Capitolul 27

227 13 1
                                    

Am mers la un magazin unde am cumpărat câteva  plicuri și bobițe , două boluri , o minge și un os de cauciuc evident : )       ( Cred că deja va-ți dat seama ce cadou iam cumpărat lu' Ozin ) Am achitat și am plecat înspre casa lu Dani , azi dimineață ma sunat tata însă nu mia păsat deloc și nu vroiam să vorbesc cu el , nu e vina mea pentru că Ozin și- a luxat piciorul ,Ioana e cea care a greșit și ar trebui să recunoască asta , când apare o greșeală făcută de Ioana sau Rareș eu sunt cel care pică vinovat când e greșeala mea îmi asum și aia e .

Nu a durat prea mult și am ajuns , părinți lui sunt niște oameni buni adică deja sunt familizați cu mine ,de fiecare dată când mă certam cu tata veneam la Dani și ei mă primeau călduros , Crăciunul de anul trecut  lam petrecut alături de ei nu cu tatăl meu, care era plecat în nu știu ce călătorie de afaceri și prea importantăcă să rămână cu noi ,Ioana și Rareș au rămas la bunici de Crăciun .

ORA 14:34

Ash: - Am găsit cadoul potrivit pentru Ozin .

Dani : - Un cățel ? Doamne e așa drăguț !

Ash : - E un amstaff .

Dani : - Cât a fost ?

Ash : - 400 € 

Mihaela ( mama lu Dani) : - Mâncarea e gata !

Ash : - Scuzați-mă dar am mâncat .

Dani : -   Mulțumim mamă dar mai târziu .

Mihaela : - Bine copii.

~~~~~~~~||~~~~~~~~

Mircea : - Aștept Ioana .

Ioana : - Scuze ..

Rareș : - Scuze pentru minciună..

Chlio : - Nu e bine ce ați făcut ! Să vă fie rușine acum înțeleg de ce Ash e supărat pe tatăl vostru și a plecat de acasă.

Mircea : - Va veni ..

Ozin : - Ash a plecat ..?

Ioana : - De obicei când e nervos stă câteva zile plecat .

Rareș: - Da , dar sunt 2 zile ..

Mircea : - Cred că stă la un hotel..

Rareș : - Eu l-am sunat însă nu îmi răspunde.

Mircea : - Va venit sunt sigur ..

Ioana : - Cred că e nervos pe mine .

Rareș : - Posibil ..

Mircea : - Am treabă după amiaza asta nu faceți vreo prostie !

A trecut și săptămână asta cam dezordonată , în săptămâna asta am fost la facultate , cu prieteni în diferite cluburi și la o petrecere organizată de Crisu unde am cunoscut câteva fete și da cum să îmi petrec seara plictisitoare la petrecere .Dani și restu dansau și mno.... mă gândeam oare ce face Ozin și că nu l-am mai văzut de ceva timp ....se aproprie Crăciunul iar eu sunt certat cu tata ....wow super cel mai tare Crăciun defapt pe cine mint ,am o stare de rahat ...mă simt singur și mie dor de tata ..ce vorbesc am 23 de ani și mă plâng ca un copil care și-a pierdut acadeaua  ... cred că ar trebui să merg acasă nu doar pentru că se aproprie Crăciunul ci pentru că sunt atât de imatur ma-m supărat din nimic  , hai Ash nu îți mai plânge de milă ( nu știu ce să fac mă simt vinovat și atât de iresponsabil )  tot restul seri am băut și de acolo e în ceață nu îmi amintesc ..

Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum