O ultimă scrisoare de adio

389 17 0
                                    


Voi cei care citiți asta , sperați la un final fericit ?
Ozin a ajuns pe mâna lu' Tyler ....
Matteo ce va alege dintre prietenie și iubire ?
Andrei se înșeală în privința lui Liam?
Chiar la trădat pe Matteo ? Sentimentele lor sunt mai puternice ca dulcea răzbunare ?
Cum vor trece peste asta împreună....

Sunt momente în viață când iubești cu adevărat ,ți-ai da și viața pentru persoana iubită dar dacă ea este fericită atunci și tu ești ? Ai fii în stare de orice ai renunța la prieteni , familie pentru el /ea ...
Tu ce ai alege ? Orice alegere pe care o vei întâlni dea lungul vieți NU O REGRETA ! Poate gândirea ta va spune " lasă pot să trec și peste asta " însă inimă e cea care îți dictează un poem , îți scrii viața așa cum vrei și ce dacă o dai în bară ? NU RENUNȚA ,LUPTĂ PENTRU VISELE TALE .
Cazi? Te ridici
Obstacol ? Ori înveți treci peste ori îl ocolești
Dacă vrei să cumperi ceva fără a te uita la bani atunci muncește fără fără te uita la ceas .
Cu bani nu poți cumpăra fericirea ,însă și lumea spune același lucru " bani nu aduc fericirea " atunci de ce ne bucurăm la ei?
Există doare o carte în care cei buni mor pentru cei răi și aceea este biblia ...

În capitolul pe care îl voi posta azi veți afla răspunsul la toate întrebările..

Tyler : - Timpul trece tik tak tik tak
- Grăbește-te sau îl vei vedea cum moare în fața ta vei vedea cum e să pierzi tot ce ai mai bun pe lumea asta .

Matt : - ( Nu știu cum să ies din situația asta )

Andrei: - Sper că nu te predai ?

Matt : - Ai câștigat Tyler ... renunț , mă predau

Andrei: - Ești nebun !

Bebe : - Nu e un om de cuvânt !

Tyler : - Aruncați toate armele !

Matt ( am aruncat armele )

Tyler : - Acum ....

Matt : - Eliberează- l pe Ozin !

Matteo ( am fost loviți în cap în așa fel să ne provoace leșin )

Tyler : - Acum că l-am convins pe javra asta să se predea fără luptă .
( ce o să fac cu ăsta acum ? Asta îmi mai lipsește să întru și la corupere de minori , pentru javra asta de om )
Acea javra de om a fost luată și după într-o cameră întunecată )

Tyler : - Legați bine băieți ,nu vreau să am surprize nefericite .
- Dacă cumva dă drq să scape el și prieteni lui voi veți fii următori care vor muri în cele mai urâte , dureroase chinuri .

- Da șefu

||~~~~~~●v●~~~~~~~||

Matt ( mă trezesc , când deschid ochii observ că sunt legat de pat , cameră este întunecoasă nu văd nimic și nu aud pe nimeni || dacă tip cine știe ce pula mea mai îmi fac ăștia || am decis să tac și să încerc să nu îl supăr dacă mai dau ochii cu el ,cine știe ce poate să ne facă || Unde o fii Andrei sau Bebe sper că nu lea făcut nimic este doar vina mea || nu știu unde mă aflu dar sunt sigur că aici e opera lu Tyler )
( sunt nervos și vreau răspunsuri de la jegosul ăla ) mam abținut cât am putut.

-TYLER !
- ANIMAL ÎMPUȚIT !
- VINO ȘI ARATĂTE !

Tyler : - Ușor derbedeule, că nam mâncat din aceiași farfurie ...
- Liam ? Ești ok? Iubire pe unde ai fost ?

Matt ( asta e vocea lui Tyler ......e bine de știut sunt în cotețul lui .Mam lămurit cu asta dar ce caută Liam la el? Ii mai spune și iubire ) ce naiba se întâmplă aici?

Liam : - Nu mă mai striga așa de față cu toată lumea...

Tyler : - Am chef de prosti .

Liam : - De câte ori trebuie sa trag apa, ca să dispari ?

Tyler : - Oh haide sunt și eu bucuros fiindcă am scăpat de pacoste aia de Andrei , ce propui să îi facem ?

Liam : - Oh haide mă cunoști dă-l câinilor , ar fii mai amuzant ...

- ȘEFU!!! A SOSIT NOUA ZGARDĂ !

Tyler : - E perfect .

Liam : - Te pup , trebuie să plec .

Tyler: - Deja ? Nu vrei să rămâi să ne distrăm puțin ?

Liam : - Tyler tiam spus că după-amiaza asta is ocupat .

Tyler : - Off fie .

Liam : - Vezi să nu intri într-o belea până vin eu .

Tyler : - PA!

Tyler ( iau cutia și merg în cameră unde se afla cel mai oribil om pe care îl cunosc  omul pe care îl urăsc din tot sufletul)
Am urcat până la camera aia , am pus mâna pe cleanță și am apăsat, ușă sa deschis și am întrat.  Am aprins lumina .

Matt : - Unde e Ozin ?

Tyler : - Sunt un om de cuvânt .
             - În curând va avea un nou stăpân.

Matt : - Câine turbat!

Tyler : - Ți-am luat un cadou  .
( Deschid cutia și îi pun zgarda )

Matt : - Ia-ți mâinile alea jegoase de pe mine !

Tyler : - dacă vei fii o javra cuminte te voi trata ce pe un câine nu ca pe o javră asa cum meriți pentru cum mai tratat pe mine în noaptea aia.

Matt : - Tu ești o javră de om !

Tyler : - Nu mă interesează de părerile tale de 2 lei ! De acum ești animalul meu de companie!
Fie că îți place fie că nu de acum sunt stăpânul tău!
Va fii așa distractiv

-ȘEFU ! A VENIT HARUK'S FALKEN

Tyler: - Oh! Aham vin.
            - Stai liniștit javro că mâța ta va fii futută mai bine.

( am plecat din cameră )

Liam ( după - amiază am mers  acasă la Tyler, nu sunt nici pe departe îndrăgostit de Andrei
Sunt împreună de 4 ani cu Tyler , sunt de acord și chiar îmi doresc ca Tyler să se răzbune pe Matteo și chiar sunt de acord să îl ajut cu asta și îi voi fii alături ,toată lumea îl vede pe Tyler om rău doar să știți că nu e așa, Matteo și gașca lui de papă lapte ,2 lei perechea sunt niște nimicuri care încearcă sa pretindă ceva ce nu sunt )

Heyy ~
De luni la școală
Stiu știu nu aveți răspunsurile la întrebări dar nu am inspirație la acest capitol
Voi posta o singura data pe săptămână din cauza școlii .
În capitolul următor veți afla mai multe despre ei și trecutul lor.
1.000 de cuvinte

Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum