Tade pomohl sehnat lidi." Vysvětlil ještě Sam. Všichni se nad tím nakonec zasmáli a obdivovali co vše uděláme pro dobrou párty.
Začalo se chlastat a lil jsem do sebe vše co mi přišlo pod ruku.
Moc často se mi nestává, že bych zapomínal věci potom co piju, každopádně z toho večera si nepamatuju polovinu věcí.
Chlastal jsem a pak jsem se líbal tak se třema lidma. Samuel se tam taky vykousl s pár holkama. Prostě jsme jeli bomby.
Večer jsem odpadl na gauči a pak mě přenesli Samuelovo kumpáni do postele.
Ráno jsem myslel že umřu. Neustále jsem zvracel a třeštila mi hlava. Naštěstí jsme měli ráno jen lehkou challenge a pak jsem mohl spát až do oběda.
"Čau kočky" Řekl jsem a sedl si mezi Terku a Kristal. "No nazdar alkoholiku" Pozdravila Kristal.
Když přišel Kuba vypadal celkem nasraně, ale to on často.
Museli jsme se rozdělit do týmů. Já byl s Terkou a Kristal. Napřed jsem chtěl být s Jakubem ale naprosto mě celou dobu ignoroval. Neřešil jsem to a radši jsem se soustředil na výhru. Náš tým vyhrál a všichni jsme dostali 5 bodů.
Vešel jsem do pokoje kde Kuba seděl na posteli a dělal něco na mobilu. "Nazdárek Kubenzí" Pozdravil jsem ho. Místo odpovědi jen protočil očima. "Vole mám tě dost, co ti je? Jsi zas nepříjemný jak kráva"
"Nic mi není, nemám náladu."
Wow on fakt ví jak komunikovat.

Pardon pardon krátká kapitola. Tohle se mi vůbec nechtělo psát ale musela jsem se přes to dostat abych mohla napsat příští kapitolu na kterou se já osobně velice těším.
Jinak ještě předem veselé vánocee

treescoot - likehouse boyfriends Kde žijí příběhy. Začni objevovat