ORA 7: 45Sunt în mașină cu Matt .
Ozin : - Acum fă stânga.
Matt : - Care e casa ?
Ozin : - Cea cu acoperișul roșul .
Matt : - Toate au acoperiș roșu ....
Ozin : - E prima ai trecut de ea. =_=
Matt : - Off .
Am ajuns . Ies din mașină și Matt mă ajută cu bagajul deschid ușă și intrăm în casă .
Matt : - Ozin ....ușa e deschisă.
Ozin : - Tata a spus că ajung azi la 2 .
Apăs pe cleanța de la ușă și într-adevăr ușa era deschuiată.Intrăm în casă și îi văd pe părinți mei stand în bucătărie la cafea ... Fuck am dat de dracu acum să vad ce le spun .
Ozin : - Mama , tata bună .
Mama : - Unde ai fost ? Și de ce nu ești la școală?
Tata : - Cine e tatuatu' ăsta?
Ozin : - El este Matt , Matt părinți mei
Mama Chlio și Tata Mihai .Matt : - Încântat de cunoștință ( Dau mâna cu părinți lui )
Ozin : - Mama înainte să te enervezi lasă-mă să îți explic nu faceți vreo scena în fața lui .
Mama : - Dacă nu vrei să fii pedepsit tot restul vacan5ei ar fii bine să ai o explicație pentru asta tinere !
Tata : - Luați loc .
Ozin : - Mama el este ....el .....este ....
Matt : - Eu sunt iubitul lui .
Mama : - CE AI SPUS ?
Tata : - IUBIT ?! OZIN CE SPUNE OMUL ĂSTA?
Ozin : - Matt !
Matt : - CE?
Ozin : - Suntem prieteni nu e iubitul meu !
Mama : - Vă bateți joc de noi ?
Matt : - Nu Doamna eu va spus adevărul, Ozin de ce îi minți pe părinți tăi?
Ozin ( Matteo mă dat de gol ce naibi să zic sau să fac dacă le zic nu vor accepta idee și mai rău dacă afla că el e tipul care ma răpit )
Ozin : - Am.....Matt să îți fie rușine acum chiar ai întrecut orice măsură .
( Plec nervos în camera mea , mă simt atât de rău mie rușine de părinți mei mau prins cu minciuna ce vor spune sunt sigur că mă așteaptă o pedeapsă)Matt ( am plecat după Ozin )
Tata : - Chlio rămân fără aer cheamă salvarea !
Matt : - Lasă-mă să întru Ozin .
Ozin : - Plecă! Asta e ultima dată când mai văzut și mi-ai vorbit ! Nu te mai vreau Matt ! Pleacă!
Matt : - Ce ?! Glumești, nu? Nu poți face asta !
Ozin : - Ba pot uite ce ai făcut, tu știai ca părinți mei nu accepta idee ca îs gay nu știi! Și totuși tu faci alegerile mele eu trebuia sa le spun lor nu tu ! Dispari nu te mai vreau în viață mea ai întrecut măsura!
Matt : - Bine știu ca ești nervos pe mine dar dacă arunci cu cuvinte grele asta nu te va face sa te simți mai bine .
La scurt timp am auzit sunetul sirenei de la salvare și ma-m uitat pe geam era ambulanta în fața casei ....cobor cât de repede pot afara și o văd pe Mama care plânge .
CITEȘTI
Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd
Roman pour AdolescentsEste prima mea carte 😇 Sper să vă placă ❤ Voi posta multe alte capitole noi dar și cărți noi Ozin e băiatu ' care a avut o viață normală ....până când întâlnește un traficant de droguri .....și viața lui avea să ia o întorsătură radicală. Este...