Ash : - Toată lumea e gata ?Rareș : - O să îmi lipsească ..
Ioana : - Și mie !
Dani : - Așa-i aici am avut cele mai grozave petreceri .
Nico : - PETRECERE!!!
Luis : - Cum astăzi e ultima ..hai să o facem să fie de neuitat.
Micer : - Așa și va fi !
Crisu : - Dj Micer e în acțiune.
Ozin : - Hai să decorăm casa .
Ash cu Dani sau ocupat de băutură .
Micer cu Crisu de muzică.
Ioana cu Nico de decorațiuni și lumini puțină atmosferă înspăimântătoare.
Rareș și Luis de gustări.
Iar Ozin ne-a ajutat cu câteva chesti mărunte.
Am luat în calcul că amenzile îs cam mari pentru a arunca gunoi pe plajă așa că mai întâi am montat coșuri și am pus pungi de gunoi , coșurile le-am prins de copaci iar asta nu a încurcat pe nimeni , da știu știu cei care nu au 18 ani nu o să bea ? Vă înșelați toată lumea se va distra . Eu cu Dani am cumpărat băutură și am pus-o într-un dulap de la bucătărie pentru ca fetele să nu ajungă eviden am luat și sucuri, energizante așa... Ioana cu Nico au avut nevoie de foarte mult ajutor ...Ioana : - Ash ! Leagă cum trebuie panglica de baloanele cu heliu !
Ash: - TU ai degetele mai subțiri de ce naibi nu o faci tu ?
Micer : - Ringul de dans e grozav!
Nico : - Neh, ar mai trebuie să schimbăm ceva ..
Micer : - Ce?
Nico : - Bluza ta e cam demodată. Sunt câteva super drăguțe la Mall am putea da o fugă .
Rareș : - Exagerați cu decorațiunile astea ! Ce caută mașina de fum și mumiile în fața casei ? Parcă e o petrecere la piscină nu de Halloween.
Luis : - Vor ceva sinistru .. BooHooo.
Dani : - Treci încoace javră!
Ozin : - Nu e o javră, e adorabil .
Dani : - E un drac!
Ozin : - E vina ta că lași chestiile alea stupide agățate pe sus și el e un cățel mic și jucăuș !
Ash : - Bine , e mai greu decât pare ... ( oftez scurt )
- Ce ziceți ați vrea să mergeți acasă să vă pregătiți? De restul mă ocup eu cu Ozin .Dani : - Oh...chiar nea cam aluat valul și am uitat .
Luis : - Păi e perfect atunci .
Nico : - Nu uitați de costume de baie !!
Rareș: - Da da , ne auzim .
Crisu : - PA!
Micer : -Abia aștept să caut piese când ajung acasă .
Au plecat pentru a se pregăti de petrecere , fete au propus ceva de genu cu unghi și peruci nu știu dacă e ok dar dacă ele se simt bine e ok și pentru restu , oricum nu vom fi doar noi de noi , vor veni și foști colegi de facultate prieteni de ai celorlalți îi veți cunoaște doar că ei au un simț al umorului prea dezvoltat uneori , sper din tot sufletul să nu mă mai cert cu Ozin ..
Ash : - Ozin te grăbești acasă ai vrea să mă ajuți la gustări ?
Ozin : - Sigur de ce nu .
CITEȘTI
Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd
Novela JuvenilEste prima mea carte 😇 Sper să vă placă ❤ Voi posta multe alte capitole noi dar și cărți noi Ozin e băiatu ' care a avut o viață normală ....până când întâlnește un traficant de droguri .....și viața lui avea să ia o întorsătură radicală. Este...