Clovnul sinistru

199 10 0
                                    

Ash : nu știu unde e Ozin iar dacă le spun asta părinților mei mă vor crede iresponsabil și vor vrea toată povestea ...e un adolescent de 19 ani unde ar fi putut dispărea într-o singură seară fără străini ... îl înțeleg...e nervos după faza din seara petreceri ... acasă nu e... și nici la unul dintre prietenii mei .... mia povestit Haru ceva că a fost fostul lui și ia reproșat că la înlocuit...într-un fel mă bucur că a plecat dar mie dor de el parcă când era cu mine nu îl vroiam dar azi când iam simțit lipsa ...a fost ca o lovitură sub centură ...

Mă trezesc auzind un zgomot , o bătaie repetată în ușa camerei .. băiatul se ridică din pat și în timp ce vrea să se apropie de ușă, neapucând să facă un pas eu îl prind de marginea tricoului ...

Ozin : - E important ?

Claudiu : - Culcă-te la loc .

Ozin : - Mhm...

Claudiu : - Vin ! Ozin îmi dă drumul tricoului și merg la ușă, deschid ușa și o văd .....chiciți ? Exact MAMA

Claudiu : - E 6 dimineața?!

Mama : - Știu dar e cineva care vrea să te vadă.

Claudiu : - Oricine ar fi spunei să plece sunt în concediu .

Mama : - E o fată drăguță ..

Claudiu : - Să nu mai rostești fată drăguță oricărei târfe !

Mama : - CE te superi așa?

Claudiu : - Du-te și dă-o afară, sunt în concediu . Închid ușa și mă așez în pat comod lângă Ozin ...

Ozin : - Ai exagerat ..

Claudiu : - Nicidecum .. trebuie să se obișnuiască ..

Ozin : - CU?

Claudiu : - În curând mă mut la fostul apartament .

Ozin : - Hă?

Claudiu : - Mai durează câteva luni ... schimb mobila pentru dormitoare și e gata ..

Ozin : - Ești ok? Ai devenit trist așa brusc ...

Claudiu : - Nu , de ce să fiu ? In afara faptului că nu o să îi văd zilnic pe Ai mei nu am alt motiv , bine ? Hai să mai dormim puțin..

¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤

Orele au trecut iar Ash nu știa ce să le spună părinților...era certat cu Rareș ..după ce a aflat că Ash cu Maria au întreținut mai multe... seri de amor ... iar Ioana încă se bucură de un somn plăcut .. Chlio urmează să facă ultima consultație pentru bebe ...părinți lor au încredere în ei ...deci ...să vedem ce se va întâmpla..

Haru : - Matteo , îmi explici și mie ce a fost cu atitudinea din seara petreceri ?

Matteo : - Haru , ți-am mai explicat Ozin ma înlocuit ..

Andrei : - Înlocuit ? Ți-am povestit că el ne-a ajutat ca tu să scapi ..

Matteo : - Andrei nu despre este e vorba aici .

Haru : - Ar trebui să le spui .

Leo : - Adică Ozin nu mai e ?

Michel : - Leo , Ozin are alt iubit asta vrea să zică .

Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum