Capitolul 23

248 12 0
                                    


Ash ( seara cum am ajuns acasă am făcut un duș fierbinte și am comandat ceva de mâncare ,Ioana și Ozin au adormit duce ce am terminat de luat cina , restul a rămas pe mine super cel mai fain lucru la ora 23 ce să faci ? Eu trebuie să curăț acum am spălat vasele , am dat cu mătura si am închuiat ușa casei am urcat in camera mea m-am oprit în fața dulapului pe care l-am deschis și mi-am ales o pereche de pantaloni scurți și mam pus în pat ușor ușor am dormit ........însă un zgomot se face auzit de la parter făcându-mă să cad din pat fiind mai mult nervos decât speriat așa că m-am încâlțat cu papuci de casă și am coborât cât de repede am putut in suflagerie și observ că pe covor este plic de cioburi arunc privirea la geam și observ că este spart ( simt venind de afară un aer așa de rece încât parea o scenă din filmele horror )

Ozin : Cobor grăbit să văd ce sa întâmplat și il vad pe Ash părea că văzuse ceva ...și nu mișca asta ma speriat groaznic ... Merg încet aproape de el și întind ușor mâna tremurându-mi de frică mai mult ca de frig îl ating ușor pe umâr dar nu are nici o reacție ....merg ușor mai aproape de el , el iși intoarce privirea spre mine ...

Ash : - Scuze Ozin dacă te-am speriat însă eram puțin gândit .
Ozin ! Dute imediat și ia ceva pe tine !

Ozin : - Am...scuz...( plec de lângă el ) ajung in camera mea și aud o bătaie ușoară in geamul meu incerc să o ignor și mă pun să dorm ... Acea bătaie nu sa oprit așa că am decis să mă dau jos din pat și să mă apropi de fereastră , trag draperile din geam și ... Era el omul pe care il urăsc si iubesc in celași timp .

Ozin : - Matt...ce faci aici ?/

Matteo : - Am venit să te văd dar și pentru a -mi ...

Ozin : - E in regulă ok? Nu ești obligat să mă cauți.. Insă de ce nu renunți ?/

Matteo : - Te iubesc prostuțule ! Nu vreau să te pierd ...

Ozin : - ( oare chiar vorbește serios ?)
- Vorbești serios ? Hai intră ( ii deschid fereastra și il las să intre in camera mea )

Matteo : -Sunt cât se poate de sincer ..

Ozin :- Nu Matt nu cred că mai pot continua așa , te rog lasă-mă in pace din cauza ta eu mi-am pierdit tatăl !! Pleacă din casa asta și nu te mai întoarce .

Matteo : - Nu știu nimic , cum adică din cauza mea a murit tatăl tău?

Ozin : - Tu ai fost cel care mereu le spunea părinților mei lucruri pe care trebuia să le audă de la mine ! ( spun cu o voce nervoasă dar și tremurândă ochii mei se umezesc în următoarea clipă)

Matteo : - Ozin te rog ascultă !

Ozin : - Nu mai vreau să aud nici un cuvânt din gura ta !! NU TE MAI VREAU ÎN VIAȚA MEA !! ACUM IEȘI !

Ash ( Il aud pe Ozin țipând din camera lui arunc mătura și forașul din mână si fug la el in cameră , intru la el în cameră fără să mai bat la usă )

Ash : - OZIN ești bine ?! Am auzit tipete din camera ta !

Ozin : - Sunt bine . (mă apropi ușor de el și îl ridic mâinile la el vrând să ii dau o îmbrățișare dar planul meu eșuează din cauza lui ) Ash il vad pe Ozin care ridică mâinile eu îl ridic in brațe și il așez pe biroul meu unde feresc cărțile ii așez o mână pe spate și una pe obrazul lui și mă apropi ușor de buzele lui unde le lipesc de ale mele de -ale lui si formăm un sărut , mă indepărtez ușor de el și îi ciufulesc părul acesta inchizând ochii si lăsând ușor capul in față.

Ash : - Ai trecut cu mult peste ora de culcare , du-te și odihnește-te bine ? Eu am puțină treaba .

Ozin : - Oare pot să dorm cu tine ..?

Ash : - Bine .

A trecut și această seara însă Ash nu a venit în camera lui toată seara .

Dimineață ora 7:00

Ash ( Nu știu care e dobitocul care a spart geamul de aseara dar mno am sunat la firma tatălui și l-am rugat să îmi facă legătura cu o firmă de geamuri pentru a veni și a lua măsura ferestrei si a monta unul nou )

Ash : - OZIN ! IOANA ! RAREȘ ! COBORÂȚI LA MICUL DEJUN ! VENIȚI REPEDE CĂ SE RĂCEȘTE !

Ioana : - Ce ai gătit ?

Ozin : - Eu vreau ceva dulce .

Ioana : - Cereale cu lapte !

Ash : - Am gătit Bacon, ouă și pâine integrală prăjită cu avocado.

Ioana: - Avocado?! Scârbos !

Ozin : - Putem face clătite?

Ash : - Nu vreți ovăz? Nu conține atâta zahăr ...

Sper că va plăcut:)
În curând va apărea și capitolul următor care promit va fi mai lung ..

Zi faină

~💙 PACE~

Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum